Vyhlásené obstarávanie

Komplexné poskytovanie služieb spojených so zabezpečovaním leteniek


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 430 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
60400000-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
9. Marec 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
7. Apríl 2021
Dátum otvárania ponúk:
7. Apríl 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk je v súlade s § 54 ods. 3 ZVO neverejné.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Výsledky

Komplexné poskytovanie služieb spojených so zabezpečovaním leteniek

Komplexné poskytovanie služieb spojených so zabezpečovaním leteniek

Komplexné poskytovanie služieb spojených so zabezpečovaním leteniek

Komplexné poskytovanie služieb spojených so zabezpečovaním leteniek

Komplexné poskytovanie služieb spojených so zabezpečovaním leteniek

Komplexné poskytovanie služieb spojených so zabezpečovaním leteniek

Komplexné poskytovanie služieb spojených so zabezpečovaním leteniek

Komplexné poskytovanie služieb spojených so zabezpečovaním leteniek

Komplexné poskytovanie služieb spojených so zabezpečovaním leteniek

Komplexné poskytovanie služieb spojených so zabezpečovaním leteniek

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie komplexných služieb spojených so zabezpečovaním leteniek: t. j. najmä na pravidelných, nepravidelných leteckých linkách a u tzv. nízkonákladových prepravcov a zabezpečovanie služieb k tomu prislúchajúcich, v súvislosti s plnením pracovných úloh zamestnancov verejného obstarávateľa, v rámci zahraničných pracovných ciest v dohodnutom rozsahu, kvalite a termínoch podľa požiadaviek.. Predmetom zákazky je poskytovanie komplexných služieb spojených so zabezpečovaním leteniek: t. j. najmä na pravidelných, nepravidelných leteckých linkách a u tzv. nízkonákladových prepravcov a zabezpečovanie služieb k tomu prislúchajúcich, v súvislosti s plnením pracovných úloh zamestnancov verejného obstarávateľa, v rámci zahraničných pracovných ciest v dohodnutom rozsahu, kvalite a termínoch podľa požiadaviek.

Doplňujúce informácie

(1) Zákazka bude zadaná postupom verejnej súťaže podľa § 66 ZVO. (2) Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s týmto oznámením znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. (3) Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku viazanosti ponúk vo výške 40 000,- EUR. Spôsoby zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. (4) Verejný obstarávateľ je povinný zrušiť vyhlásený postup zadávania zákazky v prípadoch stanovených ZVO. Verejný obstarávateľ môže zrušiť verejné obstarávanie alebo jeho časť aj vtedy, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie, ak sa v priebehu postupu verejného obstarávania vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval, najmä ak sa zistilo porušenie ZVO, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania, ak nebolo predložených viac ako dve ponuky alebo ak navrhované ceny v predložených ponukách sú vyššie ako predpokladaná hodnota. Ak bola predložená len jedna ponuka a verejný obstarávateľ nezrušil verejné obstarávanie alebo jeho časť, je povinný zverejniť v profile odôvodnenie, prečo verejné obstarávanie nezrušil. (5) Akákoľvek komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude výlučne v slovenskom jazyku a písomnou formou prostredníctvom komunikačného modulu systému EVO. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk. Bližšie informácie o komunikácii sú uvedené v súťažných podkladoch. (6) Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 ZVO. (7) Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti je uvedené v súťažných podkladoch. (8) V predmetnom verejnom obstarávaní sa použije elektronická aukcia. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. (9) Elektronická fakturácia podľa bodu VI.2) tohto oznámenia bude realizovaná od momentu prístupu úspešného uchádzača k fakturanému systému podľa zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme a o doplnení niektorých zákonov. Do zabezpečenia tohto prístupu bude prebiehať fakturácia v listinnej podobe písomnej formy. (10) Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenia ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy predmetné verejné obstarávanie nie je: a) zelené verejné obstarávanie, b) obstarávanie inovácií, c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.