Vyhlásené obstarávanie

Cyklotrasy Trenčín, SO Bratislavská - most - križovatka Zlatovská - Žabinská


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Trenčín
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
109 412,67
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45233162-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
15. Apríl 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
6. Máj 2021
Dátum otvárania ponúk:
6. Máj 2021
Ponuka musí platiť do:
31. Marec 2022
Miesto otvárania ponúk:
Mesto Trenčín, Mierové nám. č. 2, 911 64 Trenčín, Slovenská republika Poschodie: prízemie Miestnosť: malá zasadacia miestnosť v Klientskom centre na Mestskom úrad v Trenčíne.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Uchádzač sa otvárania môže zúčastniť osobne, prostredníctvom osoby oprávnenej konať za uchádzača v zmysle výpisu z obchodného registra alebo prostredníctvom osoby, ktorú štatutárny zástupca uchádzača písomne splnomocnil na tento úkon.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Cyklotrasy Trenčín, SO Bratislavská - most - križovatka Zlatovská - Žabinská

Opis obstarávania

Zákazka je rozdelená na 3 samostatné časti: 1. časť zákazky Cyklotrasy Trenčín, SO Bratislavská most križovatka Zlatovská Žabinská: stavebné práce 2. časť zákazky Cyklotrasy Trenčín, SO Bratislavská most križovatka Zlatovská Žabinská: mobiliár ul. Palackého 3. časť zákazky Cyklotrasy Trenčín, SO Bratislavská most križovatka Zlatovská Žabinská: výsadba zelene ul. Palackého. Predmetom tejto časti zákazky je preložka priechodu pre chodcov, ktorý sa nachádza za križovatkou Bratislavská Žabinská Zlatovská. Nový priechod je navrhnutý za križovatkou smer Bratislava. Šírka priechodu je navrhnutá 3 m. Napojenia na chodníky sú bezbariérové. Na vetve Bratislavská Žabinská je navrhnuté zábradlie. Priechod bude osvetlený a riadený na svetelnou signalizáciou na požiadanie. Nové osadenie priechodu zlepší výjazd cyklistov a celého dopravného prúdu z ulíc Zlatovská, Žabinská a Veľkomoravská na cestu I/61 smerom centrum. Vytýčenie existujúcich inžinierskych sietí pred začatím zemných prác si zabezpečí zhotoviteľ. Porealizačné zameranie stavby pre technickú mapu mesta zabezpečí zhotoviteľ. Ďalšie podrobnosti sú uvedené v projektovej dokumentácii.Navrhnutý mobiliár kvetináče rôznych veľkostí pre výsadbu stromov, krov, okrasných tráv a kvetov, lavičky, smetné nádoby, cyklostojany budú osadené po celej dĺžke Palackého ulice, od križovatky pri hoteli Elizabeth, až po križovatku Palackého x Kniežaťa Pribinu. Kvetináče pre stromy (29 ks) sú rovnomerne rozmiestnené po okraji chodníka (vo vzdialenosti min. 0,5 m od okraja komunikácie), s ohľadom na jestvujúce vjazdy, stĺpy VO, city lighty, stromy a ostatné prvky drobnej architektúry, ktoré tu sú umiestnené. Vzhľadom na dostatočnú hmotnosť a možnosť presunu v prípade potreby, budú kvetináče len voľne položené, a to buď na asfalte, betóne, dlažbe alebo na rastlom teréne. Lavičky a menšie kvetináče sú umiestnené v skupinách, a to najmä v rozšírenej časti ulice, pri zelených plochách, zo strany od obchodov (oproti Piaristickému gymnáziu). Ostatné navrhnuté prvky drobnej architektúry budú na ploche ukotvené, a to spôsobom, aký si bude vyžadovať jednotlivý typ povrchu (asfalt, betón, dlažba, trávnik)a podložia. Rozmiestnenie prvkov drobnej architektúry v rámci Palackého ulice je zrejmé z výkresovej časti dokumentácie, drobné odchýlky v umiestnení jednotlivých prvkov sa budú riešiť priamo v teréne pri osádzaní. Pri výbere mobiliáru sa vzhľadom na jeho umiestnenie (priama väzba na centrum mesta), kládli vysoké nároky nielen na jeho funkčnosť (napr. pri nádobách pre rastliny - dostatočný objem pre koreňový priestor, zásobník na vodu, a samozavlažovací systém), ale aj životnosť, materiálové prevedenie a dizajn. V termíne kompletného ukončenia dodania tovaru s montážou je zohľadnená aj lehota na dodanie/výrobu tovaru. Predmetom obstarávania tejto časti zákazky bude dodanie montáž prvkov: - kvetináče pre stromy, kry, kvety a okrasné trávy - parková lavička bez operadla - parková lavička s operadlom - parková lavička s operadlom + integrovaný stolček z plechu - odpadkový kôš - stojan na bicykle Pri nasledujúcich prvkoch mobiliáru je prípustná rozmerová odchýlka +/- 3 % z dôvodu funkčnosti a bezpečnosti: - kvetináče pre stromy, kry, kvety a okrasné trávy - parková lavička bez operadla - parková lavička s operadlom - parková lavička s operadlom + integrovaný stolček z plechu - odpadkový kôš - stojan na bicykle Ďalšie podrobnosti sú uvedené v súvisiacej dokumentácii.Sadové úpravy navrhnuté na Palackého ulici (od križovatky pri hoteli Elizabeth, až po križovatku Palackého x Kniežaťa Pribinu) budú realizované len do kvetináčov, teda vo forme mobilnej vegetácie. Z dôvodu zabezpečenia čo najvhodnejších podmienok pre rast drevín, bol navrhnutý taký typ nádoby pre rastliny, ktorý okrem dostatočného objemu pre koreňový priestor, disponuje aj zásobníkom na vodu a samozavlažovacím systémom. Ďalšie podrobnosti sú uvedené v súvisiacej dokumentácii.

Doplňujúce informácie

1. Zábezpeka: 1.časť-1.000 € 2.časť-1.900 € 3.časť-bez zábezpeky 2. Poskytovanie vysvetlení, odovzdávanie podkladov a akákoľvek iná komunikácia medzi VO a záujemcami alebo uchádzačmi sa bude uskutočňovať v štátnom (slovenskom) jazyku, prípadne v českom jazyku a spôsobom, ktorý zabezpečí úplnosť a obsah týchto údajov uvedených v ponuke, podmienkach účasti a zaručí ochranu dôverných a osobných údajov uvedených v týchto dokumentoch. 3. VO bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o VO prostredníctvom komunikač. rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi VO a záujemcami/uchádzačmi (ak nie v súťažných podkladoch uvedené inak). JOSEPHINE je na účely tohto verejného obstarávania softvér na elektronizáciu zadávania verejných zákaziek. JOSEPHINE je webová aplikácia na doméne https://josephine.proebiz.com. 4. Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Súťažné podklady a prípadné vysvetlenie alebo doplnenie súťažných podkladov alebo vysvetlenie požiadaviek uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie budú verejným obstarávateľom zverejnené ako elektronické dokumenty vo formáte pdf. v profile verejného obstarávateľa v systéme Josephine ako aj súťažné podklady, resp. ich súčasti, ktoré majú zvyčajne uchádzači záujem editovať pri príprave ponuky (napr. JED, výkazy výmer, súťažné podklady) sa budú nachádzať v systéme JOSEPHINE v editovateľnej podobe (verejný obstarávateľ zverejní v profile verejného obstarávateľa link, kde sa budú všetky dokumenty k zákazke zverejnené) 5. Pokiaľ sa v týchto súťažných podkladoch hovorí o predložení/zaslaní ponuky, dokumentov a pod. má sa za to, že sa jedná výlučne o elektronické predloženie dokumentov (tak zo strany záujemcu/uchádzača ako aj verejného obstarávateľa). V tejto zákazke sa bude v papierovej podobe predkladať len originál bankovej záruky/poistenia záruky, pokiaľ sa nevyužije predloženie formou podľa bodu 18.3 písm. a) alebo b) tejto časti SP 6. Verejný obstarávateľ na základe § 112 ods. 6 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk a vyhodnotí splnenie podmienok účasti uchádzačom, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 7. JED: VO uvádza, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti) 8. Odovzdanie staveniska: Najneskôr do 10 pracovných dní po dni, v ktorom nadobudne účinnosť zmluva s úspešným uchádzačom. Začatie prác: V deň odovzdania staveniska 9.Verejný obstarávateľ uplatňuje aj podmienku (dôvod vylúčenia uchádzača) podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní. 10. ostatné informácie sú v súťažných podkladoch.