Vyhlásené obstarávanie

Zmena zdroja vykurovania budov Základnej a Materskej školy v obci Vechec s využitím OZE


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Vechec
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
391 633,73
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214100-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
18. Február 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
26. Marec 2021
Dátum otvárania ponúk:
26. Marec 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Zasadacia miestnosť obecného úradu Čerenčany S. Kollára 33 Čerenčany
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk sa riadi § 52 ZVO. Vstup na otváranie ponúk bude dovolený len osobám s rúškom, resp. iným adekvátnym spôsobom prekrytia horných dýchacích ciest.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Zmena zdroja vykurovania budov Základnej a Materskej školy v obci Vechec s využitím OZE

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú stavebné práce spojené so zmenou zdroja vykurovania Základnej a Materskej školy v obci Vechec. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.. Predmetom zákazky sú stavebné práce spojené so zmenou zdroja vykurovania Základnej a Materskej školy v obci Vechec. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1) Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku. Štatutárny zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a dokladom preukazujúcim, že je štatutárnym zástupcom uchádzača. Iný zástupca uchádzača s preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením potvrdeným štatutárnym zástupcom uchádzača, že je oprávnený zúčastniť sa na otváraní ponúk. 2)Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s §11 ZVO. 3)Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 4)Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania poskytovateľom pomoci. V prípade neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať. 5) Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EU oprávnenými osobami, ktorými sú: i. Príslušné ministerstvo zastúpené svojou agentúrou, ii. Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, iii. Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, iv. Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, v. Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. i) až iv) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES, a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 6) Verejné obstarávanie a celá komunikácia bude prebiehať v systéme EVO