Dodanie, balenie, skladovanie a distribúcia hygienických balíčkov
Dodanie, balenie, skladovanie a distribúcia hygienických balíčkov
Dodanie, balenie, skladovanie a distribúcia hygienických balíčkov
Dodanie, balenie, skladovanie a distribúcia hygienických balíčkov
Dodanie, balenie, skladovanie a distribúcia hygienických balíčkov
Predmetom zákazky je dodanie a balenie vybraných druhov hygienických potrieb do hygienických balíčkov, ich skladovanie a distribúcia na minimálne 71 miest v rámci celej Slovenskej republiky podľa prílohy č. 2 Rámcová dohoda o dodávke hygienických balíčkov (ďalej len rámcová dohoda) súťažných podkladov.. Dodanie a balenie vybraných druhov hygienických potrieb do hygienických balíčkov, ich skladovanie a distribúcia na minimálne 71 miest v rámci celej Slovenskej republiky. Dodávateľ je povinný distribuovať predmet zákazky v každom okrese Slovenskej republiky, okresy Bratislava I V sú ponímané ako 1 okres, rovnako aj okresy Košice I - IV vrátane Košice Okolie. Dodávateľ pripraví zoznam odberných miest balíčkov minimálne na úrovni okresov (podľa možnosti na úrovni obce, mesta, a v prípade okresov Bratislava a Košice mestskej časti). Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch.
1.MPSVR SR ako COO vykonáva predmetné VO pre UPSVRSR elektronicky v systéme e. verejného obstarávania. Komunikácia vrátane doručovania sa realizuje v systéme EVOSERVIS. Doručenie prostredníctvom el. nástroja je okamih prijatia dátovej správy na elektronickú adresu adresáta/adresátov dátovej správy v elektronickom nástroji. Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v systéme Evoservis sa zaregistruje do systému na adrese www.evoservis.sk/mpsvrsr/, prípadne na www.evoservis.sk. Po zaregistrovaní mu bude na ním zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre prihlásenie do systému EVOSERVIS za účelom komunikácie s verejným obstarávateľom, preberania zadávacej dokumentácie, príloh a predkladanie elektronických ponúk v systéme Evoservis. Registrovaný uchádzač v systéme Evoservis sa už opakovane neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prístupové kódy, ktoré mu boli doručené pri prvotnej registrácii. Po prihlásení do systému má uchádzač v profile Prehľad zákaziek po potvrdení žiadosti o zadávaciu dokumentáciu neobmedzený prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO. Predloženie elektronickej ponuky sa bude potvrdzovať uznávanou elektronickou značkou (UEZ). Bližšie informácie o používaní UEZ sú uvedené v súťažných podkladoch. V prípade otázok, resp. žiadosti o vysvetlenie bude záujemca/uchádzač komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme Evoservis cez komunikačné rozhranie v zmysle časti A. súťažných podkladov. 2. V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú scany originálnych dokladov alebo úradne osvedčených kópii. Ak úspešný uchádzač predložil v ponuke dokumenty, ktoré nie sú podpísané zaručeným elektronickým podpisom, (alebo ekvivalentom) pred podpisom zmluvy predloží na výzvu verejného obstarávateľa originály požadovaných dokladov alebo úradne overené kópie originálov dokladov. 3. Verejná súťaž sa realizuje postupom podľa § 66 prvá veta ods. 7 ZVO (tzv. reverzná verejná súťaž). 4. Verejný obstarávateľ ako COO pre rezort MPSVR SR obstaráva tieto zákazky pre Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny. 5. Upresnenie k bodu II.2.7) tejto výzvy: Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú , Od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody do 30. septembra 2023 alebo do vyčerpania maximálnej ceny 3 710 000,00 EUR bez DPH, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Dátum začatia v bode II.2.7) je len orientačný. 6. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku na ponuku vo výške 100 000 EUR (slovom: stotisíc Eur). Podrobné informácie spôsobu zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 7. Podľa § 39 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť vyššie uvedené doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED). Verejný obstarávateľ povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED. 8. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti je uvedené v SP. 9. Toto verejné obstarávanie je zamerané na sociálne aspekty viď oddiel III. Ods. 15 RD. 10.POKRAČOVANIE K BODU III.2.2) 3. Úspešný uchádzač sa zaväzuje, že počas doby plnenia Rámcovej dohody zamestná minimálne jednu osobu, ktorá spĺňa nasledovné predpoklady: po dobu viac ako 6 mesiacov nebola zamestnaná inak ako prácou vykonávanou pri aktivačnej činnosti alebo prácou vykonávanou prostredníctvom dohody o vykonaní práce, alebo dohody o pracovnej činnosti. Bližšie informácie sú uvedené v Prílohe č. 2 súťažných podkladov (RD). 4.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku úspešného uchádzača v prípade, že táto bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky. 5. Uchádzač v ponuke predloží katalógový list (alebo ekvivalentný doklad) ku každému jednému tovaru (obsah hygienického balíčka) špecifikovanému v prílohe č. 3 SP, ktorý preukazuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky.