Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národná transfúzna služba SR
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 440 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55520000-1
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
3. Marec 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
1. Apríl 2021
Dátum otvárania ponúk:
1. Apríl 2021
Ponuka musí platiť do:
1. September 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 24

Výsledky

Zabezpečenie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok

Zabezpečenie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok

Zabezpečenie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok

Zabezpečenie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok

Zabezpečenie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok

Zabezpečenie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie stravovania v zmysle § 152 Zákonníka práce formou stravovacích poukážok, ktoré slúžia na stravovanie v stravovacích zariadeniach. Súčasťou predmetu zákazky je aj zabezpečenie stravovania formou stravovacích poukážok pre iné osoby (darcov krvi a plazmy). Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ požaduje stravovacie poukážky v papierovej forme. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Kapitole C. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.. Predmetom zákazky je zabezpečenie stravovania v zmysle § 152 Zákonníka práce formou stravovacích poukážok, ktoré slúžia na stravovanie v stravovacích zariadeniach. Súčasťou predmetu zákazky je aj zabezpečenie stravovania formou stravovacích poukážok pre iné osoby (darcov krvi a plazmy). Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ požaduje stravovacie poukážky v papierovej forme. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Kapitole C. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Táto zákazka sa zadáva postupom verejnej súťaže s uplatnením § 66 ods. 7 ZVO, s použitím elektronickej aukcie. 2. K súťažným podkladom je umožnený neobmedzený a plný priamy prístup elektronickými prostriedkami prostredníctvom komunikačného rozhrania systému Josephine na adrese https://josephine.proebiz.com, v lehote podľa bodu IV.2.2 tohto oznámenia. 3. Lehota na doručenie žiadosti o vysvetlenie: Dostatočne vopred pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, tak, aby bolo umožnené verejnému obstarávateľovi poskytnúť vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti všetkým záujemcom, ktorí sú mu známi najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 4. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému Josephine. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp.uchádzačmi, s výnimkou prípadov, kedy to výslovne vylučuje zákon. 5. Zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tzn. akonáhle sa zásielka dostane do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme Josephine považuje okamih jej odoslania v systéme Josephine a to v súlade s funkcionalitou systému. 6. Ak je odosielateľom zásielky verejný obstarávateľ, tak záujemcovi resp. uchádzačovi bude na ním určený kontaktný e-mail (zadaný po registrácii do systému Josephine) bezodkladne odoslaná informácia o tom,že k predmetnej zákazke existuje nová zásielka/správa. Záujemca resp. uchádzač sa prihlási do systému a v komunikačnom rozhraní zákazky bude mať zobrazený obsah komunikácie zásielky, správy. Záujemca resp. uchádzač si môže v komunikačnom rozhraní zobraziť celú históriu o svojej komunikácii s verejným obstarávateľom. 7. Ak je odosielateľom zásielky záujemca resp. uchádzač, tak po prihlásení do systému môže k predmetnému verejnému obstarávaniu odosielať správy a prílohy prostredníctvom komunikačného rozhrania verejnému obstarávateľovi. Takáto zásielka sa považuje za doručenú verejnému obstarávateľovi okamihom jej odoslania v systéme Josephine v súlade s funkcionalitou systému. 8. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí si vyhľadali obstarávania prostredníctvom webovej stránky Úradu pre verejné obstarávanie, resp. v systéme Josephine (https://josephine.proebiz.com), a zároveň ktorí chcú byť informovaní o prípadných aktualizáciách týkajúcich sa konkrétneho obstarávania prostredníctvom notifikačných e-mailov, aby v danom obstarávaní zaklikli tlačidlo Zaujíma ma to. 9. Verejný obstarávateľ uzavrie s úspešným uchádzačom, na základe tejto verejnej súťaže, Rámcovú dohodu (ďalej len "RD") s lehotou plnenia do 24 mesiacov od nadobudnutia účinnosti RD, resp. do vyčerpania fin. limitu daného celkovou zmluvnou cenou za predmet zákazky, podľa toho, ktorá z uvedených skutočnosť nastane skôr.Ďalšie lehoty/termíny dodania predmetu zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch. 10. Verejný obstarávateľ nepožaduje zábezpeku ponuky. 11. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované ako podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D Jednotného európskeho dokumentu) na 1 otázku, s odpoveďou áno alebo nie (ALFA: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t. j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti, týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej a odbornej spôsobilosti. 12. V prípade tohto verejného obstarávania sa nejedná o zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ako ani o obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 13. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti je zverejnené spolu so súťažnými podkladmi a zadávacou dokumentáciou v systéme Josephine.