Vyhlásené obstarávanie

Budovanie a zlepšenie technického vybavenia jazykových učební, odborných učební a školských knižníc základných škôl, Banská Bystrica – IKT


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Banská Bystrica
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
213 861,53
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30200000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
3. Marec 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
6. Apríl 2021
Dátum otvárania ponúk:
6. Apríl 2021
Ponuka musí platiť do:
31. December 2021
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie ponúk je verejné. Pojem verejné otváranie ponúk znamená, že verejný obstarávateľ zverejní všetkým uchádzačom návrhy na plnenie kritérií, obchodné mená alebo názvy, sídla, miesta podnikania a ich návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom. Otváranie ponúk sa vykoná automaticky vo vyššie uvedenom čase.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Účasť na elektronickom otváraní ponúk je umožnená všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Budovanie a zlepšenie technického vybavenia jazykových učební, odborných učební a školských knižníc základných škôl, Banská Bystrica – IKT

Opis obstarávania

Predmetom verejného obstarávania je výber dodávateľa na dodávku tovaru vrátane dopravy, inštalácie a montáže do odborných učební 11 základných škôl, ktoré sú nevyhnutné na naplnenie stanovených cieľov projektov v rámci realizácie projektov spolufinancovaných z Operačného programu: Integrovaný regionálny operačný program. pre 11 projektov v rámci 11 samostatných základných škôl v pôsobnosti mesta Banská Bystrica. Príloha č. 1 - Ponuka na technické parametre a vybavenie IKT Podrobná Technická špecifikácia je súčasťou súťažných podkladov Príloha č.1 - Ponuka na technické parametre a vybavenie IKT.xls, ktorá sa pre lepšiu prehľadnosť člení na 11 záložiek = 11 základných škôl 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7, 1.8, 1.9, 1.10, 1.11).. Predmetom verejného obstarávania je výber dodávateľa na dodávku tovaru vrátane dopravy, inštalácie a montáže do odborných učební 11 základných škôl, ktoré sú nevyhnutné na naplnenie stanovených cieľov projektov v rámci realizácie projektov spolufinancovaných z Operačného programu: Integrovaný regionálny operačný program. pre 11 projektov v rámci 11 samostatných základných škôl v pôsobnosti mesta Banská Bystrica. Obstaranie tovarov IKT vybavenia do odborných učební (jazyková učebňa, počítačová učebňa, učebňa biológie, učebňa chémie, učebňa fyziky, polytechnická učebňa a školská knižnica), zapojenie do siete v rámci jednotlivých základných škôl v zriaďovateľskej pôsobnosti Mesta Banská Bystrica: 1)ZŠ Moskovská 2, Banská Bystrica 2)ZŠ Spojová 14, Banská Bystrica 3)ZŠ Sitnianska 32, Banská Bystrica 4)ZŠ Pieninská 27, Banská Bystrica 5)ZŠ Ďumbierska 17, Banská Bystrica 6)ZŠ Jána Bakossa, Banská Bystrica 7)ZŠ Slobodného Slovenského vysielača, Banská Bystrica 8)ZŠ Jozefa Gregora Tajovského, Banská Bystrica 9)ZŠ Golianova 8, Banská Bystrica 10)ZŠ Radvanská 1, Banská Bystrica 11)ZŠ Trieda SNP 20, Banská Bystrica Príloha č. 1 - Ponuka na technické parametre a vybavenie IKT Podrobná Technická špecifikácia je súčasťou súťažných podkladov Príloha č.1 - Ponuka na technické parametre a vybavenie IKT.xls, ktorá sa pre lepšiu prehľadnosť člení na 11 záložiek = 11 základných škôl 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7, 1.8, 1.9, 1.10, 1.11).

Doplňujúce informácie

Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Zadávanie zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom systému eZakazky. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk . Súťažné podklady budú každému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch. Pre potreby komunikácie a predkladania ponúk je nevyhnutná registrácia v systéme eZakazky prostredníctvom registračného formulára dostupného na portáli www.ezakazky.sk Podrobnosti o systéme eZakazky sú uvedené na adrese: http://www.ezakazky.sk/index.cfm?module=System&page=Help . V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ. Zároveň prípadné zmeny alebo doplnenia budú prostredníctvom odkazu na profil zverejnené aj na profile zákazky na webovej stránke ÚVO (§ 43 zákona o VO). Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári výzvy na predkladanie ponúk limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Výzvy uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Verejný obstarávateľ v súlade s § 112, ods. 6 zákona rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk. Verejný obstarávateľ bude požadovať predloženie dokladov a dokumentov preukazujúcich splnenie podmienok účasti od uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste predbežného poradia v súlade s § 55, ods. 1. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho so zmluvou kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto Zmluvy, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.