Dodanie a montáž nábytku do priestorov dostavby 6. pavilónu Univerzitnej nemocnice Martin
Predmet zákazky je rozdelený do 2 samostatných ucelených častí. Uchádzač môže predložiť jednu ponuku na jednu ucelenú časť alebo jednu ponuku na celý predmet zákazky (časti č.1 a č.2). Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vybrať uchádzača pre každú ucelenú časť zvlášť. Uchádzač v rámci ucelenej časti, na ktorú predkladá ponuku, musí splniť požadovanú špecifikáciu zadefinovanú v rámci jednotlivej ucelenej časti. V prílohe je projekt interiéru v elektronickej podobe, ktorý obsahuje podrobnú špecifikáciu, nákresy a rozmery jednotlivých kusov nábytku a vzory kusového nábytku. Nábytok bude používaný denne a je určený pre zdravotnícke zariadenie, teda do prevádzky náročnej na čistotu prostredia a bude ho nutné pravidelne čistiť a dezinfikovať chemickými prípravkami. Výrobca doloží atesty a certifikáty v zmysle platných právnych predpisov pred odovzdaním diela. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.. Dodanie a montáž nábytku na mieru do priestorov dostavby 6. pavilónu Univerzitnej nemocnice Martin je zameranie priestorov dostavby, výroba, dodanie a montáž nábytku, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru, návodov na údržbu v slovenskom/českom jazyku a ďalších nákladov, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy do novovybudovaných priestorov dostavby 6. pavilónu UNM II. etapa na 2. a 3. nadzemnom podlaží - Neonatologická klinika a na 4. nadzemnom podlaží - Neurologická klinika, vrátane zabezpečenia záručného servisu a dopravy na miesto určenia. Nábytok na mieru tvoria stoly pracovné, prídavné, rokovacie, jedálenské, stolíky konferenčné, mobilné kontajnery, nikové police a skrinky, skrinky s dvierkami, zásuvkové, šatníkové, skrinkové zostavy, nočné stolíky, pracovné zostavy (bez elektrických spotrebičov), šatňové lavice, skladové regály, vstavané skrine, vešiakové steny, vertikálne žalúzie. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.Dodanie a montáž kusového nábytku do priestorov dostavby 6. pavilónu Univerzitnej nemocnice Martin je zameranie priestorov dostavby, dodanie a montáž nábytku, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru, návodov na údržbu v slovenskom/českom jazyku a ďalších nákladov, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy do novovybudovaných priestorov dostavby 6. pavilónu UNM II. etapa na 2. a 3. nadzemnom podlaží - Neonatologická klinika a na 4. nadzemnom podlaží - Neurologická klinika, vrátane zabezpečenia záručného servisu a dopravy na miesto určenia. Kusový nábytok tvoria kreslá, kancelárske stoličky, jedálenské stoličky, rokovacie stoličky, polokresklá, dvojkreslo, trojkreslo, rohové sedačky, taburet, válendy, stojanové vešiaky, kovové šatníkové skrine na nohách. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
1.1.Ver. obstar. bude pri komunikácii s uchádzačmi resp.záujemcami postupovať v zmysle §20 zákona o ver. obstarávaní prostredníctvom komunikač. rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami,resp.uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. 1.2.Ver. obstar. umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťaž. podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Ver. obstar. všetky tieto podklady/dokumenty bude zverejňovať ako elektronické dokumenty v profile verejného obstarávateľa na stránke https://www.uvo.gov.sk/... a zároveň v príslušnej časti zákazky v systéme JOSEPHINE. Bližšie informácie sú uvedené v súťaž. podkladoch. 2.Hospodár. subjekt pri predkladaní ponuky môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti uvedené v bodoch 1 až 3 časti F.Podmienky účasti... predložením jednotného európskeho dokumentu podľa bodu 18.14 časti A. týchto súťaž. podkladov alebo čestným vyhlásením podľa bodu 18.15 časti A.týchto súťaž. podkladov, v ktorom vyhlási,že spĺňa všetky podmienky účasti určené ver. obstar. a poskytne ver. obstar. na požiadanie doklady,ktoré čestným vyhlásením nahradil. Ver. obstarávateľ umožňuje hospodár.subjektu vyplniť v časti IV Jednotného európskeho dokumentu oddiel:Globálny údaj pre všetky podmienky účasti bez toho,aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. Bližšie informácie sú uvedené v súťaž. podkladoch. 3.Ponuku môže predložiť skupina dodávateľov, ktorá nemá vytvorenú určitú právnu formu na účely účasti vo ver. obstarávaní. V prípade,ak ponuku do podlimitnej zákazky predloží skupina dodávateľov a ponuka skupiny bude prijatá,verejný obstarávateľ vyžaduje z dôvodu riadneho plnenia zmluvy vytvorenie právnych vzťahov pred podpisom zmluvy. Ak bude úspešným uchádzačom skupina dodávateľov, táto musí vytvoriť také právne vzťahy, ktoré jej umožnia ako celku vstúpiť do zmluvného vzťahu s ver. obstar. a budú zaväzovať členov skupiny dodávateľov,aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky. 4.Verejný obstarávateľ zruší verejné obstarávanie,ak bude splnená niektorá z podmienok uvedených v §57 ods.1 zákona o ver. obstarávaní a môže zrušiť verejné obstarávanie za okolností podľa §57 ods.2 zákona o ver. obstarávaní. 5.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk a neuzavrieť zmluvu,ak ponuka úspešného uchádzača presiahne výšku finančných prostriedkov odsúhlasených zriaďovateľom na predmet zákazky resp.v prípade neposkytnutia finančných prostriedkov zo strany poskytovateľa,resp.že poskytovateľ neodsúhlasí proces verejného obstarávania. 6.Súčasťou predloženej ponuky musí byť zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená pre každú časť osobitne: 6.1.pre časť č.1 vo výške 1400,00 EUR slovom jedentisícštyristo eur 6.2.pre časť č.2 vo výške 350,00 EUR slovom tristopäťdesiat eur. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 7.Záujemcom sa odporúča vykonať obhliadku miesta realizácie predmetu zákazky,aby si sami overili a získali potrebné informácie nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou miesta uskutočnenia predmetu zákazky idú na ťarchu záujemcu. 7.1.Záujemcovia,ktorí prejavia záujem o vykonanie obhliadky miesta realizácie predmetu zákazky sa prihlásia písomne najneskôr do 03.02.2021 na adrese: Univerzitná nemocnica Martin, Kollárova 2, 036 59 Martin alebo elektronicky na adrese: katarina.jesenska@unm.sk v kópii maruniak@unm.sk. 7.2.Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční v dňoch 04.02.2021-05.02.2021. Jednotlivým záujemcom bude presný termín obhliadky upresnený zodpovednou osobou Mgr. Katarína Jesenská. 8.Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy predmetné verejné obstarávanie nie je žiadne z uvedených.