Vyhlásené obstarávanie

Zateplenie obecného úradu a modernizácia plynovej kotolne Moravské Lieskové


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Moravské Lieskové
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
164 928,95
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
26. Február 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
17. Marec 2016
Dátum otvárania ponúk:
17. Marec 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
VOLUMA s.r.o. Cesta na Senec 2/A, Shopping Palace, 821 04 Bratislava, kancelária č. 2 na 1. poschodí.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 80 % Celková cena diela v EUR vrátane DPH
  • 20 % Počet kalendárnych dní realizácie stavebných prác odo dňa prevzatia staveniska.

Opis obstarávania

Zateplenie budovy a modernizácia plynovej kotolne vylepší energetickú hospodárnosť existujúcej budovy. Fasáda bude obložená dodatočnym zateplením certifikovanym kontaktnym zateplovacím systémom.Všetky okná budú demontované a nahradené oknami s požadovnymi teplotechnickymi ukazovateľmi. Stropná konštrukcia nad podzemnym podlažím bude zo spodu obložená dodatočnym zateplením kontaktnym zateplovacím systémom z penového polystyrénu. Strecha na prízemnej budove, nad sobášnou sieňou, bude dodatočne zateplená tepelno-hydro-izolačnou zostavou s tepelnym izolantom. Na budove sa vyhotoví nová bleskozvodná sústava. Ústredné vykurovanie budovy bude zmodernizované. V kotolni budú nahradené jestvujúce málo vykonné plynové kotle za dva nové, vykonnejšie, kotle súčasnej generácie. Rozvody ÚK a vykurovacie telesá budú vyhotovené nové.

Doplňujúce informácie

1.Súťažné podklady sa poskytujú mailom, alebo osobne na základe žiadosti o súťažné podklady, na adrese: luboskakas@agenturavo.sk. Záujemca uvedie v žiadosti o súťažné podklady kontaktnú osobu a emailovú adresu. 2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v slovenskom jazyku, poštou, osobne, faxom, alebo e-mailom. Súťažné podklady sú k dispozícií aj v profile verejného obstarávateľa. V prípade ak ich uchádzač získa z profilu verejného obstarávateľa je potrebné uviesť túto informáciu na adresu luboskakas@agenturavo.sk za účelom poskytovania prípadnych ďalších informácií, resp. vysvetlení alebo doplnení údajov súvisiacich s predmetom zákazky. 3. Uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe a súčasne ich predloží v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu tychto osôb a odtlačku pečiatky. 4.Verejny obstarávateľ použije v procese verejného obstarávania elektronickú formu komunikácie so záujemcami/ uchádzačmi, pričom sú záujemcovia/uchádzači povinní potvrdiť prijatie mailovej správy. 5. Verejny obstarávateľ upozorňuje na dodržanie § 12a) zákona, Konečny užívateľ vyhod. 6. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť skupina dodávateľov. Verejny obstarávateľ ani obstarávateľ nesmie vyžadovať od skupiny dodávateľov, aby vytvorila určitú právnu formu do predloženia ponuky. Verejny obstarávateľ a obstarávateľ však môže vyžadovať vytvorenie určitej právnej formy, ak ponuka skupiny dodávateľov bola prijatá a vytvorenie právnej formy je potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní tykajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní tykajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Skupina dodávateľov môže využiť finančné zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo inych osôb podľa § 27 ods. 2, technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo inych osôb podľa § 28 ods. 2. 7. Verejny obstarávateľ nepožaduje obhliadku predmetu zákazky. 8. Verejny obstaraváteľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktory nemá v registri konečnych užívateľov vyhod zapísanych konečnych užívateľov vyhod, alebo ktorych subdodávatelia podľa § 45 ods. 10 zákona , ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečnych užívateľov vyhod zapísanych konečnych užívateľov vyhod. Verejny obstarávateľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2,ktorych finančné zdroje uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie finančného a ekonomického postavenia alebo osoby podla § 28 ods. 2, ktorych technické a odborné kapacity uchádzač využil na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti nemajú v registri konečnych užívateľov vyhod zapísanych konečnych užívateľov vyhod. Povinnosť mať zapísanych konečnych užívateľov vyhod v registri konečnych užívateľov vyhod sa vzťahuje aj na subdodávateľa, ktory sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia, uvedenej v ponuke uchádzača. Povinnosť mať zapísanych konečnych užívateľov vyhod v registri konečnych užívateľov vyhod sa vzťahuje na každého člena skupiny dodávateľov. 9. Uchádzač musí v doklade o oprávnení uskutočňovať stavebné práce preukázať oprávnenosť v stavebnych a kúrenárskych prácach. 10. V tejto zákazke je použity "jednoobálkovy systém ponuky". 11. Verejny obstarávateľ si vyhradzuje právo zadanie zákazky zrušiť v zmysle § 46 zákona, alebo ak ponuka úspešného uchádzača prevyši predpokladanú hodnotu zákazky, alebo poskytovateľ finančnych prostriedkov neoverí proces zadania zákazky, alebo neschváli úspešného uchádzača. 12.Požiadavky verejného obstarávateľa: 12.1 Uchádzač prikladá k Návrhu zmluvy o dielo úradne osvedčenú kópiu platného SYSTÉMU MANAŽÉRSTVA BEZPEČNOSTI A OCHRANY ZDRAVIA PRI PRÁCI podľa štandardov OHSAS 18001. 12.2 Uchádzač predloží v ponuke platny certifikát na zatepľovací systém. 12.3 Úspešny uchádzač pred podpisom Zmluvy o dielo predloží poistnú zmluvu na stavebné dielo. 13. Podmienky a pravidlá procesu zadania zákazky neupravené v tejto zákazke a v súťažnych podkladoch sa riadia zákonom č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.