Služby hodnotenia, štúdií a expertíz v oblasti štrukturálnych fondov pre potreby MH SR
Služby hodnotenia, štúdií a expertíz v oblasti štrukturálnych fondov pre potreby MH SR
Predmetom tejto časti zákazky je zabezpečenie realizácie hodnotení Operačného programu Integrovaná infraštruktúra (ďalej len OPII) v gescii MH SR ako sprostredkovateľského orgánu pre OPII v zmysle Plánu hodnotení Operačného programu Integrovaná infraštruktúra na programové obdobie 2014 2020 (ďalej len PH OPII) ako aj ďalších hodnotení, štúdií a expertíz v oblasti štrukturálnych fondov podľa potrieb MH SR, ktoré budú realizované externým hodnotiteľom ako nezávislým subjektom.. Predmetom tejto časti zákazky je zabezpečenie realizácie hodnotení Operačného programu Integrovaná infraštruktúra (ďalej len OPII) v gescii MH SR ako sprostredkovateľského orgánu pre OPII v zmysle Plánu hodnotení Operačného programu Integrovaná infraštruktúra na programové obdobie 2014 2020 (ďalej len PH OPII) ako aj ďalších hodnotení, štúdií a expertíz v oblasti štrukturálnych fondov podľa potrieb MH SR, ktoré budú realizované externým hodnotiteľom ako nezávislým subjektom.
(1) Predmet zákazky sa nedelí na časti. Požiadavka na komplexný charakter poskytovaných služieb vyplýva z identifikovaných potrieb verejného obstarávateľa a súvisí so zabezpečením efektivity dosiahnutia určeného účelu zadávanej zákazky, ktorým je zabezpečenie realizácie hodnotení OPII v gescii sprostredkovateľského orgánu pre OPII MH SR v zmysle PH OPII ako aj ďalších hodnotení, štúdií a expertíz v oblasti štrukturálnych fondov podľa potrieb MH SR, ktoré budú realizované externým hodnotiteľom ako nezávislým subjektom. Realizácia predmetu zákazky jedným poskytovateľom je zároveň nákladovo efektívnejšia a pre verejného obstarávateľa výhodná z pohľadu riadenia a kontroly plnenia predmetu zákazky, ako aj vo vzťahu k uplatneniu zodpovednosti voči poskytovateľovi. Realizácia tejto zákazky viacerými poskytovateľmi by spôsobila nadmernú technickú náročnosť jej realizácie, čo by malo v konečnom dôsledku vplyv na ekonomickú výhodnosť a hospodárnosť vynaložených prostriedkov. Realizácia predmetu zákazky jedným poskytovateľom neobmedzuje hospodársku súťaž. (2) Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 15 000 EUR. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch. (3) Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vyhotovené v inom ako štátnom jazyku, t. j. v slovenskom jazyku, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do štátneho jazyka, t. j. do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti na verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. (4) Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť musia byť predložené ako scany originálnych dokumentov alebo ich úradne osvedčených kópií. Ak je doklad vydávaný v elektronickej forme je možné predložiť jeho elektronickú podobu. (5) Verejný obstarávateľ uzná v relevantných prípadoch ako rovnocenné doklady a certifikáty vydané orgánmi z iných štátov ako aj iné dôkazy predložené uchádzačom, rovnocenné požiadavkami na vystavenie príslušného dokladu. (6) Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie základných informácií o Jednotnom európskom dokumente pre verejné obstarávanie je možné nájsť na https://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-605.html. Podľa § 55 ods. 1 zákona, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá po vyhodnotení ponúk verejnému obstarávateľovi uchádzač, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. (7) Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy uvádzame, že toto nie je zelené verejné obstarávanie.