Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia a zvýšenie kapacity materskej školy v obci Mojmírovce


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Mojmírovce
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
387 785,92
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214100-1
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
1. Marec 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
18. Marec 2021
Dátum otvárania ponúk:
18. Marec 2021
Ponuka musí platiť do:
18. Marec 2022
Miesto otvárania ponúk:
Obecný úrad Mojmírovce, Námestie sv. Ladislava 931/7, 951 15 Mojmírovce
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ použitie elektronickú aukciu, čím postupuje podľa § 54 ZVO, t.j. otváranie ponúk je neverejné a údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Rekonštrukcia a zvýšenie kapacity materskej školy v obci Mojmírovce

Opis obstarávania

Výber zhotoviteľa pre realizáciu projektu: Rekonštrukcia a zvýšenie kapacity materskej školy v obci Mojmírovce. Realizácia zákazky bude podľa projektovej dokumentácie a výkazu výmer, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou súťažných podkladov.. Rozsah diela: Materská škola - rekonštrukcia existujúcich priestorov stavebné práce elektroinštalácia zdravotechnika Materská škola - prístavba stavebné práce elektroinštalácie zdravotechnika vykurovanie Spevnené plochy, sadovnícke úpravy a ihrisko Požiarna nádrž Prekládka a areálový rozvod kanalizácie" Areálový rozvod plynu Stavebné práce sú detailne popísané projektovou dokumentáciou a rozsah špecifikovaný výkazom výmer. Projektová dokumentácia vrátane výkazu výmer sú uverejnené aj v profile verejného obstarávateľa.1 ks Osadenie odpadkového koša do betónovej pätky 1 ks Odpadkový kôš s drevenými lamelami, 45l, kruhový pôdorys, opláštenie borovicovými lamelami, so strieškou 1 ks Osadenie parkovej lavičky so zabetonováním nôh 1 ks Parková lavička , dĺžka 1,2m, sedadlo i operadlo z lameloveho dreva 1 ks Osadenie detského ihriska kolotoča so zabetónovaním nôh 1 ks Detské prvky

Doplňujúce informácie

1.Podmienky a pravidlá neupravené v tejto výzve, v súťažných podkladoch (SP) a v procese verejného obstarávania (VO) sa riadia zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 2.K SP sa poskytuje neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk. 3. Toto VO sa realizuje prostredníctvom informačného systému elektronického verejného obstarávania IS EVO, ktorý je dostupný na adrese: https://www.uvo.gov.sk/ Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v systéme a pre elektronické predkladanie ponuky prostredníctvom systému IS EVO je potrebné: - ak uchádzač nemá konto v IS EVO je potrebné vytvoriť si účet - v prípade ak hospodársky subjekt, za ktorého predkladáte ponuku/realizujete inú komunikáciu podľa ZVO, ešte nie je zaregistrovaný v IS EVO, je potrebné ho zaregistrovať link: https://www.uvo.gov.sk/private/hospodarske-subjekty/add - Okamih doručenia akejkoľvek správy medzi verejným obstarávateľom a záujemcom resp. uchádzačom je okamih odoslania tejto správy prostredníctvom komunikačného rozhrania IS EVO. 4. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené VO na preukázanie splnenia podmienok účasti JED-om podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne VO na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak hospodársky subjekt použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu VO postupovať podľa § 39 ods. 6. ZVO 5. Vyžaduje sa zloženie zábezpeky podľa § 46 zákona č. 343/2015 o VO pre časť č. 1. Zábezpeka pre časť č. 1 : 10.000,00 EUR (slovom desaťtisíc €), pre časť 2. sa nevyžaduje. 6. Objednávateľ neposkytuje preddavky. Zhotoviteľ bude fakturovať plnenie pri realizácii diela na základe faktúry. Celkovo môže zhotoviteľ vystaviť pri časti č. 1 maximálne tri faktúry. Prvá faktúra bude vystavená po prestavaní min. 50 % z ceny diela. Pre časť č. 2 jednu faktúru po realizácii. 7. Úspešný uchádzač bude povinný pred podpisom zmluvy pre časť č. 1 predložiť : -potvrdenie o uzatvorenom poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú podnikateľom (Poskytovateľom) pri plnení predmetu zmluvy v predmete zákazky v zmysle SP. 8. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácii a nie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 9. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 3 ZVO. 10. Predmet zmluvy je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je zhotoviteľ povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: a)Poskytovateľ a ním poverené osoby, b)Útvar vnútorného auditu Poskytovateľa/Útvar vnútornej kontroly Sprostredkovateľského orgánu a ním poverené osoby, c)Najvyšší kontrolný úrad SR a ním poverené osoby, d)Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány (Úrad vládneho auditu) a osoby poverené na výkon kontroly/auditu, e)Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f)Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, g)Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a právnymi aktmi EÚ. 12.Ďalšie informácie sú kapacitných dôvodov v SP.