Vyhlásené obstarávanie

Informačný systém registratúry a správy dokumentov Kancelárie verejného ochrancu práv


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Kancelária verejného ochrancu práv
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
166 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72222300-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
30. Apríl 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
28. Máj 2021
Dátum otvárania ponúk:
28. Máj 2021
Ponuka musí platiť do:
31. December 2021
Miesto otvárania ponúk:
Sídlo verejného obstarávateľa podľa bodu I.1) tejto výzvy.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Informačný systém registratúry a správy dokumentov Kancelárie verejného ochrancu práv

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je návrh, vývoj, otestovanie, zaškolenie, nasadenie a podpora prevádzky informačného systému registratúry a správy dokumentov Kancelárie verejného ochrancu práv (KVOP), ktorý zabezpečí vykonávanie legislatívnych povinností v rámci správy registratúry a podporu správy dokumentov v rámci procesov KVOP.. Predmetom zákazky je návrh, vývoj, otestovanie, zaškolenie, nasadenie a podpora prevádzky informačného systému registratúry a správy dokumentov Kancelárie verejného ochrancu práv (KVOP), ktorý zabezpečí vykonávanie legislatívnych povinností v rámci správy registratúry a podporu správy dokumentov v rámci procesov KVOP. Informačný systém má byť zameraný na zabezpečenie a podporu trvalo udržateľného a efektívneho chodu KVOP ako aj na komplexné pokrytie špecifických potrieb pre riadenie a výkon činností. Cieľové riešenie má poskytovať podporu pre riadiacu činnosť a administratívne činnosti s tým súvisiace, a to prostredníctvom elektronickej správy registratúry, elektronického obehu a schvaľovania dokumentov, procesnej automatizácie, elektronického podpisovania či podporných kolaboračných služieb.

Doplňujúce informácie

1.Toto verejné obstarávanie bude prebiehať podľa § 112 ods. 6 ZVO. 2.Verejný obstarávateľ v zákazke uplatňuje plne elektronickú komunikáciu prostredníctvom systému EO EKS a jeho funkcionalít. Podrobné informácie týkajúce sa spôsobu komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 3.Zábezpeka ponuky sa vyžaduje; informácie k podmienkam a spôsobu zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 4.Verejný obstarávateľ poskytuje prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov, k dokumentom potrebným na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti a to na adrese: https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/1982. V profile verejného obstarávateľa sa zároveň uverejňuje priamy odkaz na informácie a dokumenty na elektronickej tabuli. 5.Verejný obstarávateľ dáva do pozornosti, že uskutočnil v súlade s ust. § 25 ods. 1 ZVO prípravné trhové konzultácie (PTK) s názvom Prípravné trhové konzultácie - Registratúrny systém a systém správy dokumentov Kancelárie verejného ochrancu práv. Dokumenty z PTK sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na adrese https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/1796 6.Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi najneskôr tri pracovné dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk zverejnenej na Elektronickej tabuli a v záložke Lehoty predmetných súťažných podkladov v rámci predmetnej zákazky za predpokladu, že žiadosť o vysvetlenie bude doručená elektronicky funkcionalitou EO EKS dostatočne vopred. 7.JED - v prípade, že sa uchádzač rozhodne nahradiť doklady preukazujúce podmienky účasti JEDom, môže použiť formulár, ktorý tvorí samostatnú prílohu súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (ALFA: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti). 8.Vo vzťahu k dokladom a dokumentom preukazujúcim splnenie podmienok účasti sa vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov a dokumentov okrem referencií vystavených v súlade s § 12 ods. 2 ZVO. Nakoľko sa jedná o elektronické verejné obstarávanie, verejný obstarávateľ uvádza, aká má byť forma elektronických dokumentov - napr. ekvivalent originálu alebo úradne overeného dokumentu je dokument vyhotovený podľa § 35 ods. 2 zákona č. 305/2013 Z. z. o e-Govermente - teda vyhotovený vo forme zaručenej elektronickej konverzie. 9.V súlade s ust. § 40 ods. 6 písm. g) ZVO verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 10.Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.