Vyhlásené obstarávanie

Operatívny prenájom nových OMV


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
88 900,80
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
60100000-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
12. Apríl 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
26. Apríl 2021
Dátum otvárania ponúk:
26. Apríl 2021
Ponuka musí platiť do:
31. Júl 2021
Miesto otvárania ponúk:
On-line sprístupnenie ponúk, t.j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční podľa § 114 ods. 4, prvá veta Zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ zabezpečuje otváranie ponúk prostredníctvom on-line sprístupnenia ponúk uchádzačom. Bližšie informácie sú uvedené v bode 22 Súťažných podkladov.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Operatívny prenájom nových OMV

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je prenájom motorových vozidiel a poskytovanie služieb spojených s prevádzkou vozidiel formou operatívneho prenájmu nových osobných vozidiel v špecifikácii: - operatívny prenájom vybraného typu vozidiel podľa nižšie uvedenej špecifikácie - služby v rozsahu Všeobecných obchodných podmienok pre operatívny leasing, hlavne: registrácia vozidiel, havarijné a povinné zmluvné poistenie, havarijné poistenie osôb, pripoistenie batožiny, asistenčné služby v celej Európe, údržba a servis vozidiel (prostredníctvom zamestnanca technika, ktorý bude k dispozícii 30 minút od nahlásenia jeho potreby), vybavovanie poistných udalostí, sezónna výmena a uskladnenie pneumatík, cestná daň, diaľničné známky v SR, koncesionárske poplatky, platobné karty na čerpacie stanice PHM (CCS Limit), administrácia čerpania pohonných hmôt, poskytovanie náhradného MV, zabezpečovací systém vozidiel voči odcudzeniu, - doplnkové služby - čistenie a tepovanie MV (v priemere jedenkrát za rok/1 vozidlo), úradné meranie spotreby paliva refakturácia (v zmysle bodu 10.8 Zmluvy) - doba prenájmu: 48 mesiacov/1 vozidlo Predmetom nájmu sú osobné motorové vozidlá strednej triedy: 1. stredná trieda combi 4x4 v počte 2 ks 2. stredná trieda combi v počte 1 ks Ďalšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch.. Predmetom zákazky je prenájom motorových vozidiel a poskytovanie služieb spojených s prevádzkou vozidiel formou operatívneho prenájmu nových osobných vozidiel v špecifikácii: - operatívny prenájom vybraného typu vozidiel podľa nižšie uvedenej špecifikácie - služby v rozsahu Všeobecných obchodných podmienok pre operatívny leasing, hlavne: registrácia vozidiel, havarijné a povinné zmluvné poistenie, havarijné poistenie osôb, pripoistenie batožiny, asistenčné služby v celej Európe, údržba a servis vozidiel (prostredníctvom zamestnanca technika, ktorý bude k dispozícii 30 minút od nahlásenia jeho potreby), vybavovanie poistných udalostí, sezónna výmena a uskladnenie pneumatík, cestná daň, diaľničné známky v SR, koncesionárske poplatky, platobné karty na čerpacie stanice PHM (CCS Limit), administrácia čerpania pohonných hmôt, poskytovanie náhradného MV, zabezpečovací systém vozidiel voči odcudzeniu, - doplnkové služby - čistenie a tepovanie MV (v priemere jedenkrát za rok/1 vozidlo), úradné meranie spotreby paliva refakturácia (v zmysle bodu 10.8 Zmluvy) - doba prenájmu: 48 mesiacov/1 vozidlo Predmetom nájmu sú osobné motorové vozidlá strednej triedy: 1. stredná trieda combi 4x4 v počte 2 ks 2. stredná trieda combi v počte 1 ks Ďalšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

a) Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. b) Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom, prípadne českom jazyku. c) Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o. d) Súťaž sa realizuje ako elektronická cez IS EVO. Na účasť v súťaži je potrebné postupovať podľa pokynov, príručiek a videonávodov IS EVO zverejnených na web stránke ÚVO, v časti Viac o IS EVO (https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html), ktoré je potrebné poznať a ďalej v zmysle usmernení v Súťažných podkladoch, ktoré sú dostupné cez Profil verejného obstarávateľa vo verejnej zóne zákazky na adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/431435. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom IS EVO. Súťažné podklady sa nezasielajú. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení. e) Ak vo vyhlásení verejného obstarávania alebo v ostatnej Súťažnej dokumentácii existuje odkaz na národnú legislatívu, má sa za to, že vždy platí aj ekvivalentný právny predpis podľa európskeho práva, ak to nie je jednoznačne vylúčené. f) Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje. g) Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy. h) Verejné obstarávanie sa bude realizovať ako tzv. super reverzný postup v súlade s § 112 ods. 6 Zákona o verejnom obstarávaní, kedy vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. i) Lehota na poskytnutie súčinnosti potrebnú na uzavretie zmluvy je v súlade s § 114 ods. 7 Zákona o verejnom obstarávaní 15 pracovných dní, bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch.