Vyhlásené obstarávanie

Potraviny - koreniny a špeciálne potraviny


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
39 600,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
15000000-8
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
29. Marec 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
30. Apríl 2021
Dátum otvárania ponúk:
30. Apríl 2021
Ponuka musí platiť do:
30. September 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 24

Výsledky

Potraviny - koreniny a špeciálne potraviny

Potraviny - koreniny a špeciálne potraviny

Potraviny - koreniny a špeciálne potraviny

Potraviny - koreniny a špeciálne potraviny

Potraviny - koreniny a špeciálne potraviny

Potraviny - koreniny a špeciálne potraviny

Opis obstarávania

Predmetom obstarávania je nákup a dodávanie korenín a špeciálnych potravín v štandardnej kvalite podľa príslušnej akostnej normy na základe pravidelných objednávok podľa potreby verejného obstarávateľa.. Predmetom obstarávania je nákup a dodávanie korenín v štandardnej kvalite podľa príslušnej akostnej normy na základe pravidelných objednávok podľa potreby verejného obstarávateľa. Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto dodania. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresňované pravidelnými objednávkami. Druhová skladba jednotlivých položiek, podrobná špecifikácia predmetu zákazky a požadované množstvá sú uvedené v Prílohe č. 1 - Špecifikácia predmetu dohody a cenník - Koreniny k návrhu rámcovej dohody.Predmetom obstarávania je nákup a dodávanie špeciálnych potravín v štandardnej kvalite podľa príslušnej akostnej normy na základe pravidelných objednávok podľa potreby verejného obstarávateľa. Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto dodania. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresňované pravidelnými objednávkami. Druhová skladba jednotlivých položiek, podrobná špecifikácia predmetu zákazky a požadované množstvá sú uvedené v Prílohe č. 1 - Špecifikácia predmetu dohody a cenník - Špeciálne potraviny k návrhu rámcovej dohody.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ bude komunikovať výhradne elektronicky. Verejný obstarávateľ zverejňuje súťažné podklady a ďalšiu dokumentáciu v elektronickej forme v profile verejného obstarávateľa na adrese http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036 a zároveň umožňuje priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom ako aj ďalšej doplňujúcej dokumentácii v elektronickej forme na portáli https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/1976. Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.