Predmetom zákazky je dodanie osobných ochranných pracovných pomôcok vrátane poskytnutia súvisiacich služieb pre potreby Fakultnej nemocnice Trnava na obdobie 12 mesiacov. Predmet zákazky je realizovaný v súvislosti s pandemickou situáciou, ktorá sa týka šírenia ochorenia COVID-19. Predmet zákazky je rozdelený na 10 samostatných častí uvedených nižšie v tomto oznámení. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky a časť B.2 Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky súťažných podkladov, ku ktorým verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.. Časť 1 - Maska s gumičkou: Predmetom časti 1 predmetu zákazky je dodanie tovaru - masiek s gumičkou v maximálnom predpokladanom počte 480 000 ks vrátane poskytnutia súvisiacich služieb špecifikovaných v časti B.2 súťažných podkladov na predmet zákazky. Podrobné vymedzenie časti 1 predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov na predmet zákazky. Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky pre časť 1 predmetu zákazky sú uvedené v časti B.2 súťažných podkladov na predmet zákazky. K súťažným podkladom na predmet zákazky verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.Časť 2 - Respirátor FFP3: Predmetom časti 2 predmetu zákazky je dodanie tovaru - respirátorov FFP3 v maximálnom predpokladanom počte 120 000 ks vrátane poskytnutia súvisiacich služieb špecifikovaných v časti B.2 súťažných podkladov na predmet zákazky. Podrobné vymedzenie časti 2 predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov na predmet zákazky. Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky pre časť 2 predmetu zákazky sú uvedené v časti B.2 súťažných podkladov na predmet zákazky. K súťažným podkladom na predmet zákazky verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.Časť 3 - Respirátor FFP2: Predmetom časti 3 predmetu zákazky je dodanie tovaru - respirátorov FFP2 v maximálnom predpokladanom počte 96 000 ks vrátane poskytnutia súvisiacich služieb špecifikovaných v časti B.2 súťažných podkladov na predmet zákazky. Podrobné vymedzenie časti 3 predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov na predmet zákazky. Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky pre časť 3 predmetu zákazky sú uvedené v časti B.2 súťažných podkladov na predmet zákazky. K súťažným podkladom na predmet zákazky verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.Časť 4 - Pokrývka hlavy (baret): Predmetom časti 4 predmetu zákazky je dodanie tovaru - pokrývok hlavy (baretov) v maximálnom predpokladanom počte 96 000 ks vrátane poskytnutia súvisiacich služieb špecifikovaných v časti B.2 súťažných podkladov na predmet zákazky. Podrobné vymedzenie časti 4 predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov na predmet zákazky. Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky pre časť 4 predmetu zákazky sú uvedené v časti B.2 súťažných podkladov na predmet zákazky. K súťažným podkladom na predmet zákazky verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.Časť 5 - Návlek na obuv: Predmetom časti 5 predmetu zákazky je dodanie tovaru - návlekov na obuv v maximálnom predpokladanom počte 120 000 ks (pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností verejný obstarávateľ uvádza, že 1 ks = 1 návlek na obuv, nie 1 pár návlekov na obuv) vrátane poskytnutia súvisiacich služieb špecifikovaných v časti B.2 súťažných podkladov na predmet zákazky. Podrobné vymedzenie časti 5 predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov na predmet zákazky. Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky pre časť 5 predmetu zákazky sú uvedené v časti B.2 súťažných podkladov na predmet zákazky. K súťažným podkladom na predmet zákazky verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.Časť 6 - Rukavice vyšetrovacie: Predmetom časti 6 predmetu zákazky je dodanie tovaru - rukavíc vyšetrovacích v maximálnom predpokladanom počte 1 800 000 ks (pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností verejný obstarávateľ uvádza, že 1 ks = 1 vyšetrovacia rukavica, nie 1 pár vyšetrovacích rukavíc) vrátane poskytnutia súvisiacich služieb špecifikovaných v časti B.2 súťažných podkladov na predmet zákazky. Podrobné vymedzenie časti 6 predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov na predmet zákazky. Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky pre časť 6 predmetu zákazky sú uvedené v časti B.2 súťažných podkladov na predmet zákazky. K súťažným podkladom na predmet zákazky verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.Časť 7 - Chirurgické rukavice sterilné: Predmetom časti 7 predmetu zákazky je dodanie tovaru - chirurgických rukavíc sterilných v maximálnom predpokladanom počte 60 000 párov vrátane poskytnutia súvisiacich služieb špecifikovaných v časti B.2 súťažných podkladov na predmet zákazky. Podrobné vymedzenie časti 7 predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov na predmet zákazky. Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky pre časť 7 predmetu zákazky sú uvedené v časti B.2 súťažných podkladov na predmet zákazky. K súťažným podkladom na predmet zákazky verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.Časť 8 - Plášť operačný štandardný sterilný: Predmetom časti 8 predmetu zákazky je dodanie tovaru - plášťov operačných štandardných sterilných v maximálnom predpokladanom počte 60 000 ks vrátane poskytnutia súvisiacich služieb špecifikovaných v časti B.2 súťažných podkladov na predmet zákazky. Podrobné vymedzenie časti 8 predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov na predmet zákazky. Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky pre časť 8 predmetu zákazky sú uvedené v časti B.2 súťažných podkladov na predmet zákazky. K súťažným podkladom na predmet zákazky verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.Časť 9 - Operačný odev jednorazový pre zdravotnícky personál: Predmetom časti 9 predmetu zákazky je dodanie tovaru - operačných odevov jednorazových pre zdravotnícky personál v maximálnom predpokladanom počte 60 000 ks vrátane poskytnutia súvisiacich služieb špecifikovaných v časti B.2 súťažných podkladov na predmet zákazky. Podrobné vymedzenie časti 9 predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov na predmet zákazky. Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky pre časť 9 predmetu zákazky sú uvedené v časti B.2 súťažných podkladov na predmet zákazky. K súťažným podkladom na predmet zákazky verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.Časť 10 - Plášť návštevnícky: Predmetom časti 10 predmetu zákazky je dodanie tovaru - návštevníckych plášťov v maximálnom predpokladanom počte 42 000 ks vrátane poskytnutia súvisiacich služieb špecifikovaných v časti B.2 súťažných podkladov na predmet zákazky. Podrobné vymedzenie časti 10 predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov na predmet zákazky. Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky pre časť 10 predmetu zákazky sú uvedené v časti B.2 súťažných podkladov na predmet zákazky. K súťažným podkladom na predmet zákazky verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
1. Vzhľadom na technické dôvody (obmedzený počet znakov v tomto formulári), ktoré neumožňujú verejnému obstarávateľovi v oddiele VI. Doplnkové informácie v bode VI.3) Doplňujúce informácie uviesť všetky nevyhnutné doplňujúce informácie, verejný obstarávateľ uvádza podrobné vymedzenie všetkých doplňujúcich informácií v súťažných podkladoch, ku ktorým verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. 2. V rámci tejto verejnej súťaže sa uplatňujú ustanovenia § 66 ods. 7 druhá veta zákona, teda verejný obstarávateľ uskutoční vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk na každú časť predmetu zákazky. 3. Toto verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom IS ERANET. 4. Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa podľa § 21 ods. 6 zákona predkladajú v štátnom jazyku, ktorým je slovenský jazyk. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka, ktorým je slovenský jazyk. 5. V prípade potreby objasniť informácie potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti uvedených v tomto oznámení, v súťažných podkladoch alebo v iných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov elektronicky prostredníctvom IS ERANET požiadať o ich vysvetlenie. Verejný obstarávateľ bude pri vysvetľovaní postupovať podľa § 48 zákona. Podrobné informácie o vysvetlení sú uvedené v súťažných podkladoch. 6. Zábezpeka ponuky v zmysle zákona sa nepožaduje pre žiadnu časť predmetu zákazky. 7. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 8. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona. Pre vyplnenie a opätovné použitie jednotného európskeho dokumentu je možné využiť bezplatnú službu dostupnú na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html a na webovom sídle Európskej komisie https://ec.europa.eu/tools/espd?lang=sk. 9. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa Časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D jednotného európskeho dokumentu) na jednu otázku s odpoveďou áno alebo nie (alfa: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t.j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti bez toho, aby bolo potrebné vyplniť iné oddiely Časti IV: Podmienky účasti jednotného európskeho dokumentu. 10. Požiadavky na predmet zákazky, ktoré uchádzač predloží v ponuke na každú časť predmetu zákazky sú uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov na predmet zákazky, ku ktorým verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.