Vyhlásené obstarávanie

Podpora prevádzky a služby rozvoja informačného systému Elektronických služieb MZVEZ SR


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 454 083,34
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72260000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Užšia súťaž
Dátum vyhlásenia:
9. Február 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
8. Marec 2021
Dátum otvárania ponúk:
8. Marec 2021
Ponuka musí platiť do:
31. Október 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Výsledky

Podpora prevádzky a služby rozvoja informačného systému Elektronických služieb MZVEZ SR

Podpora prevádzky a služby rozvoja informačného systému Elektronických služieb MZVEZ SR

Podpora prevádzky a služby rozvoja informačného systému Elektronických služieb MZVEZ SR

Podpora prevádzky a služby rozvoja informačného systému Elektronických služieb MZVEZ SR

Podpora prevádzky a služby rozvoja informačného systému Elektronických služieb MZVEZ SR

Podpora prevádzky a služby rozvoja informačného systému Elektronických služieb MZVEZ SR

Podpora prevádzky a služby rozvoja informačného systému Elektronických služieb MZVEZ SR

Podpora prevádzky a služby rozvoja informačného systému Elektronických služieb MZVEZ SR

Podpora prevádzky a služby rozvoja informačného systému Elektronických služieb MZVEZ SR

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie plynulej, bezpečnej, bezporuchovej a spoľahlivej prevádzky informačného systému Elektronických služieb MZVEZ SR, ktoré boli budované v rámci Operačného programu Informatizácia spoločnosti. Ide o poskytnutie služieb podpory prevádzky, údržby (služby Hot Line, technická podpora a servisný zásah a technologická podpora) a služieb rozvoja, rozšírenia a školení informačného systému podľa požiadaviek verejného obstarávateľa.. Predmetom zákazky je: 1. zabezpečenie služieb podpory prevádzky a údržby informačného systému Elektronických služieb MZVEZ SR na obdobie 4 rokov, v rámci ktorých a) služba Hot Line a technická podpora a servisný zásah bude poskytovaná 24 hodín 7 dní v týždni nepretržite počas účinnosti Zmluvy, b) služba technologická podpora bude poskytovaná 24 hodín 7 dní v týždni nepretržite počas účinnosti Zmluvy. 2. zabezpečenie služieb rozvoja, rozšírenia a školenia informačného systému Elektronických služieb MZVEZ SR sa budú realizovať na základe požiadaviek verejného obstarávateľa na obdobie 4 rokov. a) službou Rozvoj a rozšírenie sa rozumejú komplexné analytické a programátorské služby vedúce k ďalšiemu rozvoju, rozširovaniu, úpravám funkcionalít, integrácii a upgrade informačného systému Elektronických služieb MZVEZ SR v predpokladanom rozsahu 1480 človekodní za obdobie 4 rokov. b) službou Školenia sa rozumejú komplexné služby pre zabezpečenie školení užívateľov a administrátorov informačného systému Elektronických služieb MZVEZ v priestoroch Objednávateľa v predpokladanom rozsahu 120 človekodní za obdobie 4 rokov.

Doplňujúce informácie

(1) Verejný obstarávateľ postupuje postupom užšej súťaže podľa § 67 - § 69 ZVO. Verejný obstarávateľ v zmysle bodu II.2.9) oznámenia neobmedzuje počet záujemcov, ktorí budú vyzvaní na predloženie ponuky. (2) Záujemca predloží žiadosť o účasť v lehote na predkladanie žiadostí o účasť, ktorá je stanovená v bode IV.2.2) oznámenia v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE na adrese v bode I.3 "Ďalšie informácie" oznámenia. V žiadosti o účasť záujemca predloží identifikáciu záujemcu, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti a v prípade skupiny dodávateľov doklad podľa bodu 6 tejto časti. (3) Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (JED) v zmysle § 39 ZVO. V takomto prípade súčasťou žiadosti o účasť bude vyplnený jednotný elektronický dokument. (4) Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky sa musia predložiť v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. To isté platí aj pre doklady záujemcov so sídlom v Slovenskej republike, ktoré nie sú vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku. (5)Pri predkladaní konkrétnych dokladov na preukázanie splnenia podmienok účasti, je záujemca povinný originálne doklady alebo ich úradne overené kópie (vrátane úradných prekladov) naskenovať a vložiť ich do systému ako súčasť žiadosti o účasť. V prípade, že sú doklady vydávané orgánom verejnej správy (alebo inou povinnou inštitúciou) priamo v digitálnej podobe, musí záujemca vložiť do systému tento digitálny doklad. (6) Ak doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá skupina dodávateľov, v žiadosti o účasť predloží predstavenie skupiny a splnomocnenie podpísané všetkými členmi skupiny o oprávnení konať vedúceho člena skupiny v mene ostatných členov skupiny v súvislosti s touto zákazkou. (7) Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t. j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Bližšie informácie sú uvedené v časti II. súťažných podkladov. (8) Odpoveď na žiadosť o vysvetlenie údajov uvedených v tomto oznámení alebo súťažných podkladoch zo strany ktoréhokoľvek záujemcu verejný obstarávateľ oznámi bezodkladne všetkým záujemcom a uverejní toto vysvetlenie v systéme JOSEPHINE v dokumentácii k predmetnej zákazke na adrese uvedenej v bode 1.3) oznámenia. (9) Predkladanie žiadosti o účasť je umožnené iba autentifikovaným záujemcom. Podrobnosti o autentifikácii a o predkladaní ponúk sú uvedené v súťažných podkladoch. (10) Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným záujemcom, ktorých verejný obstarávateľ vyzval na predloženie ponuky. (11) Verejný obstarávateľ podľa § 40 ods. 6 písm. g) ZVO vylúči z verejného obstarávania záujemcu/uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že záujemca/uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. (12) Od uchádzačov, ktorí predložia ponuku, sa vyžaduje zabezpečenie viazanosti ponúk vo forme zábezpeky. Podmienky zloženia, uvoľnenia a vrátenia zábezpeky sú uvedené v časti A.3 "Zábezpeka" súťažných podkladov. Požaduje sa zloženie zábezpeky vo výške 120 000 eur (slovom stodvadsaťtisíc eur) (13) Odôvodnenie nerozdelenia zákazky sa nachádza v samostatnom dokumente zverejnenom v profile verejného obstarávateľa. (14) Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.