Vyhlásené obstarávanie

Rádiologické zariadenia (CoV)


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Nemocnica na okraji mesta, n.o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
305 827,08
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33110000-4
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
11. Január 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
26. Január 2021
Dátum otvárania ponúk:
26. Január 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ použije v tomto verejnom obstarávaní elektronickú aukciu, otváranie ponúk je v zmysle § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní neverejné.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Áno
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 90

Výsledky

Rádiologické zariadenia (CoV)

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka nových nerepasovaných medicínskych zobrazovacích zariadení používaných na zabezpečenie prevencie, diagnostiky a liečby pacientov podozrivých alebo chorých s diagnózou COVID-19, vrátane záruky na min. 24 mesiacov, ich dopravy na miesto dodania, montáže a inštalácie na miesto dodania, vykonania skúšok/ skúšobnej prevádzky a uvedenie dodaného prístroja do prevádzky, prvého zaškolenia obsluhy. Predmet zákazky je rozdelený na 3 časti: 1. časť: Digitálny skiagrafický RTG prístroj 2. časť: Mobilný RTG prístroj s C- ramenom s flat panelom 3. časť: USG rádiologické Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.. Predmetom tejto časti predmetu zákazky je dodanie rádiologického zobrazovacieho zariadenia používaného pre diagnostiku, konkrétne 1 ks Digitálneho skiagrafického RTG prístroja umožňujúceho vyšetrovanie pacientov v ľahu, stoji aj na lôžku. Predmetom tejto časti zákazky je dodanie uvedeného zariadenia vrátane záruky na min. 24 mesiacov, dopravy na miesto dodania, montáže a inštalácie na mieste dodania, vykonania skúšok/skúšobnej prevádzky a uvedenie zariadenia do prevádzky, prvého zaškolenia obsluhy najneskôr do 90 kalendárnych dní odo dňa obdržania objednávky.Predmetom tejto časti predmetu zákazky je dodanie nového nerepasovaného rádiologického zobrazovacieho zariadenia používaného pre diagnostiku konkrétne 1 ks Mobilného RTG prístroja s C- ramenom s flat panelom s plochým detektorom, určený hlavne pre použitie na zákrokových a operačných sálach s aplikáciami pre ortopedické, urologické, traumatologické a intervenčné zákroky vrátane DSA. Predmetom tejto časti zákazky je dodanie uvedeného zariadenia vrátane záruky na 24 mesiacov, dopravy na miesto dodania, montáže a inštalácie na mieste dodania, vykonania skúšok/skúšobnej prevádzky a uvedenie zariadení do prevádzky, prvého zaškolenia obsluhy najneskôr do 90 kalendárnych dní odo dňa obdržania objednávky.Predmetom tejto časti predmetu zákazky je dodanie nových nerepasovaných rádiologických zobrazovacích zariadení používaných pre diagnostiku a to konkrétne dodanie - 1 ks USG rádiologického prístroja s plne digitálnym systémom, digitálnym spracovaním signálov a digitálnym formovaním ultrazvukového lúča na rádiologické oddelenie vrátane 4 typov sond. Predmetom tejto časti zákazky je dodanie uvedeného zariadenia vrátane záruky na 24 mesiacov, dopravy na miesto dodania, montáže a inštalácie na mieste dodania, vykonania skúšok/skúšobnej prevádzky a uvedenie zariadení do prevádzky, prvého zaškolenia obsluhy najneskôr do 60 kalendárnych dní odo dňa obdržania objednávky.

Doplňujúce informácie

1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania 2. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 3. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť týmito spôsobmi a)v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE, a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. b)nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE, a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. c)vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE, a to v pracovné dni v čase 8.00 16.00 hod. d)počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 3 pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. Autentifikovaný uchádzač si po prihlásení do systému JOSEPHINE v Prehľade zákaziek vyberie predmetnú zákazku a vloží svoju ponuku do určeného formulára na príjem ponúk, ktorý nájde v záložke Ponuky. 4. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 5. Odôvodnenie skrátenia lehôt: V Slovenskej republike bolo dňa 28.12.2020 uznesením vlády Slovenskej republiky č. 807 zo dňa 29.12.2020 predĺžený núdzový stav vyhlásený z dôvodu ohrozenia verejného zdravia II. stupňa. Zároveň vláda Slovenskej republiky uznesením vlády Slovenskej republiky č. 808 zo dňa 31.12.2020 sprísnila platný zákaz vychádzania z dôvodu veľmi nepriaznivého vývoja pandémie (kĺzavý medián počtu nakazených ku dňu 4.1.2021 je na úrovni 2095 nakazených, počet hospitalizovaných v nemocniciach ku dňu 4.1.2021 je 3038). Verejný obstarávateľ je ustanovený ako subjekt hospodárskej mobilizácie, ktorý v rámci núdzového stavu musí plniť delegované alebo určené povinnosti. Za účelom zníženia dopadov pandémie COVID a skrátenie čase reakcie pri enormnom náraste pacientov hospitalizovaných v nemocniciach je nevyhnutné zabezpečiť čo najskôr nákup prístrojov určené alebo využívané pri liečbe suspektných alebo potvrdených pacientov na COVID 19. Všetky obstarávané tovary sú určené pre zabezpečenie prevencie, diagnostiky a/alebo liečby