Predmetom zákazky je rekonštrukcia a modernizácia objektu ODI PZ vo Veľkom Krtíši v rozsahu spracovaného projektu stavby.. Predmetom zákazky je rekonštrukcia a modernizácia objektu ODI PZ vo Veľkom Krtíši v rozsahu spracovaného projektu stavby. Predmetom stavebných prác je realizovanie opatrení na zlepšenie tepelno-technických vlastností budovy pre zníženie energetickej náročnosti budovy v rozsahu zateplenie obvodového plášťa, výmena otvorových konštrukcií, zateplenie strešného plášťa nad 2.NP s obnovou krytiny strechy, zateplenie stropu nevykurovaného suterénu, rekonštrukcia vykurovacieho systému spočívajúca vo výmene a rozvodov a následné hydraulické vyregulovanie systému, komplexná výmena elektroinštalačných rozvodov, vrátane realizácie bleskozvodu a výmena svetelných zdrojov a osvetlenie dvora a vstupu do objektu. Bezbariérový vstup bude zabezpečený prepravným zariadením s dráhou vo vertikálnom smere. Vybuduje sa kontaktná kancelária spolu so hygienickým zázemím pre imobilných. Stavba je členená na nasledovné stavebné objekty: SO 01.1 Budova ODI PZ Veľký Krtíš oprávnené práce SO 01.2 Budova ODI PZ Veľký Krtíš neoprávnené práce
1. Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční 04.02.2021 o 10:00 hod. na adrese ODI PZ, Banícka 25, 990 01 Veľký Krtíš. Účasť na obhliadke je záujemca povinný, oznámiť najneskôr do 03.02.2021 do 13:00 hod zástupcovi verejného obstarávateľa emailom alebo telefonicky. Účasť oznámte emailom na adrese eva.kluciarova@minv.sk alebo tel. +421961605584. 2. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania bude povinný predložiť doklady uvedené v bode 36.8. súťažných podkladov. 3.Požaduje sa zábezpeka ponuky vo výške 11 000,00 EUR. Podmienky zábezpeky sú uvedené v bode 14. súťažných podkladov. 4. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na uskutočnenie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu Zmluvy a komunikácie/ zodpovednosti v procese plnenia Zmluvy. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom Zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovi a skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. 5. Verejný obstarávateľ toto verejné obstarávanie realizuje prostredníctvom systému EKS (Elektronický kontraktačný systém. Každý, kto ako záujemca má záujem o účasť vo verejnom obstarávaní alebo chce predložiť ponuku a nie je registrovaný v EKS, je povinný sa registrovať v EKS na adrese: https://portal.eks.sk/SpravaDodavatelov/ RegistraciaDodavatela/ZiadostORegistraciu 6. Predmetné verejné obstarávanie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty