Predmetom zákazky je úplná výmena technológie centrálnej plynovej kotolne areálu s cieľom zvýšiť jej spoľahlivosť a zabezpečiť hospodárnejšiu prevádzku. Rekonštruovaná kotolňa bude využívať plynné palivo (zemný plyn naftový). Objekt sa nachádza v areáli kasárni kpt. Nálepku v Trenčíne na majetkovo právne vysporiadaných pozemkoch, vlastník Slovenská republika, LV 1386, parcela č. 823/9, katastrálne územie Trenčín.. Stavebný objekt 01 Plynová kotolňa: - zdemontovanie existujúcich plynových vykurovacích kotlov a ďalších celých súčastí technologického a plynového zariadenia kotolne, - osadenie nových plynových kotlov vrátane zabezpečovacieho a regulačného zariadenia a ostatných zariadení strojovne kotolne, - zriadenie nového rozvodu plynu k plynovým kotlom vrátane nového regulačného, odberného a meracieho zariadenia plynu vrátane merania spotreby plynu, - realizácia nových rozvodov elektroinštalácie, systému automatického riadenia prevádzky kotolne a nevyhnutných stavebných úprav, - stavebné prispôsobenie objektu Kotolne požiadavkám novej technológie kotolne, - renovácia vnútorného priestoru kotolne, - pre potreby rekonštruovanej technológie kotolne sa využije existujúce komínové teleso. Ďalšie podrobnosti sú uvedené v projektovej dokumentácii.
1.Komunikácia vo verejnom obstarávaní sa bude uskutočňovať písomne, prostredníctvom elektronického Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie (ďalej len IS EVO) ktorého správcom je Úrad pre verejné obstarávanie www.uvo.gov.sk s využitím všetkých jeho funkcionalít. IS EVO je dostupný bezplatne na nasledovnej adrese: https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html . 2 .Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania v profile verejného obstarávateľa zriadenom v elektronickom úložisku na webovej stránke https://www.uvo.gov.sk/. Verejný obstarávateľ poskytuje k súťažným podkladom a ďalším dokumentom neobmedzený, úplný a priamy prístup bezodplatne. Verejný obstarávateľ bude aktuálne zverejňovať vo svojom profile aj ďalšie prípadné dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky. 3.Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní určené podľa bodov č. III.1.1) , III.1.2) a III.1.3) tejto výzvy na predkladanie ponúk môžu uchádzači predbežne nahradiť podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní aj Jednotným európskym dokumentom (ďalej len ,,JED"), spĺňajúcim náležitosti podľa § 39 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením. Ďalšie podrobnosti a informácie vzťahujúce sa k JED a čestnému vyhláseniu sú uvedené v súťažných podkladoch. 4.Verejný obstarávateľ požaduje viazanosť ponúk zabezpečiť zábezpekou podľa § 46 zákona o verejnom obstarávaní. Zábezpeka ponúk je stanovená vo výške: 10 000,- EUR (slovom: desaťtisíc EUR). Ďalšie podmienky zloženia zábezpeky a jej uvoľnenia sú uvedené v súťažných podkladoch. 5.Podľa § 112 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 114 vo väzbe na § 40 ods. 4 až 14 zákona o verejnom obstarávaní sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 zákona o verejnom obstarávaní. 6.Otváranie ponúk je v súlade § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní neverejné, t. j. bude vykonané bez účasti uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. 7.Verejný obstarávateľ v rámci vyhodnotenia podmienok účasti podľa § 40 od. 4 až 14 zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 8. Obhliadka miesta plnenia predmetu zákazky je odporúčaná. Uskutoční sa dňa 11.02.2021 o 10:00. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 9. Predmetné verejné obstarávanie je zeleným obstarávaním - uchádzač musí preukázať, že má zavedený systém environmentálneho manažérstva a pri plnení predmetu zákazky bude zabezpečovať systematickým riadením ochranu životného prostredia, čo preukáže certifikátom systému environmentálneho manažérstva v zmysle požiadaviek normy ISO14001. 10.Toto verejné obstarávanie zohľadňuje sociálne hľadisko umožnením prístupu MaSP vo vzťahu k stanoveným podmienkam účasti (subdodávatelia, kapacity a zdroje iných osôb, kumulatívne predchádzajúce plnenie).