Vyhlásené obstarávanie

Nákup pyrotechnických robotov a delaboračných zariadení


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 998 950,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39225500-0
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
25. Október 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
26. November 2019
Dátum otvárania ponúk:
26. November 2019
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk vzhľadom na použitie elektronickej aukcie bude neverejné.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 8

Výsledky

Nákup pyrotechnických robotov a delaboračných zariadení

Opis obstarávania

Nákup pyrotechnických robotov a delaboračných zariadení - diaľkovo ovládaných manipulátorov na rekognoskáciu, deaktiváciu a manipuláciu s podozrivými predmetmi.. Predmetom 1. časti zákazky je dodanie 3 ks pyrotechnických robotov určených na manipuláciu s výbušnými predmetmi s veľkou hmotnosťou a muníciou s možnosťou ich následného znefunkčnenia. Diaľkovo ovládané vozidlo je určené na skúmanie nastražených výbušných systémov a ich zneškodňovanie mechanickým a pyrotechnickým spôsobom. Samotné vozidlo (podvozok) musí byť schopné vlečenia predmetov pomocou závesného zariadenia s guľou ISO 50. Musí umožňovať manipuláciu s výbušninami, výbušnými predmetmi a muníciou s hmotnosťou min. 100 kg. Predmetom zákazky sú aj služby súvisiacich s dopravou na miesto dodania, inštalácia a uvedenie pyrotechnických manipulátorov do prevádzky a zaškolenie obsluhy.Predmetom 2. časti zákazky je dodanie 3 ks pyrotechnických robotov určených na manipuláciu s predmetmi hmotnosti cestovnej batožiny v uzavretých stavebných celkoch v budovách alebo vo väčších dopravných prostriedkoch ako vlak, autobus, trolejbus, električka, lietadlo. Diaľkovo ovládané vozidlo je určené na skúmanie nastražených výbušných systémov a ich zneškodňovanie mechanickým a pyrotechnickým spôsobom. Predmetom zákazky sú aj služby súvisiacich s dopravou na miesto dodania, inštalácia a uvedenie pyrotechnických manipulátorov do prevádzky a zaškolenie obsluhyPredmetom 3. časti zákazky je dodanie 3 ks pyrotechnických robotov určených na prieskum a nevyhnutnú manipuláciu s výbušnými zariadeniami v obmedzenom priestore a v bežných dopravných prostriedkoch osobné alebo nákladné vozidlá a v ich bezprostrednom okolí, vrátane podvozku. Predmetom zákazky sú aj služby súvisiacich s dopravou na miesto dodania, inštalácia a uvedenie pyrotechnických manipulátorov do prevádzky a zaškolenie obsluhy.Predmetom 4. časti zákazky je dodanie 3 ks delaboračných zariadení určených na bezpečné rozoberanie munície za účelom jej znefunkčnenia a zisťovania funkčnosti jej komponentov a obsahu pri expertíznom a znaleckom skúmaní. Predmetom zákazky sú aj služby súvisiacich s dopravou na miesto dodania, inštalácia a uvedenie delaboračných zariadení do prevádzky a zaškolenie obsluhy.

Doplňujúce informácie

1. Verejná súťaž s uplatnením prvej vety § 66 ods. 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon") sa realizuje systémom Elektronické obstarávanie (EO), ktorý je súčasťou Elektronického kontraktačného systému (EKS); EO je prevádzkovaný a dostupný na webovom sídle (URL) https://eo.eks.sk/. Podrobné informácie týkajúce sa spôsobu komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 2. Verejný obstarávateľ uvádza, že v dokumente Všeobecné podmienky elektronického obstarávania, ktorý je zverejnený na EKS sú upravené v rozsahu zákona základné podmienky používania elektronickej podpory procesov vo verejnom obstarávaní najmä z hľadiska bezpečnosti, ochrany osobných údajov a iných údajov, ako aj podrobnosti vo vzťahu ku komunikácii, doručovaniu, identifikácii a autentifikácii. Odkaz na webovú stránku: https://ppvo.eks.sk/SpravaVPPPVO/VPPPVO/AktualneUcinne/10 3. Verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatný, neobmedzený, úplný a priamy prístupu prostredníctvom elektronických prostriedkov, k dokumentom potrebným na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti a to na na adrese (URL) uvedenej v bode I.3) KOMUNIKÁCIA tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ tieto dokumenty záujemcom nezasiela a nevedie evidenciu záujemcov. Zároveň verejný obstarávateľ v Profile verejného obstarávateľa na stránke Úradu pre verejné obstarávanie http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/239 uverejňuje priamy odkaz na informácie a dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky uverejnené na adrese (URL) uvedenej v bode I.3) KOMUNIKÁCIA tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. 4. Komunikačným jazykom v tejto verejnej súťaži je slovenský jazyk. 5. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi najneskôr 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že žiadosť o vysvetlenie bude doručená elektronicky funkcionalitou EKS dostatočne vopred. 6. Náklady spojené s účasťou v tejto verejnej súťaži znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. 7. Verejný obstarávateľ pri zadávaní tejto nadlimitnej zákazky postupuje podľa § 20 ods. 1 zákona. 8. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky neupravené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona. 9. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 10. Lehota na poskytnutie súčinnosti potrebná na uzavretie zmluvy podľa odsekov § 56 ods. 8, 10 až 14 zákona je stanovená na 30 pracovných dní.