Vyhlásené obstarávanie

Oprava a údržba detských ihrísk, športovísk a mestského mobiliáru


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Žilina
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
333 333,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
50870000-4
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
25. Február 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
23. Marec 2021
Dátum otvárania ponúk:
23. Marec 2021
Ponuka musí platiť do:
31. December 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku na jednotlivé časti v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač(fyzická osoba) alebo štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu (právnická osoba) sa preukáže preukazom totožnosti a kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať, poverený zástupca uchádzača aj splnomocnením na zastupovanie.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 24

Výsledky

Oprava a údržba detských ihrísk, športovísk a mestského mobiliáru

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie služieb, ktorých obsahom je predovšetkým zabezpečenie opráv a údržby detských a športových ihrísk, prístreškov MHD a lavičiek a čistenie prístreškov MHD v majetku Mesta Žilina. Predmetom obstarávania je poskytovanie služieb, ktorých obsahom je najmä: A)Zabezpečenie opráv a údržby 168 kusov detských ihrísk a 88 kusov športových ihrísk v majetku Mesta Žilina (podľa technickej evidencie detských ihrísk, pieskovísk, športových ihrísk a lavičiek (https://mobec.sk/zilina#pasport) vrátane dopravy. Tieto detské a športové ihriská musia byť udržiavané v stave, aby sa dali bezpečne využívať v zmysle príslušnej legislatívy a STN, t.j. je nutné opravovať alebo vymieňať poškodené časti, natierať ich, dopĺňať a vymieňať piesok v pieskoviskách, pravidelne udržiavať čistotu na týchto ihriskách, natierať a opravovať oplotenia detských ihrísk. Súčasťou prác bude aj pravidelné čistenie a premývanie pieskovísk (každé dva týždne vyzbierať nečistoty, prehrabať piesok, poliať pitnou vodou, pričom maximálny čas je 30 minút na jedno pieskovisko). Vždy pri prácach postupovať podľa príslušných noriem platných pre zariadenia detských ihrísk a ich súčasti. Predpokladaný počet hodín na opravu a údržbu detských ihrísk je cca 3 200 hod. za 12 kalendárnych mesiacov a na výmenu a pravidelné čistenie pieskov cca 2 100 hod. za 12 kalendárnych mesiacov. Všetky práce budú prebiehať na základe finančných možností objednávateľa. B)Zabezpečenie opráv a údržby prístreškov MHD v počte 93 ks vrátane dopravy, t.j. výmena príp. oprava plechov a ich pravidelné nátery, v prípade požiadavky objednávateľa antigrafity náter, v prípade potreby premiestňovanie týchto prístreškov a ich čistenie. Výmena sklenených, plastových výplní, ako i čistenie od grafity po vyčíňaní vandalov. Predpokladaný počet hodín na údržbu je cca 300 hodín, čistenie po grafity je cca 50 hodín, čistenie prístreškov po zime cca 120 úkonov za 12 kalendárnych mesiacov. Čistenie prístreškov bude prebiehať dva krát ročne na prístreškoch vybratých objednávateľom (cca 50 ks), pôjde o novšie typy s presklenými, prípadne plexisklovými časťami, nie o pôvodné staré plechové prístrešky. V prípade väčšieho znečistenia konkrétneho prístrešku v priebehu roka je možné požiadať o jeho mimoriadne čistenie aj viac, ako dva krát počas roka. Všetky práce budú prebiehať na základe finančných možností objednávateľa. C)Zabezpečenie opráv a údržby lavičiek v počte 1899 ks vrátane dopravy, montáž nových a demontáž nepoužiteľných lavičiek. Predpokladaný počet hodín je cca 800 hod. za 12 kalendárnych mesiacov. Všetky práce budú prebiehať na základe finančných možností objednávateľa. D)Zabezpečenie pravidelných obhliadok detských ihrísk vrátane dopravy a zabezpečenie správcu vybraných detských ihrísk podľa potreby, v rozsahu otvorenie, zatvorenie detského ihriska, kontrola funkčnosti prvkov detského ihriska a nahlásenie nedostatkov objednávateľovi. Predpokladaný počet hodín je cca 700 hod. za 12 kalendárnych mesiacov. Verejný obstarávateľ sa nezaväzuje odobrať predpokladaný počet hodín pravidelných prehliadok detských ihrísk, či požiadaviek na zabezpečenie správcu , prehliadky a správcu bude objednávať na základe finančných možností. E)Predmet zákazky obsahuje aj náklady za materiál. Úspešný uchádzač bude fakturovať hodinovú sadzbu podľa časti súťažných podkladov. Spôsob určenia ceny na základe Zmluvy o poskytovaní služieb, ktorej návrh sa nachádza v časti súťažných podkladov Obchodné podmienky predmetu obstarávania a dodaný materiál. F)Verejný obstarávateľ predpokladá, že z predpokladanej hodnoty zákazky xy eur bez DPH predstavuje náklad v objeme 160 000 eur bez DPH na materiál, ktorý je nevyhnutný na opravu a údržbu detských ihrísk, športovísk a mestského mobiliáru. Ide predovšetkým o piesok, výmeny drevených súčastí preliezok, (hranoly, dosky , laty), doplnenie ukradnutých súčastí napr. detské hojdačky, zlomené šmykľavky, nátery ... viac súťažné podklady. Predmetom zákazky je poskytovanie služieb, ktorých obsahom je predovšetkým zabezpečenie opráv a údržby detských a športových ihrísk, prístreškov MHD a lavičiek a čistenie prístreškov MHD v majetku Mesta Žilina. Viac súťažné podklady.

Doplňujúce informácie

1.Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk. Viac súťažné podklady. 2.Ďalšie postupy, lehoty, povinnosti a informácie, týkajúce sa tohto verejného obstarávania, ktoré nie sú opísané alebo špecifikované v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania prípadne v súťažných podkladoch, sa v tomto verejnom obstarávaní riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní v platnom znení a súvisiacimi platnými predpismi účinnými v čase vyhlásenia tohto verejného obstarávania. 3.Zábezpeka sa vyžaduje pre všetkých uchádzačov predkladajúcich ponuku. Platia podmienky § 46 zákona. Výška zábezpeky 3 000 EUR. Viac súťažné podklady