Vyhlásené obstarávanie

Stavebné práce v ZPB


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
OAZIS - Zariadenie sociálnych služieb
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
366 643,95
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45210000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
8. Marec 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
31. Marec 2021
Dátum otvárania ponúk:
31. Marec 2021
Ponuka musí platiť do:
30. Marec 2022
Miesto otvárania ponúk:
Sídlo obstarávateľa.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
V súvislosti s pretrvávajúcou pandémiou ochorenia COVID-19 a na to nadväzujúceho vyhlásenia mimoriadneho stavu a núdzového stavu a opatrení týkajúcich sa zákazu, resp. obmedzenia návštev v jednotlivých budovách sa verejný obstarávateľ rozhodol pre otváranie ponúk využiť funkcionalitu IS EVO on-line sprístupnenie ponúk.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Stavebné práce v ZPB

Opis obstarávania

Predmetom obstarávania sú stavebné práce v zariadení podporovaného bývania (ZPB) v Komárne a v Kameničnej, v časti Balvany. Zákazka je rozdelená na dve časti, nakoľko sa bude realizovať na dvoch rôznych miestach. V zariadení podporovaného bývania v Komárne sa bude rekonštruovať starší obývaný rodinný dom, vrátane areálu. V zariadení podporovaného bývania v Balvanoch, umiestnenom v rodinnom dome sa bude realizovať prístavba a prestavba budovy. Počas realizácie stavebných prác bude prevádzka obidvoch zariadení zachovaná. V obmedzenom režime bude fungovať len v nevyhnutnom rozsahu a na nevyhnutný čas, tak aby nebola ohrozená, obmedzená alebo prerušená realizácia stavebných prác a aby bola zaistená bezpečnosť klientov. Podrobnejší popis je uvedený v súťažných podkladoch a projektovej dokumentácii.. V Zariadení podporovaného bývania v Komárne, bude rekonštruovaný starší obývaný rodinný dom, vrátane areálu. Podlahová plocha jednotlivých podlaží spolu je 552,63 m2. Požadované stavebné práce zahŕňajú: prístavbu výťahu (od suterénu až do novozabudovaného podkrovia), nové oceľové schodisko do podkrovia, rekonštrukciu balkónov - nová keramická dlažba, oplechovanie, nové zábradlie, premiestnenie plynomeru do oplotenia, prekládku elektro skrine na každom poschodí z dôvodu dostavby výťahu, výmenu jestvujúcich dverí 800mm na 900mm - bezbariérové vstupy do všetkých miestností, na 2. a 3. nadzemnom podlaží vytvorenie bezbariérovej kúpeľňe s toaletou + samostatné WC, zabudované podkrovie - bezbariérové kúpeľne, oplotenie budovy, novú vstupnú bránu a bránku, nadstavbu strešnej konštrukcie - vrátane krytiny a strešných okien, zabudované podkrovie - vrátane zateplenia strešnej konštrukcie - minerálnou vlnou hr. 300mm, výmena výplní otvorov s izolačným trojsklom - plast (2. a 3. nadzemné podlažie), zateplenie celého objektu - minerálnou vlnou hr. 100mm.V zariadení podporovaného bývania, umiestnenom v rodinnom dome v časti Balvany je plánovaná prístavba a prestavba budovy, ktorá rieši rozšírenie priestorov zariadenia a zlepšenie kvality života klientov. Predmetom tejto časti zákazky sú nasledovné stavebné práce: prístavba výťahu, dvojpodlažná prístavba k objektu vrátane strešnej konštrukcie - izba, bezbariérová kúpeľňa s toaletou, WC pre klientov, nové oplotenie pozemku - nové pletivo, nová vstupná brána, bránka, pletivo, výmena podlahovej krytiny v celej budove (podlahová plocha všetkých podlaží je 330,86m2), výmena jestvujúcich dverí 800mm na 900mm - bezbariérové vstupy do všetkých miestností, zateplenie celého objektu - minerálnou vlnou hr.100mm, výmena kotla na plynový - zásobník vody pre 12 ľudí, rekonštrukcia ústredného kúrenia v celom objekte, osadenie nepriepustnej železobetónovej prefabrikovanej žumpy, vrátane odstránenia jestvujúcej žumpy.

Doplňujúce informácie

Súťažné podklady sú dostupné v profile verejného obstarávateľa v dokumentoch k zákazke. Verejný obstarávateľ neposkytne súťažné podklady v listinnej podobe. Postup zadávania podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému IS EVO. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému IS EVO sú zverejnené na linke https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html . Uchádzač predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti elektronickým spôsobom prostredníctvom systému IS EVO ako naskenované doklady alebo môže predložiť vyplnený elektronický formulár Jednotného európskeho dokumentu (ďalej len "JED"), ktorým môže nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti (§ 39 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní) alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 ZVO. Verejným obstarávateľom vygenerovaná elektronická verzia formulára JED-u je súčasťou nahratých súťažných podkladov. Skupina dodávateľov predloží JED alebo čestné vyhlásenie podľa § 114 ods. 1 ZVO s požadovanými informáciami za každého člena skupiny dodávateľov samostatne. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované ako podmienky účasti, týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti na jednu otázku, t. j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti, týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti, uchádzač (iná osoba) označí odpoveď áno alebo nie v časti IV. Podmienky účasti ALFA: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti. Verejný obstarávateľ požaduje, aby všetky peňažné čiastky (jednotkové ceny aj cena celkom) uvedené v ocenenom výkaze výmer boli matematicky zaokrúhlené na 2 desatinné miesta. Z tohto dôvodu odporúča pri zadávaní cien použiť pre zaokrúhlenie funkciu ROUND. Nastavenie zobrazenia cien v bunkách na 2 desatinné miesta nepostačuje, a nie je totožné so zaokrúhlením. Verejný obstarávateľ bude požadovať, aby úspešný uchádzač za každú časť predmetu zákazky predložil originály dokladov (resp. ich úradne overené kópie) predložené v ponuke v rámci súčinnosti podľa § 56 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu uchádzači kontaktovať helpdesk_evo@uvo.gov.sk. Verejný obstarávateľ zruší vyhlásený postup zadávania zákazky okrem iných dôvodov aj v prípade, že bude vystavené negatívne hodnotenie zo strany riadiaceho/ sprostredkovateľského orgánu (RO/SO) Integrovaného operačného programu (IROP), z ktorého je poskytnutý nenávratný finančný príspevok, alebo ak zo strany RO/SO a kontrolných orgánov IROP nebude odporučené pokračovať vo verejnom obstarávaní. Dôvody zrušenia súťaže sú uvedené v bode 33. súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ sa v súlade s § 112 ods. 6 ZVO rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk (super reverzná súťaž). V zákazke neboli poskytnuté prípravné trhové konzultácie. Verejný obstarávateľ v súlade s odporúčanou metodikou UVO pre Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie uplatňuje vo verejnom obstarávaní sociálny aspekt č. SADO0002 z číselníka aspektov.