Vyhlásené obstarávanie

Stavebné úpravy budovy ubytovacieho zariadenia na Ul. Ambra Pietra v Martine obj. súp. 399 spojené so zmenou v užívaní stavby na bytový dom s prestupným bývaním – I. etapa


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Martin
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
490 485,17
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45212410-3
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
27. Apríl 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
18. Máj 2021
Dátum otvárania ponúk:
18. Máj 2021
Ponuka musí platiť do:
30. November 2021
Miesto otvárania ponúk:
Mesto Martin, Námestie S. H. Vajanského 1, 036 49, Martin, kancelária č. 429, 4. poschodie.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Vyhodnocovanie ponúk komisiou na predmet zákazky je neverejné, koná sa bez účasti uchádzačov a zápisnica z otvárania ponúk sa uchádzačom neodosiela. Po vyhodnotení predložených dokladov a dokumentov, budú uchádzači, ktorí splnili podmienky účasti, elektronicky vyzvaní na predloženie nových cien prostredníctvom elektronickej aukcie.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Stavebné úpravy budovy ubytovacieho zariadenia na Ul. Ambra Pietra v Martine obj. súp. 399 spojené so zmenou v užívaní stavby na bytový dom s prestupným bývaním – I. etapa

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú stavebné úpravy budovy ubytovacieho zariadenia na Ul. Ambra Pietra spojené so zmenou v užívaní stavby na bytový dom s prestupným bývaním (2. stupeň prestupného bývania). Stavebné úpravy sa týkajú hlavne vnútornej dispozície, a to vybúraním potrebných otvorov v nenosných priečkach pre navrhovanú dispozíciu bytov, existujúcich nášľapných vrstiev podláh, obkladov a omietok podľa miery poškodenia, sanity, vnútorných rozvodov vody a elektriky, dverných a okenných konštrukcií vrátane zárubní. Stavba bude rekonštruovaná v dvoch etapách, pričom v prvej etape bude v rámci projektu po rekonštrukcii navrhnutých 18 bytov, z toho 4 garsónky, 8 jednoizbových a 6 dvojizbových bytov. V každom byte bude samostatná kúpeľňa so sprchovým kútom a WC a samostatná kuchynská linka. Dielo bude zrealizované podľa vypracovanej projektovej dokumentácie a výkazu výmer vypracovaného a podpísaného odborne spôsobilou osobou a označeného odtlačkom jej pečiatky. Členenie stavby na stavebné objekty podľa právoplatného stavebného rozhodnutia: SO 01 Stavebné úpravy ubytovacieho zariadenia na bytový dom SO 02 Spevnené plochy a komunikácie SO 03 Dažďová kanalizácia a vsak (Objekty SO 02 Spevnené plochy a komunikácie a SO 03 Dažďová kanalizácia a vsak nie sú súčasťou realizácie diela v rozsahu plnenia 1. etapy.) Predmetom diela 1. etapy je realizácia stavebného objektu: SO 01 Stavebné úpravy ubytovacieho zariadenia na bytový dom (časť 2.) Práce a dodávky HSV Práce a dodávky PSV Elektromontáže Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B. Opis predmetu zákazky v nadväznosti na obchodné (zmluvné) podmienky, ktoré tvoria časť D. "Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky" týchto Súťažných podkladov a zároveň podrobný technický popis realizovaného predmetu diela vrátane pripojení jednotlivých inžinierskych sietí je uvedený v projektovej dokumentácii, ktorá je súčasťou Súťažných podkladov procesu verejného obstarávania v nadväznosti na vypracovaný výkaz - výmer.. Predmetom zákazky sú stavebné úpravy budovy ubytovacieho zariadenia na Ul. Ambra Pietra spojené so zmenou v užívaní stavby na bytový dom s prestupným bývaním (2. stupeň prestupného bývania). Stavebné úpravy sa týkajú hlavne vnútornej dispozície, a to vybúraním potrebných otvorov v nenosných priečkach pre navrhovanú dispozíciu bytov, existujúcich nášľapných vrstiev podláh, obkladov a omietok podľa miery poškodenia, sanity, vnútorných rozvodov vody a elektriky, dverných a okenných konštrukcií vrátane zárubní. Stavba bude rekonštruovaná v dvoch etapách, pričom v prvej etape bude v rámci projektu po rekonštrukcii navrhnutých 18 bytov, z toho 4 garsónky, 8 jednoizbových a 6 dvojizbových bytov. V každom byte bude samostatná kúpeľňa so sprchovým kútom a WC a samostatná kuchynská linka. Dielo bude zrealizované podľa vypracovanej projektovej dokumentácie a výkazu výmer vypracovaného a podpísaného odborne spôsobilou osobou a označeného odtlačkom jej pečiatky. Členenie stavby na stavebné objekty podľa právoplatného stavebného rozhodnutia: SO 01 Stavebné úpravy ubytovacieho zariadenia na bytový dom SO 02 Spevnené plochy a komunikácie SO 03 Dažďová kanalizácia a vsak (Objekty SO 02 Spevnené plochy a komunikácie a SO 03 Dažďová kanalizácia a vsak nie sú súčasťou realizácie diela v rozsahu plnenia 1. etapy.) Predmetom diela 1. etapy je realizácia stavebného objektu: SO 01 Stavebné úpravy ubytovacieho zariadenia na bytový dom (časť 2.) Práce a dodávky HSV Práce a dodávky PSV Elektromontáže Práce sú špecifikované vo výkaze výmer a zhotoviteľ zahrnie do ceny: vytýčenie inžinierskych sietí pred začatím prác; porealizačné vyjadrenia správcov inžinierskych sietí, ktoré boli výstavbou dotknuté; úprava okolia, ktorá bola dotknutá výstavbou; náklady na čistenie okolia počas realizácie a po ukončení stavebných prác; náklady na likvidáciu odpadu; zameranie realizovaných inžinierskych sietí v digitálnej forme; Zhotoviteľ vypracuje časový harmonogram diela, ktorý bude súčasťou Zmluvy o dielo č. 10/UHI/2020 ( Príloha č. 2 k Zmluve o dielo). Podrobné vymedzenie realizácie predmetu zákazky tvorí časť B. Opis predmetu zákazky, v nadväznosti na projektovú dokumentáciu, výkazy výmer a obchodné (zmluvné) podmienky, ktoré tvoria časť D. "Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky" Súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Zhotoviteľ je povinný počas doby realizácie diela zamestnať podľa zákona č. 311/2001 Z. z. (Zákonník práce) minimálne dve osoby, spĺňajúce kumulatívne nasledovné predpoklady: a) patria k marginalizovanej rómskej komunite, a zároveň b) sú nezamestnané, pričom uprednostnené budú dlhodobo nezamestnané osoby. Pri hľadaní vhodných uchádzačov o zamestnanie spĺňajúcich uvedené kumulatívne predpoklady sa objednávateľ zaväzuje poskytnúť zhotoviteľovi potrebnú súčinnosť spočívajúcu v predložení zoznamu osôb, ktoré tieto predpoklady spĺňajú. Splnenie uvedených kumulatívnych predpokladov uchádzačmi o zamestnanie sa preukazuje čestným vyhlásením uchádzača o zamestnanie o tom, že patrí k marginalizovanej rómskej komunite (podmienka podľa písm. a) a relevantným potvrdením, ktorým sa preukáže, že uchádzač o zamestnanie je nezamestnaný napr. potvrdenie príslušného úradu práce o zaradení uchádzača do evidencie uchádzačov o zamestnanie resp. do evidencie dlhodobo nezamestnaných (podmienka podľa písm. b). Ak zhotoviteľ nevyberie zo zoznamu osôb predloženého objednávateľom vhodného uchádzača o zamestnanie, je zhotoviteľ oprávnený zamestnať iné osoby spĺňajúce uvedené kumulatívne predpoklady. Zhotoviteľ je povinný pri podpise zmluvy najneskôr však deň pred začatím vykonávania diela podľa čl. IV zmluvy preukázať objednávateľovi splnenie povinnosti zamestnať minimálne dve osoby, spĺňajúce uvedené kumulatívne predpoklady, a to predložením dokumentov preukazujúcich jej splnenie (napr. pracovná zmluva, dohoda o vykonaní práce a pod., vrátane čestných prehlásení uchádzačov o zamestnanie, potvrdenia z príslušného úradu práce, súhlasov uchádzačov o zamestnanie so spracovaním osobných údajov a pod.). Povinnosť zhotoviteľa týkajúca sa zabezpečenia zamestnania minimálne dvoch osôb, spĺňajúcich uvedené kumulatívne predpoklady bude považovaná za splnenú, ak dôjde k zamestnaniu týchto osôb počas doby realizácie diela. 2. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu o dielo s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 3.Verejný obstarávateľ podpíše zmluvu s úspešným uchádzačom po overení verejného obstarávania poskytovateľom finančných prostriedkov, ktorý predloží verejnému obstarávateľovi správu z overenia verejného obstarávania s vyhlásením, že počas overovania verejného obstarávania nebolo zistené porušenie princípov a postupov verejného obstarávania definovaných právnymi predpismi EÚ a SR pre verejné obstarávanie. V opačnom prípade si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky podľa zákona o verejnom obstarávaní. 4. Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k všetkým poskytnutým dokumentom / informáciám počas lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ bude všetky dokumenty uverejňovať ako elektronické dokumenty v príslušnej časti zákazky v systéme EVO.eBIT portal na portáli http://www.evoportal.sk/. VO bude všetky dokumenty/informácie počas lehoty na predkladanie ponúk uverejňovať aj v profile VO. 5. Verejný obstarávateľ Mesto Martin si vyhradzuje právo uzavrieť Zmluvu o dielo v stanovenej lehote viazanosti ponúk s druhým, resp. ďalším uchádzačom v poradí na základe výsledku pôvodnej elektronickej aukcie podľa prípadov uvedených v bode 10.7 SP. 6.Verejný obstarávateľ' podľa § 40 ods. 6 zákona vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 7. Predmetné verejné obstarávanie je zamerané na sociálne aspekty a zelené VO.