Vyhlásené obstarávanie

Osobné ochranné pracovné prostriedky potrebné v súvislosti s ochorením COVID-19


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzitná nemocnica Martin
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
Neuvedená
Mena:
Hlavný CPV kód:
35113400-3
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
19. Apríl 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
13. Máj 2021
Dátum otvárania ponúk:
13. Máj 2021
Ponuka musí platiť do:
31. December 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk je podľa § 54 zákona o verejnom obstarávaní neverejné z dôvodu, že verejný obstarávateľ pri zadávaní predmetnej verejnej súťaže použije elektronickú aukciu. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 12

Výsledky

Osobné ochranné pracovné prostriedky potrebné v súvislosti s ochorením COVID-19

Osobné ochranné pracovné prostriedky potrebné v súvislosti s ochorením COVID-19

Osobné ochranné pracovné prostriedky potrebné v súvislosti s ochorením COVID-19

Osobné ochranné pracovné prostriedky potrebné v súvislosti s ochorením COVID-19

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú osobné ochranné pracovné prostriedky potrebné v súvislosti s ochorením COVID-19 pre potreby Univerzitnej nemocnice Martin. Predmet zákazky je rozdelený do 6 samostatných ucelených častí. Uchádzač môže predložiť jednu ponuku na jednu ucelenú časť alebo jednu ponuku na viacero ucelených častí alebo jednu ponuku na celý predmet zákazky (časti č. 1 - č. 6). Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vybrať uchádzača pre každú ucelenú časť zvlášť. Uchádzač v rámci ucelenej časti, na ktorú predkladá ponuku, musí splniť požadovanú špecifikáciu zadefinovanú v rámci jednotlivej ucelenej časti. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.. Predmetom zákazky osobné ochranné pracovné prostriedky potrebné v súvislosti s ochorením COVID-19 sú masky operačné s gumičkami v predpokladanom množstve 648 000 ks. Požaduje sa dodať nový, nepoužívaný, nerepasovaný alebo inak renovovaný v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou bez akýchkoľvek známok poškodenia a funkčných vád a musí byť určený na humánne použitie. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.Predmetom zákazky osobné ochranné pracovné prostriedky potrebné v súvislosti s ochorením COVID-19 sú plášte návštevnícke nesterilné v predpokladanom množstve XL - 72 000 ks a XXL - 36 000 ks. Požaduje sa dodať nový, nepoužívaný, nerepasovaný alebo inak renovovaný v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou bez akýchkoľvek známok poškodenia a funkčných vád a musí byť určený na humánne použitie. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.Predmetom zákazky osobné ochranné pracovné prostriedky potrebné v súvislosti s ochorením COVID-19 sú plášte nepremokavé / pogumované nesterilné v predpokladanom množstve XL - 24 000 ks a XXL - 24 000 ks. Požaduje sa dodať nový, nepoužívaný, nerepasovaný alebo inak renovovaný v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou bez akýchkoľvek známok poškodenia a funkčných vád a musí byť určený na humánne použitie. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.Predmetom zákazky osobné ochranné pracovné prostriedky potrebné v súvislosti s ochorením COVID-19 sú ochranné overaly s kapucňou protibiologické v predpokladanom množstve L - 12 000 ks, XL - 42 000 ks, XXL - 48 000 ks a XXXL - 6 000 ks. Požaduje sa dodať nový, nepoužívaný, nerepasovaný alebo inak renovovaný v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou bez akýchkoľvek známok poškodenia a funkčných vád a musí byť určený na humánne použitie. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.Predmetom zákazky osobné ochranné pracovné prostriedky potrebné v súvislosti s ochorením COVID-19 sú filtračné tvárové polomasky = respirátor kategórie FFP3 s výdychovým ventilom v predpokladanom množstve 132 000 ks. Požaduje sa dodať nový, nepoužívaný, nerepasovaný alebo inak renovovaný v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou bez akýchkoľvek známok poškodenia a funkčných vád a musí byť určený na humánne použitie. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.Predmetom zákazky osobné ochranné pracovné prostriedky potrebné v súvislosti s ochorením COVID-19 sú filtračné tvárové polomasky = respirátor kategórie FFP2 bez výdychového ventilu v predpokladanom množstve 168 000 ks. Požaduje sa dodať nový, nepoužívaný, nerepasovaný alebo inak renovovaný v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou bez akýchkoľvek známok poškodenia a funkčných vád a musí byť určený na humánne použitie. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1.1 Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní kombináciou prostredníctvom elektronického prostriedku - komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE a pošty alebo iného doručovateľa. Komunikácia prostredníctvom pošty alebo iného doručovateľa sa použije iba pri predkladaní vzorky v súlade s § 20 ods. 7 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní. Akákoľvek iná komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami resp. uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania bude prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. 1.2 Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Verejný obstarávateľ všetky tieto podklady / dokumenty bude zverejňovať ako elektronické dokumenty v profile verejného obstarávateľa na stránke https://www.uvo.gov.sk/... a zároveň v príslušnej časti zákazky v systéme JOSEPHINE. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 2. Uchádzač pri predkladaní ponuky môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom v bodoch 1 a 2 (neplatí pre vzorky) časti F. Podmienky účasti... predložením jednotného európskeho dokumentu podľa bodu 18.13 časti A. súťažných podkladov. JED sa predkladá osobitne za každú časť alebo skupinu častí s rovnakými podmienkami alebo dôvodmi na vylúčenie. Verejný obstarávateľ umožňuje hospodárskemu subjektu vyplniť v časti IV JED-u oddiel alfa: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 3. Ponuku môže predložiť skupina dodávateľov, ktorá nemá vytvorenú určitú právnu formu na účely účasti vo verejnom obstarávaní. V prípade, ak ponuku do verejnej súťaže predloží skupina dodávateľov a ponuka skupiny bude prijatá, verejný obstarávateľ vyžaduje z dôvodu riadneho plnenia zmluvy vytvorenie právnych vzťahov pred podpisom zmluvy. Ak bude úspešným uchádzačom skupina dodávateľov, táto musí vytvoriť také právne vzťahy, ktoré jej umožnia ako celku vstúpiť do zmluvného vzťahu s verejným obstarávateľom a budú zaväzovať členov skupiny dodávateľov, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky. 4. Verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. 5. Verejný obstarávateľ zruší verejné obstarávanie, ak bude splnená niektorá z podmienok uvedených v § 57 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a môže zrušiť verejné obstarávanie za okolností podľa § 57 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak zriaďovateľ neodsúhlasí proces verejného obstarávania. 6. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy predmetné verejné obstarávanie nie je žiadne z uvedených.