Vyhlásené obstarávanie

Dodávka mobilného pracoviska v rámci IS Evidence KEUNEO a softvéru na identifikáciu objektov alebo predmetov


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
449 760,42
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30213100-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
4. Marec 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
8. Apríl 2021
Dátum otvárania ponúk:
8. Apríl 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ prostredníctvom funkcionality EKS na to určenej, umožní účasť na otváraní ponúk prostredníctvom online sprístupnenia ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a určeným spôsobom komunikácie. Podrobné pokyny pre uchádzačov sú uvedené v súťažných podkladoch, bod 25.1 - 25.5.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 90

Výsledky

Dodávka mobilného pracoviska v rámci IS Evidence KEUNEO a softvéru na identifikáciu objektov alebo predmetov

Opis obstarávania

Predmetom tejto zákazky je dodávka mobilných jednotiek v rámci IS Evidence, mobilných termosublimačných tlačiarní a softvérov pre tlač čiarových kódov a na identifikáciu objektov alebo predmetov a to vrátane nákladov na dopravu na miesto plnenia, inštaláciu a zaškolenie obsluhy.. Mobilná jednotka IS EVIDENCE - 55 ksMobilná termosublimačná tlačiareň a príslušenstvo - 55 ksSoftvér pre tlač čiarových kódov - 55 ksSoftvér na identifikáciu objektov alebo predmetov - 1 ks

Doplňujúce informácie

1. V rámci tejto verejnej súťaže sa uplatňujú ustanovenia § 66 ods. 7 druhej vety zákona, teda ak verejný obstarávateľ (VO) nepoužije elektronickú aukciu, môže rozhodnúť, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 2. Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní sa uskutočňuje podľa § 20 zákona a v súlade so súťažnými podkladmi (SP). 3. Dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti sú prístupné v súlade so zákonom na internetovej adrese https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/1662. Z uvedeného dôvodu VO tieto dokumenty záujemcom nezasiela. 4. VO odporúča uchádzačom počas celého trvania tejto verejnej súťaže priebežne sledovať Elektronickú tabuľu tejto zákazky https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/1662 a tiež webové sídlo Úradu pre verejné obstarávanie, časť Profil verejného obstarávateľa. 5. Komunikačným jazykom v tejto verejnej súťaži je slovenský jazyk. 6. Náklady spojené s účasťou v tejto verejnej súťaži znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči VO. 7.Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti VO oznámi v súlade s § 48 zákona a v súlade so súťažnými podkladmi. 8. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu rámcovej dohody a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia kúpnej zmluvy. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom kúpnej zmluvy uzatvorila a predložila VO zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči VO spoločne a nerozdielne. 9. Úspešný uchádzač pred podpisom Kúpnej zmluvy príslušnej časti predmetu zákazky bude v rámci poskytnutia riadnej súčinnosti podľa § 56 ods. 8 zákona povinný splniť okrem iných skutočností uvedených v bode 36.4 súťažných podkladov aj povinnosť predviesť podľa bodu 36.4 písm. d) súťažných podkladov na mieste dodania predmetu zákazky tovar uvedený v časti 1 a 2 predmetu zákazky, ktorý je predmetom jeho ponuky, vrátane predvedenia funkčnosti ponúkaného tovaru a transparentnej kompatibility všetkých prvkov s cieľom zaistiť intuitívne používanie uvedeného pracoviska na mieste činu a zároveň predviesť/predložiť na posúdenie vzorku tovaru uvedeného v časti 3 predmetu zákazky (demo verziu softvéru), ktorý je predmetom jeho ponuky a to nasledovným spôsobom: Po písomnej výzve VO na predvedenie predmetu zákazky uchádzač bezodkladne oznámi VO termín predvedenia predmetu zákazky. Termín bude stanovený primerane, podľa podmienok potrebných na prípravu predvedenia predmetu zákazky, nie však dlhší ako 10 pracovných dní od doručenia výzvy na predvedenie predmetu zákazky. O priebehu vykonaného overovania VO vyhotoví záznam o výsledku, ktorý bude súčasťou dokumentácie z verejného obstarávania. V prípade, že úspešný uchádzač pred podpisom Zmluvy v lehote nie dlhšej ako 10 pracovných dní od doručenia výzvy nepredvedie požadované tovary ponúkané v rámci časti 1, 2 a 3 predmetu zákazky vrátane všetkých náležitostí verejnému obstarávateľovi, bude to verejný obstarávateľ považovať za neposkytnutie riadnej súčinnosti a bude postupovať podľa zákona. 10. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.