Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia okien a dverí v objekte ZŠ F.E. Scherera Piešťany, pavilón C – 2. časť, časť pavilónu B, časť pavilónu E


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Piešťany
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
155 188,58
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214210-5
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
1. Marec 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
18. Marec 2021
Dátum otvárania ponúk:
18. Marec 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Neuvedené
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú stavebné práce na rekonštrukcii okien a dverí v objekte Základnej školy F. E. Scherera v Piešťanoch pavilón C 2. časť, časť pavilónu B, časť pavilónu E v zmysle projektovej dokumentácie vypracovanej spoločnosťou STATIKREAL s.r.o., Winterova 1751/8, 921 01 Piešťany s dátumom spracovania 02/2020 projektant stavby Ing. Milan Ondrejka a zodpovedný projektant Ing. Tibor Psalman, autorizovaný stavebný inžinier evidenčné číslo oprávnenia 0273 s rozsahom oprávnenia: statika stavieb - statika a dynamika stavieb a pozemné stavby - budovy.

Doplňujúce informácie

1./ Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. 2./ Uchádzači svoje ponuky predkladajú prostredníctvom systému EVO https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/430603. Uchádzač si zákazku sprístupní po prihlásení do privátnej zóny. 3./ Pravidlá pre doručovanie - zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v systéme EVO a to v súlade s funkcionalitou systému. 4./ Vysvetlenie informácií uvedených vo Výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred prostredníctvom IS EVO. 5./ Kritérium na vyhodnotenie ponúk - najnižšia cena (vyhodnocovaná cena bude konečná cena, za ktorú sa zákazka dodá vrátane DPH). 6./ Požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky a náležitosti ponuky sú uvedené v súťažných podkladoch. 7./ Otváranie ponúk je neverejné vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ použije na vyhodnocovanie ponúk elektronickú aukciu. 8./ Lehota na dodanie alebo dokončenie predmetu zákazky: 8.1/ Termín začatia realizácie: dňom odovzdania staveniska na základe výzvy objednávateľa 8.2/ Termín ukončenia realizácie: do 90 kalendárnych dní odo dňa odovzdania a prevzatia staveniska na základe výzvy 8.3/ Verejný obstarávateľ predpokladá realizáciu v priebehu mesiacov jún, júl, august, september 2021 (Realizácia predmetu zákazky je závislá od ukončenia procesu verejného obstarávania. Zhotoviteľ/úspešný uchádzač musí akceptovať skutočnosť, že predpokladaný termín začiatku realizácie zákazky sa môže posunúť alebo skrátiť.) 9./ Lehota viazanosti ponúk: do 31. 07. 2021