Vyhlásené obstarávanie

Centrálny informačný systém inšpektorátu práce s názvom „Safe Work“ (IS SAWO)


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
13 889 623,82
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72210000-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
2. Marec 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
29. Marec 2021
Dátum otvárania ponúk:
29. Marec 2021
Ponuka musí platiť do:
28. Február 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk (OP) sa v zmysle § 20 ods. 11 ZVO vykonáva v EN EVOSERVIS, a to sprístupnením ponúk komisii, po vložení e-kľúčov členov komisie. Tento IS uplynutím LPP automaticky po OP doručí informácie v zmysle § 52 ods. 2 ZVO uchádzačom, ktorí predložili ponuku a vygeneruje zápisnicu resp. protokol z OP.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 75

Výsledky

Centrálny informačný systém inšpektorátu práce s názvom „Safe Work“ (IS SAWO)

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zhotovenie diela Centrálny informačný systém inšpektorátu práce s názvom Safe Work (ďalej len IS SAWO) a podporné služby. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č. 2 Súťažných podkladov.. Predmetom zákazky Centrálny informačný systém inšpektorátu práce s názvom Safe Work (ďalej len IS SAWO) je zhotovenie diela IS SAWO, poskytnutie zodpovedajúcich licencií, poskytnutie služieb podpory APV na 60 mesiacov a služieb úpravy APV na základe objednávky. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č. 2 Súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vykonáva predmetné verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania. Komunikácia vrátane doručovania sa realizuje v systéme EVOSERVIS. Doručenie prostredníctvom elektronického nástroja je okamih prijatia dátovej správy na elektronickú adresu adresáta/adresátov dátovej správy v elektronickom nástroji. Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v systéme Evoservis sa zaregistruje do systému na adrese www.evoservis.sk/mpsvrsr/, prípadne na www.evoservis.sk. Po zaregistrovaní mu bude na ním zadaný e-mail zaslaný prístupov kód (meno a heslo) pre prihlásenie do systému EVOSERVIS za účelom komunikácie s verejným obstarávateľom, preberania zadávacej dokumentácie, príloh a predkladanie elektronických ponúk v systéme Evoservis Registrovaný uchádzač v systéme Evoservis sa už opakovane neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prístupové kódy, ktoré mu boli doručené pri prvotnej registrácii. Po prihlásení do systému má uchádzač v profile Prehľad zákaziek po potvrdení žiadosti o zadávaciu dokumentáciu neobmedzený prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO. Predloženie elektronickej ponuky sa bude potvrdzovať uznávanou elektronickou značkou (UEZ). Bližšie informácie o používaní UEZ sú uvedené v súťažných podkladoch. V prípade otázok, resp. žiadosti o vysvetlenie bude záujemca/uchádzač komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme Evoservis cez komunikačné rozhranie v zmysle časti A. súťažných podkladov. 2. V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú scany originálnych dokladov alebo úradne osvedčených kópií. Ak uchádzač predložil v ponuke dokumenty, ktoré nie sú podpísané zaručeným elektronickým podpisom, (alebo ekvivalentom) pred podpisom zmluvy na výzvu verejného obstarávateľa predloží originály požadovaných dokladov alebo úradne overené kópie originálov dokladov. 3. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku na ponuku vo výške 250.000,- Eur (slovom: dvestopäťdesiattisíc Eur). Podrobné informácie o spôsobe zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 4. Verejná súťaž sa realizuje postupom podľa § 66 druhá veta ods. 7 ZVO (tzv. superreverzná verejná súťaž). 5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku úspešného uchádzača v prípade, že táto bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky. 6. V prípade naplnenia podmienok § 11 ZVO uchádzač, s ktorým bude podpísaná zmluva a jeho známi subdodávatelia, ktorí majú povinnosť byť zapísaní v Registri partnerov verejného sektora (RPVS) musia byť pred podpisom predmetnej zmluvy zapísaní v RPVS. 7. Vysvetlenie k bodu II.2.7 tohto oznámenia: Uvedený údaj v mesiacoch je predpokladaný v zmysle plnenia zmluvy, zmluva je účinná nasledujúci deň po dni jej zverejnenia v CRZ SR. 8. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti je uvedené v súťažných podkladoch. 9. Podľa § 39 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED). Verejný obstarávateľ povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED.