Vyhlásené obstarávanie

Strava pre Domov seniorov Lamač


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Domov seniorov Lamač
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
258 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55520000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
2. Marec 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
12. Marec 2021
Dátum otvárania ponúk:
12. Marec 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Neuvedené
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Opis obstarávania

Poskytnutie služby t. j. zabezpečenie celodennej stravy pre cca 80 klientov a obedov pre cca 40 klientov Domova seniorov Lamač vrátane zamestnancov odberateľa. Klientom podľa tejto Zmluvy je fyzická osoba, ktorá je prijímateľom sociálnych služieb od odberateľa, odberateľ je poskytovateľom sociálnych služieb klientovi ako prijímateľovi. Stravovanie bude pozostávať z prípravy, varenia a podávania stravy v rozsahu raňajky, desiata, obed, olovrant, večera (čerstvo varená) a II. večere pre cca 20 klientov podľa platných noriem diétneho systému (racionálna, žlčník, diabetická, bezlepková, mixovaná, diéta pri ochoreniach pankreasu, bezlaktózová diéta) vhodného pre typ klientov. Podrobný opis požadovaných služieb je uvedený v prílohe č. 8 súťažných podkladov "Opis predmetu obstarávania".

Doplňujúce informácie

Súťažné podklady sú dostupné na v profile verejného obstarávateľa v dokumentoch k zákazke. Verejný obstarávateľ neposkytne súťažné podklady v listinnej podobe. Postup zadávania zákazky s nízkou hodnotou podľa § 117 ZVO sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému IS EVO. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené nižšie. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému IS EVO sú zverejnené na linke https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html . Uchádzač predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v časti IV.1 súťažných podkladov a podmienok účasti technickej a odbornej spôsobilosti uvedené v časti IV.3 súťažných podkladov elektronickým spôsobom prostredníctvom systému IS EVO ako naskenované originály dokladov/dokumentov. Splnenie podmienok technickej a odbornej spôsobilosti môže uchádzač preukázať aj čestným vyhlásením (vzor je prílohou č. 7 súťažných podkladov). Ak ponuka uchádzača, ktorý splnenie podmienok technickej a odbornej spôsobilosti preukáže čestným vyhlásením bude úspešná, uchádzač bude pred podpisom zmluvy vyzvaný na predloženie naskenovaných originálov dokladov/dokumentov prostredníctvom IS EVO v lehote 3 pracovné dni. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požiadať uchádzačov o vysvetlenie ich ponúk alebo predložených dokumentov/dokumentov. Komunikácia ohľadom vysvetľovania ponúk bude elektronická, prostredníctvom komunikačného modulu IS EVO. Lehota na poskytnutie vysvetlenia bude minimálne dva pracovné dni (deň zaslania požiadavky na vysvetlenie sa do lehoty nezapočíta). Uchádzač, ktorý vysvetlenie v stanovenej lehote nepredloží alebo jeho vysvetlenie/doplnenie verejný obstarávateľ posúdi ako nepostačujúce bude z verejného obstarávania vylúčený. Oznámenie o vylúčení bude uchádzačovi zaslané prostredníctvom IS EVO. Všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku bude zaslané oznámenie o výsledku vyhodnotenia. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda platnosť dňom jej podpísania štatutárnymi orgánmi zmluvných strán a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia podľa § 47a ods. 1 zákona č.40/1964 Zb. Proti rozhodnutiu verejného obstarávateľa pri postupe zadávania zákazky podľa § 117 ZVO nie je možné podať námietky v zmysle platného ZVO. Verejný obstarávateľ môže zrušiť použitý postup verejného obstarávania z nasledovných dôvodov: - nebude predložená ani jedna ponuka, - ani jeden uchádzač nesplní podmienky účasti, - ani jedna z predložených ponúk nebude zodpovedať určeným požiadavkám v tejto výzve, - všetky ponuky uchádzačov budú mať vyššiu cenu ako je predpokladaná hodnota zákazky určená verejným obstarávateľom, - zmenia sa okolnosti, za ktorých sa toto verejné obstarávanie vyhlásilo. V prípade zrušenia výzvy verejný obstarávateľ oznámi zrušenie výzvy na predkladanie ponúk všetkým známym záujemcom/uchádzačom prostredníctvom IS EVO. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu uchádzači kontaktovať helpdesk_evo@uvo.gov.sk.