Poskytovanie bezpečnostných služieb pre NDS, a.s.
Poskytovanie bezpečnostných služieb pre NDS, a.s.
Poskytovanie bezpečnostných služieb pre NDS, a.s.
Poskytovanie bezpečnostných služieb pre NDS, a.s.
Predmetom zákazky je poskytovanie strážnej služby pre vybrané objekty verejného obstarávateľa a v rozsahu zabezpečenia jednou osobou poskytovateľa s cieľom zabezpečiť komplexnú ochranu objektu a majetku proti krádeži, vandalizmu, nepovolenému vstupu a pohybu cudzích osôb, a to zamestnancami dodávateľa v rozsahu 24 hodín denne. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.. Predmetom zákazky je poskytovanie strážnej služby pre vybrané objekty verejného obstarávateľa a v rozsahu zabezpečenia jednou osobou poskytovateľa s cieľom zabezpečiť komplexnú ochranu objektu a majetku proti krádeži, vandalizmu, nepovolenému vstupu a pohybu cudzích osôb, a to zamestnancami dodávateľa v rozsahu 24 hodín denne. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.Predmetom zákazky je poskytovanie strážnej služby pre vybrané objekty verejného obstarávateľa a v rozsahu zabezpečenia jednou osobou poskytovateľa s cieľom zabezpečiť komplexnú ochranu objektu a majetku proti krádeži, vandalizmu, nepovolenému vstupu a pohybu cudzích osôb, a to zamestnancami dodávateľa v rozsahu 24 hodín denne. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.Predmetom zákazky je poskytovanie strážnej služby pre vybrané objekty verejného obstarávateľa a v rozsahu zabezpečenia jednou osobou poskytovateľa s cieľom zabezpečiť komplexnú ochranu objektu a majetku proti krádeži, vandalizmu, nepovolenému vstupu a pohybu cudzích osôb, a to zamestnancami dodávateľa v rozsahu 24 hodín denne. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
1. Postup vo verejnom obstarávaní: Verejná súťaž podľa § 66 ZVO. 2. Spôsob poskytnutia súťažných podkladov: 2.1 z profilu verejného obstarávateľa umiesteného na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie: https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/9127, alebo 2.2 elektronicky v editovateľnej podobe prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE, ktorej webová aplikácia je umiestená na doméne https://josephine.proebiz.com/sk/tender/10101/summary. Bližšie informácie o systéme JOSEPHINE sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A1 Pokyny pre uchádzačov. 3. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí si vyhľadali obstarávania prostredníctvom webovej stránky verejného obstarávateľa, resp. v systéme JOSEPHINE (https://josephine.proebiz.com), a zároveň ktorí chcú byť informovaní o prípadných aktualizáciách týkajúcich sa konkrétneho obstarávania prostredníctvom notifikačných e-mailov, aby v danom obstarávaní zaklikli tlačidlo "ZAUJÍMA MA TO" (v pravej hornej časti obrazovky). Záujemcovia/uchádzači, ktorí odporúčanie nebudú akceptovať sa vystavujú riziku, že im obsah informácií k predmetnej zákazke nebude doručený. 4. K bodu IV.1.3) Uchádzač môže predložiť svoju ponuku na všetky časti predmetu zákazky, alebo môže predložiť ponuku podľa vlastného uváženia len na niektorú z častí. 5. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky: - pre časť č. 1 - Región I. vo výške 25 000,00 EUR (slovom: dvadsaťpäť tisíc eur). - pre časť č. 2 - Región II. vo výške 20 000,00 EUR (slovom: dvadsať tisíc eur). - pre časť č. 3 - Región III. vo výške 25 000,00 EUR (slovom: dvadsaťpäť tisíc eur). Ak uchádzač predkladá ponuku na viac častí a skladá zábezpeku podľa bodu 15.3.1 je povinný zložiť zábezpeku vo výške súčtu jednotlivých zábezpek uvedených v bode 15.2.1 až 15.2.3. Ak uchádzač postupuje podľa bodu 15.3.2 a 15.3.3 bankovú záruku/poistenie záruky predkladaná na každú časť predmetu zákazky samostatne. Podmienky zloženia, vrátenia alebo uvoľnenia zábezpeky ponuky sú bližšie špecifikované v bode 15 Zábezpeka časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 6. Úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzatvorenie dohody uvedenú v bode 29 časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 7. Úspešný uchádzač je povinný predložiť Poistnú zmluvu alebo ekvivalent o poistnom krytí (originál alebo úradne osvedčenú kópiu) na poistnú sumu vo výške 1 000 000 € pred podpisom Rámcovej dohody v rámci súčinnosti uchádzača potrebnej na uzavretie Dohody. Poistná Zmluva bude tvoriť neoddeliteľnú prílohu jeho Rámcovej dohody. Poistenie sa musí vzťahovať na škodu na veciach, ktoré poistený prevzal, aby na nich vykonal objednanú činnosť. Podrobné informácie o poistnej zmluve sú definované v bode 29.11. časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov a v Rámcovej dohode v čl. 10, bod 10.3. Rámcovej dohody. 8. a) Uchádzač môže predložiť svoju ponuku na všetky časti predmetu zákazky, alebo môže predložiť ponuku podľa vlastného uváženia len na niektorú z častí. b) Na každú samostatne vyhodnocovanú časť/ti predmetu zákazky uchádzač vo svojej ponuke predloží samostatné obchodné podmienky dodania predmetu zákazky (návrh Rámcovej dohody)podľa časti B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky týchto súťažných podkladov. 9. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia dohody predmetné verejné obstarávanie je: d) žiadne z uvedených.