Vyhlásené obstarávanie

Modernizácia Zimného štadióna Pavla Demitru v Trenčíne


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Trenčín
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 493 342,97
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
25. Marec 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
23. Apríl 2021
Dátum otvárania ponúk:
23. Apríl 2021
Ponuka musí platiť do:
31. December 2021
Miesto otvárania ponúk:
V prípade ukončenia platnosti mimoriadnych opatrení v súvislosti so šírením vírusu COVID-19 bude otváranie ponúk prezenčne na adrese: Consulting & Education, s.r.o., Košická 56, Bratislava.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk je verejné a bude zrealizované online spôsobom z dôvodu nevyhnutnosti pokračovať v aktuálne platných opatreniach v súvislosti so šírením vírusu COVID-19 a to aj na základe odporúčania Úradu pre verejné obstarávanie zo dňa 12.03.2020. Pri otváraní ponúk postupuje verejný obstarávateľ podľa § 52 ZVO. Všetky informácie súvisiace s otváraním ponúk sú uvedené v súťažných podkladoch.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Modernizácia Zimného štadióna Pavla Demitru v Trenčíne

Opis obstarávania

Projekt stavby rieši návrh rekonštrukcie hlavnej strechy Zimného štadióna Pavla Demitru. Zimný štadión Pavla Demitru v Trenčíne bol budovaný postupne. Zahájenie výstavby bolo v r. 1958. Uvedenie do prevádzky bolo v r. 1960 a strešná konštrukcia bola dokončená v r. 1972. To znamená že je v prevádzke 49 rokov. Počas prevádzky nebola vykonaná na nosných konštrukciách väčšia údržba. Vzhľadom na predpokladanú dobu životnosti takýchto stavieb cca. 70 rokov je preto potrebné tomuto stavu venovať zvýšenú pozornosť. Riešený objekt je umiestnený v meste Trenčín na adrese Považská 1705/34, na parcelách číslo 1553/55, 1553/108, 1553/109, 1553/111, 1553/112, 1553/113, 1553/114, 1553/117, 1553/118, 1553/119, 1553/120, 1553/121, 1553/122, 1553/142, 1567/16, 1567/17, na rovinatom území. Pôdorysné rozmery sú 113 x 73 m s výškou objektu 31 m. Objekt má 4 nadzemné podlažia. Nosná konštrukcia objektu je tvorená z väčšej časti oceľovými prvkami. Obvodový plášť v úrovni 1.NP je tvorený betónovými stenami. Obvodové steny administratívnej (južnej) časti objektu sú murované. Na podlažiach 2.NP 4.NP je objekt opláštený z južnej a východnej strany kopilitovými stenami a zo severnej a západnej strany sendvičovou hliníkovou fasádou. Bližšia charakteristika predmetu zákazky je špecifikovaná v projektovej dokumentácii a v súťažných podkladoch.. Bližšia charakteristika zákazky je špecifikovaná v súťažných podkladoch

Doplňujúce informácie

1.Požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v časti B1 Súťažných podkladov. 2.Komunikácia medzi Verejným obstarávateľom a uchádzačmi a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku a to prostredníctvom informačného systému ERANET 3.SP sú poskytované bez obmedzenia v elektronickej podobe prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa zriadeného ÚVO a taktiež sú dostupné priamo, úplne bez obmedzení či poplatkov prostredníctvom systému ERANET na adrese: https://obstaravanie.eranet.sk/#/tenders. 4. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly viď ZoD 5.Podmienky zádržného viď ZoD. 6.Vysporiadanie finančných vzťahov za osobitných podmienok - viď ZoD. 7. Preukázanie finančného krytia viď ZoD 8.Požaduje sa zábezpeka: výška 70.000,00 EUR a podmienka zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch 9.Úspešný uchádzač je povinný v lehote na poskytnutie súčinnosti predložiť dokumenty špecifikované v časti B.1 SP 10. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania aj uchádzača alebo záujemcu v zmysle § 40 ods. 6 písm. g) ZVO 11.Realizácia predmetu zákazky je stanovená na 8 mesiacov. V prípade, že zmluva o poskytnutí dotácie bude uzatvorená do 30.09.2021 a rovnako tak zmluva s úspešným uchádzačom bude uzatvorená do 30.09.2021, predmet zákazky musí byť zrealizovaný najneskôr do 5/2022. V prípade, že zmluva o poskytnutí dotácie bude uzatvorená po 30.09.2021, tak predmet zákazky bude realizovaný v termíne 07/2022 02/2023. Takto zadefinovaná lehota realizácia predmetu zákazky súvisí s charakterom predmetu zákazky a jeho využívaním zo strany verejného obstarávateľa. Vzhľadom k tomu, že verejný obstarávateľ bude predmet zákazky financovať z dotácie poskytnutej ŠR SR a k dátumu vyhlásenia Výzvy na predkladanie ponúk nie je zrejmé k akému dátumu uzatvorí verejný obstarávateľ zmluvu o poskytnutí dotácie, v prípade kladného rozhodnutia o žiadosti, verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že v prípade poskytnutia dotácie musí byť dotácia zúčtovaná najneskôr do 31.12.2023.