Vyhlásené obstarávanie

Realizácia stavby „Centrum sociálnych služieb a zariadenie opatrovateľskej služby - Podháj“


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Martin
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
3 562 862,25
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45215200-9
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
19. Marec 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
13. Apríl 2021
Dátum otvárania ponúk:
13. Apríl 2021
Ponuka musí platiť do:
31. August 2021
Miesto otvárania ponúk:
Mesto Martin, Námestie S. H. Vajanského 1, 036 49, Martin, kancelária č. 429, 4. poschodie - elektronicky.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie a vyhodnocovanie ponúk komisiou na predmet zákazky je neverejné, koná sa bez účasti uchádzačov a zápisnica z otvárania ponúk sa uchádzačom neodosiela. Po vyhodnotení predložených dokladov a dokumentov, budú uchádzači, ktorí splnili podmienky účasti, elektronicky vyzvaní na predloženie nových cien prostredníctvom elektronickej aukcie.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Výsledky

Realizácia stavby „Centrum sociálnych služieb a zariadenie opatrovateľskej služby - Podháj“

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je realizácia výstavby objektov pre centrum sociálnych služieb a zariadenie opatrovateľskej služby, ktoré bude situované v mestskej časti Podháj. Jedná sa o ubytovacie zariadenie, v ktorom sa poskytuje pobytová forma sociálnej služby (celoročná, týždenná alebo denná) pre fyzické osoby odkázané na pomoc inej fyzickej osoby a pre fyzické osoby, ktoré dovŕšili dôchodkový vek. Riešené územie sa nachádza na parcelách KN-C 3730/140, 3730/243, 244, 245, 3730/173, 3730/175, KN-E 4264 (KN-C 3731/9) v k.ú. Martin. Celý areál bude oplotený, v rámci areálu je navrhnutá oddychová zóna formou lokálneho parku pre klientov zariadenia. Navrhovaný objekt je nepodpivničená, jednopodlažná stavba, 2.NP je navrhnuté len v centrálnej časti nad hlavným vstupom do objektu. Dispozične bude objekt členený na centrálnu časť, lôžkovú časť na južnej strane pavilón A, lôžkovú časť na severnej strane - pavilón B. V centrálnej časti je umiestnený hlavný vstup do objektu, zázemie zariadenia (sklady, sociálne zariadenia), výdajňa jedál s jedálňou, denný stacionár (DS) s príslušenstvom. V pavilóne A bude 13 dvojlôžkový izieb, ktoré budú slúžiť ako zariadenie pre seniorov (ZPS). V pavilóne B bude 5 dvojlôžkových izieb, ktoré budú slúžiť ako zariadenie opatrovateľskej služby (ZOS) a 6 dvojlôžkových izieb ako zariadenie pre seniorov (ZPS). Každá z izieb má svoje hygienické zariadenie (WC, umývadlo, sprcha). Na 2.NP bude umiestnené zázemie pre zamestnancov šatne, sociálne zariadenia, kancelárie, zasadačky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B. Opis predmetu zákazky v nadväznosti na obchodné (zmluvné) podmienky, ktoré tvoria časť D. "Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky" Súťažných podkladov.. Predmetom zákazky je realizácia výstavby objektov pre centrum sociálnych služieb a zariadenie opatrovateľskej služby, ktoré bude situované v mestskej časti Podháj. Jedná sa o ubytovacie zariadenie, v ktorom sa poskytuje pobytová forma sociálnej služby (celoročná, týždenná alebo denná) pre fyzické osoby odkázané na pomoc inej fyzickej osoby a pre fyzické osoby, ktoré dovŕšili dôchodkový vek. Riešené územie sa nachádza na parcelách KN-C 3730/140, 3730/243, 244, 245, 3730/173, 3730/175, KN-E 4264 (KN-C 3731/9) v k.ú. Martin. Celý areál bude oplotený, v rámci areálu je navrhnutá oddychová zóna formou lokálneho parku pre klientov zariadenia. Navrhovaný objekt je nepodpivničená, jednopodlažná stavba, 2.NP je navrhnuté len v centrálnej časti nad hlavným vstupom do objektu. Dispozične bude objekt členený na centrálnu časť, lôžkovú časť na južnej strane pavilón A, lôžkovú časť na severnej strane - pavilón B. V centrálnej časti je umiestnený hlavný vstup do objektu, zázemie zariadenia (sklady, sociálne zariadenia), výdajňa jedál s jedálňou, denný stacionár (DS) s príslušenstvom. V pavilóne A bude 13 dvojlôžkový izieb, ktoré budú slúžiť ako zariadenie pre seniorov (ZPS). V pavilóne B bude 5 dvojlôžkových izieb, ktoré budú slúžiť ako zariadenie opatrovateľskej služby (ZOS) a 6 dvojlôžkových izieb ako zariadenie pre seniorov (ZPS). Každá z izieb má svoje hygienické zariadenie (WC, umývadlo, sprcha). Na 2.NP bude umiestnené zázemie pre zamestnancov šatne, sociálne zariadenia, kancelárie, zasadačky. Členenie stavby na stavebné objekty: SO 001Prevádzková budova SO 101 Komunikácie a spevnené plochy SO 102Sadové úpravy a oplotenie SO 201 Vodovod pitný a požiarny SO 301Dažďová kanalizácia SO 302Splašková kanalizácia SO 401Elektrický prívod NN a areálové osvetlenie SO 601Telekomunikačná prípojka SO 701Rozvod horúcovodu a výmenníková stanica SO 06Spevnené plochy a parkoviská Súčasťou realizácie diela a cenovej ponuky sú aj tieto činnosti: vytýčenie inžinierskych sietí pred začatím prác; dočasné dopravné značenie; porealizačné vyjadrenia správcov inžinierskych sietí, ktoré boli výstavbou dotknuté; úprava okolia, ktorá bola dotknutá výstavbou; náklady na čistenie okolia počas realizácie a po ukončení stavebných prác; náklady na likvidáciu odpadu; zameranie realizovaných inžinierskych sietí v digitálnej forme; geodetické vytýčenie stavby. Dielo bude zrealizované podľa projektovej dokumentácie spracovanej projektovou kanceláriou PROMT s.r.o., Robotnícka 1A, 036 01 Martin v rozsahu prác špecifikovaných v ocenenom výkaze výmer (cenovej ponuke zhotoviteľa), podľa podmienok stavebného povolenia a v súlade s časovým harmonogramom realizácie diela. Podrobný technický popis realizovaného predmetu diela vrátane pripojení jednotlivých inžinierskych sietí je uvedený v projektovej dokumentácii, ktorá je súčasťou Súťažných podkladov procesu verejného obstarávania v nadväznosti na vypracovaný výkaz výmer a obchodné (zmluvné) podmienky, ktoré tvoria časť D. "Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky" Súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k všetkým poskytnutým dokumentom / informáciám počas lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ bude všetky dokumenty uverejňovať ako elektronické dokumenty v príslušnej časti zákazky v systéme EVO.eBIT portal na portáli http://www.evoportal.sk/. 2. Predkladanie ponúk je umožnené iba registrovaným uchádzačom a ktorého verejný obstarávateľ zaregistroval do systému EVO portal schválením jeho žiadosti o registráciu, a ktorému systém EVO portal vygeneroval UID používateľa. Záujemcovia sa môžu zaregistrovať na adrese: http://www.evoportal.sk/index.php?zobraz=registracia; pokyny k registrácií sú uvedené priamo na tejto adrese. 3. Ponuka musí byť vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému EVO.eBIT portal umiestnenom na webovej adrese http://www.evoportal.sk/. 4. Ak uchádzač v ponuke preukázal splnenie podmienok účasti jednotným európskym dokumentom uchádzača podľa § 39 ods. 1 alebo čestným vyhlásením a nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk vyhodnotí splnenie podmienok účasti uchádzačom, ktorý sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí. 5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uzavrieť Zmluvu o dielo č. 03/UHI/2021 v stanovenej lehote viazanosti ponúk s druhým, resp. ďalším uchádzačom v poradí na základe výsledku pôvodnej elektronickej aukcie v prípade:- ak fyzická alebo právnická osoba vo fáze zadávania zákazky pred uzavretím zmluvy - úspešný uchádzač, odstúpi od svojej ponuky ( odmietne podpísať zmluvu), resp. ponuka úspešného uchádzača (s použitím e-aukcie) bola opäť vyhodnocovaná alebo prebiehala konzultácia na základe predloženej najnižšej ceny, resp. s ktorou uzavrie Zmluvu o dielo č. 03/UHI/2021 a stratí v priebehu jej plnenia schopnosť splniť si zmluvný záväzok v lehote viazanosti ponúk. Verejný obstarávateľ v tomto istom postupe zadávania zákazky vyberie nového úspešného uchádzača v lehote viazanosti ponúk a výsledok oznámi všetkým uchádzačom, ktorých ponuky sa vyhodnocovali. 6. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov alebo uchádzačov, že je potrebné sa zaregistrovať do aukčného systému Mesta Martin, stránka www.martin.ebit.sk za účelom predkladania ponúk do elektronickej aukcie, pokiaľ už nie sú v aukčnom systéme registrovaní. 7. Predpokladaný termín začatia elektronickej aukcie bude uchádzačom oznámený elektronicky vo výzve až po vyhodnotení ponúk a podmienok uvedených v elektronickej aukcii, ktoré sú uvedené v časti F. Súťažných podkladov. 8. Zhotoviteľ najneskôr do 3 pracovných dní od účinnosti tejto zmluvy zloží na účet objednávateľa uvedený v čl. VII. Zmluvy o dielo, finančnú záruku za riadne a včasné vykonanie diela vo výške 5 % z celkovej ceny za dielo s DPH podľa čl. V. bod 5.2 Zmluvy o dielo. Verejný obstarávateľ podotýka, že nie je možné zložiť finančnú záruku v podobe bankovej záruky. 9. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania podlimitnej zákazky z dôvodov uvedených v § 57 ods. 1 a ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní a v bode 31 Súťažných podkladov. 10. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu o dielo s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 11. Predmetné verejné obstarávanie nie je žiadne uvedených možností.