Vyhlásené obstarávanie

Odvlhčenie suterénu a adaptácia suterénnych priestorov budovy na Nám. J. Herdu 2 v Trnave – I. etapa


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
135 132,19
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214400-4
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
8. Apríl 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
5. Máj 2021
Dátum otvárania ponúk:
5. Máj 2021
Ponuka musí platiť do:
31. Január 2022
Miesto otvárania ponúk:
Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Nám. J. Herdu 2, Trnava prízemie - zasadacia miestnosť: Z 0.3 Vzhľadom na pandemickú situáciu bude vstup na otváranie ponúk umožnený zástupcom uchádzača len za dodržania aktuálne platných protiepidemiologických opatrení nariadených v čase otvárania ponúk.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk je verejné. Môže sa ho zúčastniť len ten uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Štatutárny zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a dokladom, že je štatutárnym zástupcom uchádzača. Iný zástupca sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením potvrdeným štatutárnym zástupcom uchádzača, že je oprávnený zúčastniť sa na otváraní ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Odvlhčenie suterénu a adaptácia suterénnych priestorov budovy na Nám. J. Herdu 2 v Trnave – I. etapa

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú stavebné práce spojené s rekonštrukciou suterénnych priestorov objektu Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave, nachádzajúcom sa na Nám. J. Herdu 2 v Trnave. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.. Predmetom zákazky je odvlhčenie a čiastočná rekonštrukcia suterénnych priestorov hlavnej budovy Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave nachádzajúcej sa v Trnave na Nám. J. Herdu 2 . Realizácia predmetu zákazky sa uskutoční podľa prílohy B.1 súťažných podkladov, pričom záručná doba je uvedená v časti B.3 súťažných podkladov po dobu 60 mesiacov odo dňa protokolárneho prevzatia a odovzdania diela.

Doplňujúce informácie

1. Postup zadávania zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom IS EVO na www.uvo.gov.sk. Podmienkou úspešnej komunikácie v IS EVO je, aby mal uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady na používanie IS EVO. Podrobná špecifikácia požiadaviek na technické vybavenie ako aj ďalšie detaily súvisiace s využívaním IS EVO sú zadefinované a zverejnené na portáli EVO (http://www.uvo.gov.sk). 2. Súťažné podklady budú sprístupnené záujemcom v IS EVO. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe ani prostredníctvom e-mailovej komunikácie. 3. Ponuky predkladajú uchádzači elektronicky prostredníctvom IS EVO. Informácie súvisiace s predkladaním ponúk sú uvedené v súťažných podkladoch. 4. Uchádzač predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti elektronickým spôsobom prostredníctvom systému IS EVO ako skeny originálov alebo úradne osvedčených kópii požadovaných dokladov, alebo môže predbežne nahradiť vyššie uvedené doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením. Všetky doklady musia byť platné a odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje súťaže. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. 5. V prípade, že uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom jednotného európskeho dokumentu (JED) verejný obstarávateľ dáva možnosť uchádzačovi vyplniť v JED len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV. JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. JED. 6. Verejný obstarávateľ nepožaduje zábezpeku. 7. Plynutie zákonných lehôt je, v prípade elektronickej komunikácie, odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do IS EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 8. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu o dielo s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 9. Uzatvorená zmluva bude mať písomnú formu. 10. Lehota na poskytnutie súčinnosti pri uzatvorení zmluvy podľa § 114 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní je do desiatich pracovných dní odo dňa písomného vyzvania zo strany verejného obstarávateľa. 11. Vo verejnom obstarávaní sa aplikuje sociálny aspekt, a to vzhľadom na podmienky plnenia zmluvy. Úspešný uchádzač - zhotoviteľ má povinnosť zamestnať, podľa zákona č. 311/2001 Z. z. (Zákonník práce), na dobu realizácie stavebných prác minimálne dve osoby spĺňajúce kumulatívne nasledovné predpoklady: a) patria k marginalizovanej rómskej komunite, a zároveň b) sú dlhodobo nezamestnaní v zmysle § 8 zákona č. 5/2004 Z. z. o službách zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov.