Vyhlásené obstarávanie

Zneškodňovanie objemného odpadu z mesta Pezinok (2021 – 2025)


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Pezinok
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
140 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90500000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
24. Marec 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
20. Apríl 2021
Dátum otvárania ponúk:
20. Apríl 2021
Ponuka musí platiť do:
31. December 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť oprávnení zástupcovia uchádzača. Uchádzač môže byť zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Kritéria nákladov

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Výsledky

Zneškodňovanie objemného odpadu z mesta Pezinok (2021 – 2025)

Opis obstarávania

Predmetom verejného obstarávania je zneškodňovanie objemného odpadu z mesta Pezinok na štvorročné obdobie (od 01.07.2021 do 30.06.2025). Druh odpadu v zmysle Vyhlášky č. 365/2015, Príloha č. 1: kat. číslo 200 307 (objemný odpad) v predpokladanom množstve 600 t (možná tolerancia 15%) ročne t.j. 510 t/rok až 690 t/rok. Celkový predpokladaný objem odpadu je 2400 t.. Predmetom verejného obstarávania je zneškodňovanie objemného odpadu z mesta Pezinok na štvorročné obdobie (od 01.07.2021 do 30.06.2025). Druh odpadu v zmysle Vyhlášky č. 365/2015, Príloha č. 1: kat. číslo 200 307 (objemný odpad) v predpokladanom množstve 600 t (možná tolerancia 15%) ročne t.j. 510 t/rok až 690 t/rok. Celkový predpokladaný objem odpadu je 2400 t.

Doplňujúce informácie

(1) Verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom systému Elektronického verejného obstarávania (IS EVO). https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html. (2) Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. Zákon o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. (3) Zábezpeka sa nepožaduje. (4) Ak uchádzač nevypracuje ponuku sám, uvedie v ponuke osobu (meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresu pobytu, sídlo alebo miesto podnikania a identifikačné číslo, ak bolo pridelené), ktorej služby alebo podklady pri jej vypracovaní použil, a to v zmysle § 49 ods. 5 ZVO. (5) Verejný obstarávateľ bude postupovať pri vyhodnocovaní ponúk v zmysle § 66 ods. 7 ZVO. (6) Uchádzač môže v zmysle § 39 ZVO predbežne nahradiť doklady na preukázanie podmienok účasti jednotným európskym dokladom (JED) v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti. (7) Verejný obstarávateľ povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI (alfa) časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED. (8) Odôvodnenie nerozdelenia na časti (§ 28 ods. 2 ZVO): Verejný obstarávateľ rozdelil služby nakladania odpadov na 5 samostatných zákaziek podľa druhov odpadu. V tejto zákazke sa jedná o zákazku na jeden konkrétny druh odpadu. (9) Verejný obstarávateľ vyzve úspešného uchádzača, aby v lehote na poskytnutie súčinnosti pri podpise zmluvy, predložil originál alebo úradne osvedčenú kópiu poistnej zmluvy zodpovednosti za škodu spôsobenú pri realizácii zákazky. Výška poistnej sumy sa požaduje najmenej 10.000 EUR na jednu poistnú udalosť. Poistenie musí byť zabezpečené kontinuálne počas trvania celého obdobia plnenia zmluvy.