Vyhlásené obstarávanie

Krytá plaváreň Lučenec


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Lučenec
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
4 290 761,26
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45212200-8
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
30. Marec 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
30. Apríl 2021
Dátum otvárania ponúk:
30. Apríl 2021
Ponuka musí platiť do:
31. Marec 2022
Miesto otvárania ponúk:
Mesto Lučenec, Novohradská 1, 984 01 Lučenec, zasadačka
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Ponuky sa budú predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní do systému JOSEPHINE, umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Otváranie ponúk bude v súlade § 54 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní neverejné t.j. vykonané bez účasti uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Krytá plaváreň Lučenec

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vytvorenie komplexného areálu pre šport, oddych a zábavu v meste Lučenec Mestskej krytej plavárne. Konštrukčné riešenie samotnej plavárne je navrhované ako halové s dvomi na seba kolmými loďami s použitím oceľovej rámovej konštrukcie v kombinácii s drevenými lepenými nosníkmi nad bazénovou halou na rozpon 20 m. Stavba bude založená na základových železobetónových pätkách resp. pásoch. Opláštenie stavby je plánované pomocou sendvičových panelov, strechy budú ploché, vyhotovené zo zvarovanej PVC fólie. Suterénna časť slúžiaca ako technické vybavenie pre bazény bude vyhotovená železobetónová, zaizolovaná ako proti vode tak prestupu tepla. Nad suterénnou časťou bude vyhotovený železobetónový strop plechobetónová doska. Na streche nad bazénom bude osadený polykarbonátový svetlík s vetracími časťami. Ploché strechy plavárne V-Z budú osadené fotovoltickými panelmi (výroba EE) a solárnymi panelmi (príprava TV). Navrhnutá stavba má 3 podlažia. Podzemné podlažie slúži ako technické podlažie. Nadzemné podlažie tvorí hlavnú prevádzkovú časť plavárne - je tu samotná bazénová hala + komunikačné a ostatné prevádzkové priestory plavárne. V časti je navrhnuté 3. podlažie - ide o medzipodlažie (strojovňa) v koncovom module bazénovej haly, ktoré slúži pre umiestnenie technológie VZT. Predmetom stavebných prác sú ďalšie profesie: zdravotechnika, ústredné kúrenie, montáž dverí a okien, elektroinštalácia, osvetlenie, spevnené plochy, verejné osvetlenie, stavebné práce na stavbe potrubných vedení vody/kanalizácie/plynu, stavebné práce na stavbe bazénov, saunách. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Projektovej dokumentácii (príloha č. 3) a výkaze výmer (príloha č. 4), ktoré sú prílohami súťažných podkladov a vo zvyšných častiach súťažných podkladov.. Predmetom zákazky je vytvorenie komplexného areálu pre šport, oddych a zábavu v meste Lučenec - Mestskej krytej plavárne. Základné kapacitné ukazovatele: Plocha bazénov: 326,2 m2 -plavecký bazén 25x12,5m, Hl. 1,4 m 312,5 m2 -detský bazén 3,7x3,7m, Hl. 0,300 m 13,7 m2 Zastavaná plocha plavárne 1354,8 m2 Spevnené plochy komunikácie, chodníky, parkoviská, terasy 1833,63 m2 Spolu: 4.548,43 m2 Úžitková plocha plavárne (1.PP, 1.NP, 2.NP) 1.753,97 m2 Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Projektovej dokumentácii (príloha č. 3) a výkaze výmer (príloha č. 4), ktoré sú prílohami súťažných podkladov a vo zvyšných častiach súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ určuje skúšobnú prevádzku v dĺžke trvania 1 rok od odovzdania a prevzatia diela v zmysle SP (viď obchodné podmienky návrhu Zmluvy o dielo a prílohy č. 5 Zmluvy o dielo)

Doplňujúce informácie

Vo VO sú zadefinované sociálne aspekty v súlade s § 42 ods. 12 ZVO (Bod. 8.26 zmluvy). Zhotoviteľ zamestnaná 1 pracovníka splňujúceho : a) patrí k marginalizovanej rómskej komunite, a zároveň b) je dlhodobo nezamestnaný v zmysle § 8 zákona č. 5/2004 Z. z. Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektr. prostriedkami k súťaž. podkladom. Verejný obstarávateľ tieto všetky podklady bude uverejňovať ako elektr. dokumenty v príslušnej časti zákazky v systéme JOSEPHINE. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikač. rozhrania JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi počas celého procesu VO. Podania a dokumenty súvisiace s uplatnením revíznych postupov sú medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi doručené elektronicky prostredníctvom komunikačného rozhrania JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tzn. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE. Ak je odosielateľom zásielky verejný obstarávateľ, tak záujemcovi resp. uchádzačovi bude na ním určený kontaktný email/e-maily bezodkladne odoslaná informácia o tom, že k predmetnej zákazke existuje nová zásielka/správa. Záujemca/uchádzač sa prihlási do systému a v komunikačnom rozhraní zákazky bude mať zobrazený obsah komunikácie zásielky/správy. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné vykonať týmito spôsobmi: a)v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 -16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. b) nahraním kvalifikovaného elektr. podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v prac. dňoch v čase 8.00 -16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. c) vložením dokumentu preukazujúceho osobu štatutára na kartu užívateľa po registrácii, ktorý je podpísaný elektronickým podpisom štatutára, alebo prešiel zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v prac. dňoch v čase 8.00 -16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. d) vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. e) počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 4 prac. dni (v rámci EÚ) a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. O odoslaní listovej zásielky je uchádzač informovaný e-mailom. Autentifikovaný uchádzač si po prihlásení do systému JOSEPHINE v Prehľade zákaziek vyberie predmetnú zákazku a vloží svoju ponuku do určeného formulára na príjem ponúk, ktorý nájde v záložke Ponuky a žiadosti. V súlade s § 56 ods. 15 ZVO si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo podľa svojho uváženia predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti podľa § 56 ods. 8, 10 a 14 na viac ako 10 pracovných dní.