Vyhlásené obstarávanie

Cyklotrasy Trenčín, SO ul. Záblatská - Bratislavská


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Trenčín
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
76 391,19
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
7. Apríl 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
29. Apríl 2021
Dátum otvárania ponúk:
29. Apríl 2021
Ponuka musí platiť do:
31. Marec 2022
Miesto otvárania ponúk:
malá zasadacia miestnosť v Klientskom centre na Mestskom úrade v Trenčíne.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Pri otváraní ponúk bude umožnená účasť všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač sa otvárania môže zúčastniť osobne, prostredníctvom osoby oprávnenej konať za uchádzača v zmysle výpisu z obchodného registra alebo prostredníctvom osoby, ktorú štatutárny zástupca uchádzača písomne splnomocnil na tento úkon.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Cyklotrasy Trenčín, SO ul. Záblatská - Bratislavská

Opis obstarávania

Predmetom objektu je prepojenie cyklistickéj cestičky (cyklotrasy) na už jestvujúcu cyklistickú cestičku z priemyselného parku na ul. Záblatska cez priechod pre cyklistov. Cestička je navrhnutá v 2 etapách. I. etapa začína na ulici Záblatská v km 0,00 a končí v km 0,147 75 na ulici Bratislavská. II. etapa (napojenie na jestvujúcu cyklistickú cestičku) pokračuje až po km 0,164 26, kde sa napája na jestvujúcu cestičku z priemyselného parku. Nemotoristická komunikácia je navrhnutá funčnej triedy D2 ako samostatná cyklistická cestička. Šírka jazdných pruhov je 2 x 1,5 m. Cyklistická cestička je navrhnutá obojsmerná. Od terajšieho chodníka z priemyselného parku sa jestvujúca časť cyklotrasy ponechá na chodník a vedľa sa zrealizuje nová cyklistická cestička až po novonavrhovaný priechod pre cyklistov a chodcov. Od priechodu bude cestička využívaná aj chodcami. Medzi chodníkom a navrhovaným cyklochodníkom je navrhnutý zelený ostrovček šírky 0,5 m. Na ulici Záblatska sa zrealizuje obojstranný cyklopruh v úrovni jestvujúcej komunikácie v šírke 2,5 m. V súvislosti s cyklopruhom sa rozšíri jestvujúci chodník šírky 1,25 m na 1,75 m. Chodnik pokračuje cez križovatku na Bratislavskú ulicu, kde sa nachádza jestvujúca zástavka. Dočasné dopravné značenie si zabezpečuje dodávateľ a zahrnie ho do celkovej sumy zákazky. Pozn.: Stavebný dozor si zabezpečí verejný obstarávateľ sám, na vlastné náklady.. Predmetom objektu je prepojenie cyklistickéj cestičky (cyklotrasy) na už jestvujúcu cyklistickú cestičku z priemyselného parku na ul. Záblatska cez priechod pre cyklistov. Cestička je navrhnutá v 2 etapách. I. etapa začína na ulici Záblatská v km 0,00 a končí v km 0,147 75 na ulici Bratislavská. II. etapa (napojenie na jestvujúcu cyklistickú cestičku) pokračuje až po km 0,164 26, kde sa napája na jestvujúcu cestičku z priemyselného parku. Nemotoristická komunikácia je navrhnutá funčnej triedy D2 ako samostatná cyklistická cestička. Šírka jazdných pruhov je 2 x 1,5 m. Cyklistická cestička je navrhnutá obojsmerná. Od terajšieho chodníka z priemyselného parku sa jestvujúca časť cyklotrasy ponechá na chodník a vedľa sa zrealizuje nová cyklistická cestička až po novonavrhovaný priechod pre cyklistov a chodcov. Od priechodu bude cestička využívaná aj chodcami. Medzi chodníkom a navrhovaným cyklochodníkom je navrhnutý zelený ostrovček šírky 0,5 m. Na ulici Záblatska sa zrealizuje obojstranný cyklopruh v úrovni jestvujúcej komunikácie v šírke 2,5 m. V súvislosti s cyklopruhom sa rozšíri jestvujúci chodník šírky 1,25 m na 1,75 m. Chodnik pokračuje cez križovatku na Bratislavskú ulicu, kde sa nachádza jestvujúca zástavka. Dočasné dopravné značenie si zabezpečuje dodávateľ a zahrnie ho do celkovej sumy zákazky. Pozn.: Stavebný dozor si zabezpečí verejný obstarávateľ sám, na vlastné náklady.

Doplňujúce informácie

1. Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 2.000,- € 2. Poskytovanie vysvetlení, odovzdávanie podkladov a komunikácia medzi VO/záujemcami a uchádzačmi sa bude uskutočňovať v štát.(slov.) jazyku a spôsobom, ktorý zabezpečí úplnosť a obsah týchto údajov uvedených v ponuke, podmienkach účasti a zaručí ochranu dôverných a osob.údajov uvedených v týchto dokumentoch. 3. VO bude pri komun. s uchádzač. resp. záujemc. postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikač. rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komun. sa týka akejkoľvek komunik. a podaní medzi VO a záujem., resp. uchádz. (ak nie v súť. podkl. uved. inak). JOSEPHINE je na účely tohto VO softvér na elektroniz.zadávania verejných zákaziek. JOSEPHINE je webová aplikácia na doméne https://josephine.proebiz.com. 4. VO umožňuje neobmedzený a priamy prístup el.prostriedkami k SP a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. SP a prípadné vysvetlenie alebo doplnenie SP alebo vysvetlenie požiadaviek uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, podmienok účasti vo VO, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie budú verejným obstarávateľom zverejnené ako elektronické dokumenty vo formáte pdf. v profile verejného obstarávateľa v systéme Josephine, ako aj súťažné podklady, resp. ich súčasti, ktoré majú zvyčajne uchádzači záujem editovať pri príprave ponuky (napr. JED, výkazy výmer, súťažné podklady) sa budú nachádzať v systéme JOSEPHINE v editovateľnej podobe (verejný obstarávateľ zverejní v profile verejného obstarávateľa link, kde sa budú všetky dokumenty k zákazke zverejnené) 5. Pokiaľ sa v týchto súťaž. podkladoch hovorí o predložení/zaslaní ponuky, dokumentov a pod. má sa za to, že sa jedná výlučne o elektronické predloženie dokumentov (tak zo strany záujemcu/uchádzača ako aj verejného obstarávateľa). V tejto zákazke sa bude v papierovej podobe predkladať len originál bankovej záruky/poistenia záruky. Ver. obstarávateľ pri vyhodnocovaní ponúk môže požiadať uchádzača o predloženie dokumentov (originálov alebo overených kópii), ktoré boli obsahom elektronickej ponuky. Forma uplatnenia revíznych postupov je upravená v § 163 a nasl. zákona č. 343/2015 Z.z. 6. Ver. obstarávateľ na základe § 112 ods. 6 ZVO rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk a zároveň ver. ob. vyhodnotí spln. podmienok účasti uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 7. Pri JEDe: Ver. obstarávateľ uvádza, že obmedzuje informácie požadované na podm. účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie. 8. Odovzdanie staveniska: Najneskôr do 10 prac. dní po dni, v ktorom nadobudne účinnosť zmluva s úspeš. uchádzačom. Začatie prác: V deň odovzdania staveniska 9. V prípade, ak sa zábezpeka realizuje formou bank. záruky/poistenia záruky má uchádzač možnosť predložiť v ponuke tieto doklady: a) prostredníctvom zaručenej konverzie týchto listinných dokladov, alebo b) ak banka a poisťovňa vydávajú aj elektronic. bankové záruky, resp. poistenie zábezpeky a na ich uplatnenie sa nevyžaduje predloženie písom. originálu, alebo c) scan originálu dokumentu a zároveň doručiť v papierovej podobe ako originál do podateľne ver. obstarávateľa poštou, osobne, prípadne kuriérom a pod. v lehote na predkladanie ponúk 10. Táto Zmluva nadobúda platnosť dňom jej podpisu obidvoma zmluvnými stranami a účinnosť v súlade s § 47a ods. 2 zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení až deň nasledujúci po splnení nasledujúcej podmienky: - doručenie kladného výsledku kontroly verejného obstarávania, ktorého výsledkom je táto zmluva, a to od príslušného oprávneného orgánu.