Vyhlásené obstarávanie

Služby komplexného nakladania s odpadmi – Mesto Tornaľa


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Tornaľa
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
460 411,23
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90510000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
19. Apríl 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
14. Máj 2021
Dátum otvárania ponúk:
14. Máj 2021
Ponuka musí platiť do:
31. December 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otvárania / on-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 24

Výsledky

Služby komplexného nakladania s odpadmi – Mesto Tornaľa

Opis obstarávania

Predmetom obstarávania je zber, preprava, uloženie, zneškodnenie alebo zhodnotenie nasledovných druhov odpadov na území mesta Tornaľa: 1. zber, preprava a uloženie zmesového komunálneho odpadu s uložením v zariadení na zneškodnenie odpadov 2. zber, preprava a uloženie objemného odpadu s uložením v zariadení na zneškodnenie odpadov 3. zber, preprava a uloženie biologicky rozložiteľných odpadov zo záhrad a parkov vrátane odpadu z cintorínov, ktoré je možné zaradiť do skupiny 20 Komunálne odpady (ďalej len BRO) 4. zber, preprava a uloženie biologicky rozložiteľných kuchynských a reštauračných odpadov (ďalej len BRKO) 5. spoločný zber, preprava a uloženie BRKO a BRO z domácností - IBV 6. mobilný zber, preprava a zneškodnenie oddelene zbieraných zložiek komunálneho odpadu z domácností s obsahom škodlivých látok 7. zber, preprava a uloženie zmesového komunálneho odpadu od podnikateľských subjektov a rekreačnej oblasti s uložením v zariadení na zneškodnenie odpadov 8. zber, preprava a uloženie drobného stavebného odpadu zo zberného dvora na ul. Cintorínska v Tornali s uložením v zariadení na zneškodnenie odpadov 9. zber, preprava a zhodnotenie, zneškodnenie alebo uloženie jedlých olejov a tukov z domácností. Predmetom obstarávania je zber, preprava, uloženie, zneškodnenie alebo zhodnotenie nasledovných druhov odpadov na území mesta Tornaľa: 1. zber, preprava a uloženie zmesového komunálneho odpadu s uložením v zariadení na zneškodnenie odpadov 2. zber, preprava a uloženie objemného odpadu s uložením v zariadení na zneškodnenie odpadov 3. zber, preprava a uloženie biologicky rozložiteľných odpadov zo záhrad a parkov vrátane odpadu z cintorínov, ktoré je možné zaradiť do skupiny 20 Komunálne odpady (ďalej len BRO) 4. zber, preprava a uloženie biologicky rozložiteľných kuchynských a reštauračných odpadov (ďalej len BRKO) 5. spoločný zber, preprava a uloženie BRKO a BRO z domácností - IBV 6. mobilný zber, preprava a zneškodnenie oddelene zbieraných zložiek komunálneho odpadu z domácností s obsahom škodlivých látok 7. zber, preprava a uloženie zmesového komunálneho odpadu od podnikateľských subjektov a rekreačnej oblasti s uložením v zariadení na zneškodnenie odpadov 8. zber, preprava a uloženie drobného stavebného odpadu zo zberného dvora na ul. Cintorínska v Tornali s uložením v zariadení na zneškodnenie odpadov 9. zber, preprava a zhodnotenie, zneškodnenie alebo uloženie jedlých olejov a tukov z domácností. Celkový počet obyvateľov mesta Tornaľa k 31.01.2021 je 6952 Podmienky a podrobnosti dodávky služieb: - zber, preprava a uloženie zmesového komunálneho odpadu z domácností - IBV zo 120 litr. a KBV z 1100 litr. zberných nádob s intervalom vývozu 1 x týždenne. - zber, preprava a uloženie zmesového komunálneho odpadu z domácností KBV sídliská JUH a STRED z 1 100 litr. zberných nádob s intervalom vývozu 2 x týždenne, - zber, preprava a uloženie zmesového komunálneho odpadu od podnikateľských subjektov z 50 litr. zberných vriec a 110 litr., 120 litr., 240 litr. a 1 100 litr. zberných nádob s intervalom vývozu 1 x týždenne, - zber, preprava a uloženie zmesového komunálneho odpadu z plážového kúpaliska a autokempingu z 1100 litr. zberných nádob počas letnej turistickej sezóny (jún, júl, august) s intervalom vývozu 2 x týždenne (len v prípade prevádzkovania), - zber, preprava a zhodnotenie, zneškodnenie alebo uloženie spoločný zber BRO a BRKO zo 120 litr. zberných nádob s intervalom vývozu 1 x za 7 dní v období mesiacov marec až november a 1 x za 14 dní v období mesiacov december až február - zber, preprava a zhodnotenie, zneškodnenie alebo uloženie - triedený zber BRKO (kuchynský) z 240 litr. zberných nádob s intervalom vývozu 1 x za 7 dní v období mesiacov marec až november a 1 x za 14 dní v období mesiacov december až február - zabezpečiť najmenej dvakrát ročne (2 x 2 dni) mobilný zber, prepravu a zneškodnenie oddelene zbieraných zložiek komunálneho odpadu z domácností s obsahom škodlivých látok, - umiestniť na stále stojisko v mestských častiach Behynce, Starňa, lokalita ul. Dobšinského a zberný dvor 4 ks veľkoobjemových kontajnerov 7 m3, zabezpečiť zber, prepravu a uloženie objemného odpadu z týchto 4 ks veľkoobjemových kontajnerov s intervalom vývozu 1 x za 14 dní (ďalej len VOK) pre potreby producentov odpadov na území mesta, - zber, preprava a zhodnotenie, zneškodnenie alebo uloženie jedlých olejov a tukov z domácností z 1 100 litr. zbernej nádoby s intervalom vývozu 1 x za mesiac, - zber, preprava a uloženie drobného stavebného odpadu z domácností z MOK nádob s intervalom vývozu 1 x za 14 dní na zbernom dvore ul. Cintorínska v Tornali, - zabezpečiť na obdobie mesiacov marec až november VOK na BRO 1 ks s prepravou a uložením s intenzitou 1 x za 7 dní (36 vývozov) za obdobie marec až november , - zabezpečiť do nájmu 5 kusov VOK 7 m3, z toho 4 ks na objemný odpad a 1 ks na BRO, 2 kusy MOK 2 m3 na drobný stavebný odpad.

Doplňujúce informácie

1.V zmysle § 66 ods.7 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk. 2.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému Josephine; Podrobnejšie informácie ohľadom komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 3.Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme Josephine považuje okamih jej odoslania v systéme Josephine a to v súlade s funkcionalitou systému. 4.Ponuka bude vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ 5.Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikácia je podrobne uvedená v súťažných podkladoch 6.Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v profile verejného obstarávateľa umiestnenom na webovej adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5250 , čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 7.Komunikačným jazykom v tejto verejnej súťaži je slovenský jazyk. 8.Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 20.000,00 EUR (slovom: Dvadsaťtisícc EUR). Spôsob a podmienky zloženia zábezpeky sú stanovené podľa zákona o VO a podrobne rozpísané v súťažných podkladoch. Zloženie zábezpeky preukážu uchádzači v ponukách. 9.10.V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom Josephine 11.Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 12.Predmetné verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie (súčasťou zákazky je aj a)zber a preprava biologicky rozložiteľného odpadu b)zber a preprava biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu c)vývoz separovaného zberu 13.Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní: Komplexný charakter poskytovaných služieb, vyplývajúci z identifikovaných potrieb verejného obstarávateľa vo vzťahu k zabezpečeniu efektivity dosiahnutia určeného účelu zadávanej zákazky neumožňuje rozdelenie zákazky na časti. Špecifický charakter poskytovaných služieb ako je nakladanie s komunálnymi odpadmi a ich vytriedenými zložkami t. j. zber, preprava a nakladanie s komunálnymi odpadmi za účelom ich zhodnotenia, resp. zneškodnenia na území mesta Tornaľa nie je možné deliť na časti. Verejný obstarávateľ má záujem poskytovať kvalitnú a stabilnú službu obyvateľom, ktorú môže garantovať iba jedným zmluvným partnerom zodpovedným za celý predmet zákazky 14 V zmysle § 39 ods. 1 zákona o VO môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (ďalej iba "JED"). Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienky účasti technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiele IV. časti jednotného európskeho dokumentu.