Vyhlásené obstarávanie

"Miestna komunikácia a chodník Sasinkova ulica, Kúty”


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Kúty
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
395 653,43
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45233000-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. Február 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
18. Marec 2021
Dátum otvárania ponúk:
18. Marec 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Obec Kúty, Sídlo: Obecný úrad, Nám. Radlinského 981, 908 01 Kúty, Slovenská republika
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, a to prostredníctvom svojho štatutárneho orgánu /svojich štatutárnych orgánov, resp. môžu byť zastúpení osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača (ktorá sa preukáže plnou mocou na zastupovanie). Bližšie informácie sú uvedené v SP.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Áno
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

"Miestna komunikácia a chodník Sasinkova ulica, Kúty”

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú stavebné práce spojené s vybudovaním nových asfaltových miestnych komunikácií (ciest) na Sasinkovej a Kozej ulici vrátane chodníkov zo zámkovej dlažby. Dĺžka komunikácií je 771,5 m a dĺžka chodníkov je celkom 599,2 m. Podrobné informácie viď v súťažných podkladoch najmä v prílohe D1 - Projektová dokumentácia.. Predmetom zákazky sú stavebné práce spojené s vybudovaním nových asfaltových miestnych komunikácií (ciest) na Sasinkovej a Kozej ulici vrátane chodníkov zo zámkovej dlažby. Dĺžka komunikácií je 771,5 m a dĺžka chodníkov je celkom 599,2 m. Stavebné práce sú členené nasledovne: Komunikácie: Objekt : 10 SO.01 - Sasinkova ulica - Vetva "A" - Komunikácie Objekt : 11 SO.01 - Sasinkova ulica - Vetva "C" - Komunikácie Objekt : 12 SO.02 - Kozia ulica - Vetva "B" - Komunikácie Chodníky: Objekt : 20 SO.01 - Sasinkova ulica - Vetva "A" - Chodník Objekt : 21 SO.01 - Sasinkova ulica - Vetva "C" - Chodník Objekt : 22 SO.02 - Kozia ulica - Vetva "B" - Chodník Podrobné informácie viď v súťažných podkladoch najmä v prílohe D1 - Projektová dokumentácia.

Doplňujúce informácie

1)Verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. (2)Zábezpeka na viazanosť ponúk je vo výške 10 000 EUR (desaťtisíc eur) . Forma zloženia zábezpeky je podrobne rozpísaná v súťažných podkladoch. v čl.19 Zábezpeka, pričom si uchádzač vyberie: zložením finančných prostriedkov na bankový účet VO, alebo poskytnutím bankovej záruky za uchádzača alebo poistenie záruky. (3) Verejný obstarávateľ bude požadovať vytvorenie určitej právnej formy, odovlávka50)viď zákon, ak ponuka skupiny dodávateľov bola prijatá lebo vytvorenie určitej právnej formy je potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. (4)Vysvetlenie informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii Verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred. (5) Dorozumievanie medzi Verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní elektronicky prostredníctvom IS EVO. Záujemca/uchádzač musí byť evidovaný v informačnom systéme UVO ako užívateľ za Hospodársky subjekt(Návod: odkaz https://www.uvo.gov.sk/registrácia, privátna zóna, vytvorenie účtu, vyplniť povinné kolónky kliknúť na tlačidlo odoslať pomocou inštrukcií zaslaných do uvedeného mailu získať prístupové údaje na prihlásenie v ľavom menu kliknúť na Hospodárske subjekty, v prípade že budete reagovať na zákazku v mene hospodárskeho subjektu, ktorý nie je v zozname musíte ho pridať medzi svoje HS kliknutím na + pridať hospodársky subjekt všetky ďalšie pokyny na komunikáciu sú podrobne rozpísané v príručke https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html . Záujemca/uchádzač sa priradí k zákazke na: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4518 , vyhľadá danú zákazku a rozklikne a v menu detail zákazky sa mu zobrazí menu Položiť otázku , Predložiť ponuku alebo Vstúpiť do zákazky alebo priamo na https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/430291 . Všetky ďalšie pokyny na komunikáciu sú podrobne rozpísané v príručke https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html Záujemca/uchádzač sa priradí k zákazke na: priamo na https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/430291 alebo https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4518, čo je odkaz na zoznam zákaziek verejného obstarávateľa, po kliknutí na konkrétnu zákazku bude uchádzač prihlásený do informačného systému UVO môcť kliknúť na "predložiť ponuku" alebo kliknúť na "položiť otázku", čím sa aktivuje jeho prístup k zákazke a aktivujú sa všetky funkcionality IS EVO zo strany uchádzača/záujemcu k tejto zákazke alebo kliknúť na "vstúpiť do zákazky" bez vytvorenia väzby na zákazku. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami a uchádzačmi sa riadi ustanoveniami § 20 ZVO. (6) Všetky náklady spojené s vypracovaním ponuky znáša v plnej miere uchádzač. (7) Obhliadka staveniska bude v termínoch: vždy v piatok od 8:00-11:00 hod. Podrobne o čase, mieste, osobách a nahlasovaní viď v SP. Za dodržania podmienok uvedených v SP.