Vyhlásené obstarávanie

Endoskopické zostavy


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzitná nemocnica Martin
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
423 056,55
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33168000-5
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
23. Február 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
23. Marec 2021
Dátum otvárania ponúk:
23. Marec 2021
Ponuka musí platiť do:
30. September 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk je podľa § 54 zákona o verejnom obstarávaní neverejné z dôvodu, že verejný obstarávateľ pri zadávaní predmetnej verejnej súťaže použije elektronickú aukciu.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 84

Výsledky

Endoskopické zostavy

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka endoskopických zostáv (zariadenia zadefinované v bode 2. časti C. súťažných podkladov - časti č.1 až č.3) vrátane dopravy na miesto určenia, inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného zariadenia, návodov na obsluhu v slovenskom/českom jazyku, kompletnej užívateľskej dokumentácie v slovenskom/českom jazyku, potrebnej servisnej technickej dokumentácie, zaškolenia zamestnancov kupujúceho do obsluhy a zabezpečenia záručného servisu, vrátane povinných preventívnych prehliadok a kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a výrobcom pre ponúkané zariadenie pre potreby Kliniky otorinolaryngológie a chirurgie hlavy a krku UNM (časť č.1), Kliniky hrudníkovej chirurgie UNM (časť č.2) a Kliniky detskej chirurgie UNM (časť č.3). Predmet zákazky je rozdelený do 3 samostatných ucelených častí. Uchádzač môže predložiť jednu ponuku na jednu ucelenú časť, alebo jednu ponuku na dve ucelené časti alebo jednu ponuku na celý predmet zákazky (časti č.1 až č.3). Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vybrať uchádzača pre každú ucelenú časť zvlášť. Uchádzač v rámci ucelenej časti, na ktorú predkladá ponuku, musí splniť požadovanú špecifikáciu zadefinovanú v rámci jednotlivej ucelenej časti. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.. Predmetom zákazky je dodávka HD endoskopickej vizualizačnej zostavy pre ORL operácie u detí a základné operácie prínosových dutín vrátane dopravy na miesto určenia, inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného zariadenia, návodov na obsluhu v slovenskom/českom jazyku, kompletnej užívateľskej dokumentácie v slovenskom/českom jazyku, potrebnej servisnej technickej dokumentácie, zaškolenia zamestnancov kupujúceho do obsluhy a zabezpečenia záručného servisu, vrátane povinných preventívnych prehliadok a kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a výrobcom pre ponúkané zariadenie pre potreby Kliniky otorinolaryngológie a chirurgie hlavy a krku UNM. Ponuka uchádzača musí spĺňať všetky minimálne požiadavky zadefinované verejným obstarávateľom v časti C. Opis predmetu zákazky (časť č.1) súťažných podkladov. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.Predmetom zákazky je dodávka veže pre hrudníkovú chirurgiu vrátane dopravy na miesto určenia, inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného zariadenia, návodov na obsluhu v slovenskom/českom jazyku, kompletnej užívateľskej dokumentácie v slovenskom/českom jazyku, potrebnej servisnej technickej dokumentácie, zaškolenia zamestnancov kupujúceho do obsluhy a zabezpečenia záručného servisu, vrátane povinných preventívnych prehliadok a kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a výrobcom pre ponúkané zariadenie pre potreby Kliniky hrudníkovej chirurgie UNM. Ponuka uchádzača musí spĺňať všetky minimálne požiadavky zadefinované verejným obstarávateľom v časti C. Opis predmetu zákazky (časť č.2) súťažných podkladov. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.Predmetom zákazky je dodávka laparoskopickej veže pre Kliniku detskej chirurgie vrátane dopravy na miesto určenia, inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného zariadenia, návodov na obsluhu v slovenskom/českom jazyku, kompletnej užívateľskej dokumentácie v slovenskom/českom jazyku, potrebnej servisnej technickej dokumentácie, zaškolenia zamestnancov kupujúceho do obsluhy a zabezpečenia záručného servisu, vrátane povinných preventívnych prehliadok a kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a výrobcom pre ponúkané zariadenie pre potreby Kliniky detskej chirurgie UNM. Ponuka uchádzača musí spĺňať všetky minimálne požiadavky zadefinované verejným obstarávateľom v časti C. Opis predmetu zákazky (časť č.3) súťažných podkladov. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1.1 Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. 1.2 Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Verejný obstarávateľ všetky tieto podklady/dokumenty bude zverejňovať ako elektronické dokumenty v profile verejného obstarávateľa na stránke https://www.uvo.gov.sk/... a zároveň v príslušnej časti zákazky v systéme JOSEPHINE. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 2. Ponuku môže predložiť skupina dodávateľov, ktorá nemá vytvorenú určitú právnu formu na účely účasti vo verejnom obstarávaní. V prípade, ak ponuku do verejnej súťaže predloží skupina dodávateľov a ponuka skupiny bude prijatá, verejný obstarávateľ vyžaduje z dôvodu riadneho plnenia zmluvy vytvorenie právnych vzťahov pred podpisom zmluvy. Ak bude úspešným uchádzačom skupina dodávateľov, táto musí vytvoriť také právne vzťahy, ktoré jej umožnia ako celku vstúpiť do zmluvného vzťahu s verejným obstarávateľom a budú zaväzovať členov skupiny dodávateľov, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky. 3. Uchádzač pri predkladaní ponuky môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom v bodoch 1 až 3 časti F. Podmienky účasti... súťažných podkladov predložením jednotného európskeho dokumentu podľa bodu 18.14 časti A. súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ umožňuje hospodárskemu subjektu vyplniť v časti IV Jednotného európskeho dokumentu oddiel alfa: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 4.1 Verejný obstarávateľ zruší verejné obstarávanie, ak bude splnená niektorá z podmienok uvedených v § 57 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a môže zrušiť verejné obstarávanie za okolností podľa § 57 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. 4.2 Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk a neuzavrieť zmluvu, ak ponuka úspešného uchádzača (pre každú časť samostatne) presiahne výšku finančných prostriedkov odsúhlasených zriaďovateľom na predmet zákazky, resp. ak zriaďovateľ neodsúhlasí proces verejného obstarávania. 5. Súčasťou predloženej ponuky musí byť zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená pre každú časť osobitne: 5.1 pre časť č.1 vo výške 760,- EUR slovom sedemstošesťdesiat eur 5.2 pre časť č.2 vo výške 1 760,- EUR slovom tisícsedemstošesťdesiat eur 5.3 pre časť č.3 vo výške 1 700,- EUR slovom tisícsedemsto eur. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 6.1 Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov UNM. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok na plnenie predmetu zákazky. Úhrada faktúr sa bude realizovať v zmysle kúpnej zmluvy. 6.2 Celková cena za predmet zákazky bude uhradená vo forme 24 rovnomerných mesačných splátok po dobu 24 mesiacov od prevzatia predmetu zákazky do užívania, pričom splatnosť jednotlivých splátok bude vždy posledný deň každého mesiaca od prevzatia predmetu zákazky do užívania. 7. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je ani zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.