Vyhlásené obstarávanie

Vážska cyklodopravná trasa – úsek Žilina – Bytča – hranica ŽSK/TSK – (Považská Bystrica) – etapa Kotešová – Považský Chlmec – 1. časť


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Žilinský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 287 535,86
Mena:
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
8. Február 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
10. Marec 2021
Dátum otvárania ponúk:
10. Marec 2021
Ponuka musí platiť do:
31. December 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ umožní účasť na sprístupnení elektronických ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Bližšie informácie sú v bode 23.2. súťažných podkladov
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 8

Výsledky

Vážska cyklodopravná trasa – úsek Žilina – Bytča – hranica ŽSK/TSK – (Považská Bystrica) – etapa Kotešová – Považský Chlmec – 1. časť

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vybudovanie cyklodopravnej trasy. Cyklodopravná trasa je navrhnutá ako obojsmerná v kategórii CYK 2x1,50m. Nespevnená krajnica šírky 0,50m je po oboch stranách. Dĺžka novovybudovanej cyklotrasy je v dĺžke 6,864 29 km a dĺžka cyklotrasy po existujúcich komunikáciách kde je riešené len vodorovné alebo zvislé dopravné značenie je v dĺžke 3,769 32 km. Podrobnejšie vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov, v projektovej dokumentácii a vo výkaze výmer, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.. Predmetom zákazky je vybudovanie cyklodopravnej trasy. Cyklodopravná trasa je navrhnutá ako obojsmerná v kategórii CYK 2x1,50m. Nespevnená krajnica šírky 0,50m je po oboch stranách. Dĺžka novovybudovanej cyklotrasy je v dĺžke 6,864 29 km a dĺžka cyklotrasy po existujúcich komunikáciách kde je riešené len vodorovné alebo zvislé dopravné značenie je v dĺžke 3,769 32 km. Podrobnejšie vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov, v projektovej dokumentácii a vo výkaze výmer, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Postup zadávania nadlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO. Systém EVO je dostupný na adrese: https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html . Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené v aktuálnych príručkách na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html a vo videonávodoch na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-isevo/videonavody-5f9.html . 2. Súťažné podklady sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa pri príslušnej zákazke a budú tiež sprístupnené záujemcom v systéme EVO. Link na súťažné podklady: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/430192. 3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom systému EVO, ak nie je v súťažných podkladoch uvedené inak. 4. Podmienkou komunikácie v systéme EVO je, aby záujemca/uchádzač bol evidovaný v informačnom systému ÚVO ako užívateľ za hospodársky subjekt. V prípade, že hospodársky subjekt nie je v informačnom systéme ÚVO (ďalej len IS ÚVO) evidovaný, vytvorí si účet v IS ÚVO. 5. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 6. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia/uchádzači kontaktovať helpdesk_evo@uvo.gov.sk . 7. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti môže uchádzač predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o VO. 8. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o VO, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 9.Úspešný uchádzač v súlade s § 42 ods. 12 ZVO pred podpisom zmluvy predloží preukáže (zdokladuje) zabezpečenie Technicko-kvalitatívnych podmienok (TKP) platných na území SR notifikované podľa Smernice EÚ č. 98/34 dodávka asfaltových zmesí podľa TKP časť 6 Hutné asfaltové zmesi. Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač uviedol informáciu o dodávateľovi asfaltových zmení, ktorý ich bude zabezpečovať k realizácií diela, vrátane informácie o mieste odberu tejto komodity v nadväznosti na preukázanie splnenia technických noriem na dodávané asfalty. Úspešný uchádzač predloží Certifikát alebo potvrdenie s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar - asfaltový betón, ktorý budú používať v procese realizácie stavby, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu. V prípade ak úspešný uchádzač nie je vlastníkom obaľovacej sústavy predloží aj doklad (napr. Zmluva o dodávke, zmluva o budúcej zmluve). 10. Úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní v súlade s § 56 ods. 12 zákona o VO poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy v lehote 20 pracovných dní. 11. V prípade ak v súvislosti s ochorením COVID-19 nebude umožnená účasť na otváraní ponúk, verejný obstarávateľ použije funkcionalitu on-line sprístupnenia otvárania ponúk. V takom prípade bude v čase otvárania ponúk cez IS EVO automaticky odoslaná zápisnica z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. 12. Vykonanie Diela: do 8 mesiacov odo dňa písomného prevzatia staveniska zhotoviteľom. 13. Vyžaduje sa zábezpeka vo výške 20 000,00 EUR. Bližšie informácie sú uvedené v časti III. bod 16. súťažných podkladov.