Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia toaliet FAD STU


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenská technická univerzita v Bratislave - Rektorát
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
480 556,67
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214410-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
9. December 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
8. Január 2021
Dátum otvárania ponúk:
8. Január 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ponuky sa budú otvárať v zasadacej miestnosti dekanátu FAD STU v Bratislave, adresa: Námestie slobody 19, 812 45 Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Viac informácii je uvedených v súťažných podkladoch.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Rekonštrukcia toaliet FAD STU

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú stavebné práce spojené s komplexnou rekonštrukciou sociálnych zariadení v budove FA STU podľa projektovej dokumentácie Ing. arch. Michala Hronského, PhD. z 06/2016 v spojitosti s projektovou dokumentáciou vypracovanou spoločnosťou GMA Studio s.r.o. , zodpovedný projektant Ing. Rudolf Rosina, z 06/2020 a v zmysle záväzného stanoviska KPÚ pod. č. KPUBA - 2016/25077-2/96174/Hor z 09. 12. 2016. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.. Predmetom zákazky sú stavebné práce spojené s komplexnou rekonštrukciou sociálnych zariadení v budove FA STU podľa projektovej dokumentácie Ing. arch. Michala Hronského, PhD. z 06/2016 v spojitosti s projektovou dokumentáciou vypracovanou spoločnosťou GMA Studio s.r.o. , zodpovedný projektant Ing. Rudolf Rosina, z 06/2020 a v zmysle záväzného stanoviska KPÚ pod. č. KPUBA - 2016/25077-2/96174/Hor z 09. 12. 2016. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. V zmysle § 112 ods. 6 ZVO vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. Viac informácií je v súťažných podkladoch. 2. V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED), je ho povinný vyplniť v súlade so ZVO. Verejný obstarávateľ povoľuje vyplniť oddiel časti 4 - globálny údaj. Doklady a dokumenty dočasne nahradené JED musia preukazovať stav platný k dátumu predkladania ponúk. Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj čestné vyhlásenie. 3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE (ďalej ako SJ). Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v SJ považuje okamih jej odoslania v SJ, a to v súlade s funkcionalitou systému. 4. Ponuka bude vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do príslušnej zákazky procesovanej v SJ umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné vykonať týmito spôsobmi: a) v SJ registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID) b) nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do SJ c) vložením dokumentu, preukazujúceho osobu štatutára na kartu užívateľa po registrácii, ktorý je podpísaný el. podpisom štatutára aj splnomoc. os., alebo prešla zaručenou konverziou d) vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná el. podpisom štatutára aj splnomoc. os., alebo prešla zaručenou konverziou e) počkaním na autorizačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy uchádzača v listinnej podobe. Lehota na zaslanie - min. 4 pracovné dni. Viac informácií je uvedených v súťažných podkladoch 5. Verejný obstarávateľ záujemcom odporúča vykonať obhliadku miesta realizácie predmetu zákazky. Ďalšie informácie týkajúce sa obhliadky sú uvedené v súťažných podkladoch. 6. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 7. Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku ponuky vo výške 10 000 € (slovom desať tisíc eur). Ďalšie informácie týkajúce sa zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch 8. Verejný obstarávateľ v zmysle § 40 ods. 6 písm. g) ZVO vylúči uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 9. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 10. Verejný obstarávateľ za poskytnutie riadnej súčinnosti na uzavretie zmluvy podľa § 114 ods. 7 a § 56 ZVO považuje súčinnosť opísanú v súťažných podkladoch, pričom lehota na poskytnutie súčinnosti bude 10 pracovných dní. 11. Predmetné verejné obstarávanie nie je vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy zeleným obstarávaním ani obstarávaním inovácií, a nie je ani zamerané na sociálne aspekty. 12. Komunikácia bude prebiehať v slovenskom jazyku.