Vyhlásené obstarávanie

Marketingová a mediálna kampaň pre projekt "Svätomariánska púť (Svetlo z východu)"


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Prešovský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
134 772,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79340000-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. Február 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
5. Marec 2021
Dátum otvárania ponúk:
5. Marec 2021
Ponuka musí platiť do:
31. December 2021
Miesto otvárania ponúk:
Úrad Prešovského samosprávneho kraja, Námestie mieru 2, 080 01 Prešov.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk komisiou bude v zmysle § 52 ods. 6 ZVO verejné. Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Podrobnosti týkajúce sa otvárania ponúk sú uvedené v časti A. súťažných podkladov.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Marketingová a mediálna kampaň pre projekt "Svätomariánska púť (Svetlo z východu)"

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytnutie služieb - komplexný návrh mediálnej kampane, zabezpečenie produkcie všetkých potrebných výstupov, realizácia marketingovej kampane a nasadenie výstupov marketingovej kampane v rámci všetkých stanovených mediálnych formátov.. Predmetom zákazky je tvorba, realizácia a uverejnenie marketingovej kampane pre projekt Svätomariánska púť (Svetlo z východu). Kampaň sa skladá z nasledovných celkov a konkrétnych činností: Marketingová kampaň: a.Vytvorenie kreatívneho konceptu a stratégie kampane b.Harmonogram nasadenia a časovanie kampane c.Implementácia kreatívneho konceptu d.Príprava grafických podkladov pre všetky plánované mediálne nosiče e.Príprava textových podkladov pre všetky plánované mediálne nosiče f.Tvorba a písanie článkov pre printové médiá g.Tvorba a písanie článkov pre online médiá h.Harmonogram nasadenia a časovania kampane v rámci sociálnych médií i.Grafická a textová príprava postov pre sociálne siete j.Správa profilov sociálnych sietí k.Komunikácia s fanúšikmi v rámci profilov na sociálnych sieťach l.Uverejňovanie obsahu v rámci sociálnych sietí m.Tvorba scenára pre videospot n.Produkcia videospotu o.Tvorba scenára pre rozhlasový spot p.Produkcia rozhlasového spotu Kampaň v médiách nasadenie v rámci nasledovných mediálnych nosičov: a.Uverejnenie videospotu v televíznej reklame b.Uverejnenie rozhlasového spotu v rámci rádio reklamy c.Uverejnenie PR článkov v rámci printových médií d.Uverejnenie inzercie v rámci printových médií e.Uverejnenie billboardov na billboardových plochách f.Uverejnenie online bannerov na relevantných webových stránkach, portáloch a vo vyhľadávacej sieti google g.Uverejnenie online PR článkov na relevantných webových stránkach a portáloch h.Uverejnenie sponzorovaných príspevkov v rámci sociálnych sietí (Facebook, Instagram) i.Uverejnenie videospotu v reklamnom formáte v rámci siete youtube Povinnosťou uchádzača je vytvoriť komplexný návrh kampane, zabezpečiť produkciu všetkých potrebných výstupov, realizovať kampaň podľa uchádzačom navrhnutého a verejných obstarávateľom schváleného harmonogramu kampane a nasadiť výstupy kampane v rámci všetkých stanovených mediálnych formátov. Poskytované služby budú pozostávať z nasledovných (nesamostatných) častí: 1.Produkčná časť marketingovej kampane, 2.Realizačná časť marketingovej kampane, 3.Direct marketing.

Doplňujúce informácie

1.Verejný obstarávate!' bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami, postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE, tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi, resp. záujemcami, počas celého procesu verejného obstarávania. Ďalšie informácie týkajúce sa spôsobu komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 2.Komunikácia bude prebiehať v slovenskom alebo českom jazyku. 3.Požiadavky ustanovujúce spôsob predloženia ponúk a ich obsah sú uvedené v časti A. súťažných podkladov. 4.Verejný obstarávate' nevyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. 5.Obhliadka miesta dodania predmetu zákazky nie je potrebná. 6.Verejný obstarávate' neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 7.Verejný obstarávate' na tomto mieste uvádza, že pre určenie predpokladanej hodnoty zákazky vykonal prieskum trhu, v rámci ktorého bezprostredne pred vyhlásením verejného obstarávania vyzval vybrané hospodárske subjekty na ocenenie predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ v tomto verejnom obstarávaní stanovil lehotu na predkladanie ponúk primeranú tomu, aby bolo zabezpečené dodržanie princípov verejného obstarávania a riadnej hospodárskej súťaže. 8.Predmetné verejné obstarávanie nie je vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy zeleným obstarávaním ani obstarávaním inovácií, a nie je ani zamerané na sociálne aspekty. 9.Verejný obstarávate' v súlade s § 112 ods. 6 ZVO rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk.