Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia cesty III/1418


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
606 178,09
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45233140-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
4. Máj 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
27. Máj 2021
Dátum otvárania ponúk:
27. Máj 2021
Ponuka musí platiť do:
31. Júl 2021
Miesto otvárania ponúk:
"online" sprístupnenie elektronických ponúk využitím funkcionality systému EVO, v ktorom sa realizuje predmetné verejné obstarávanie
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ využije pri otváraní ponúk z dôvodu zabránenia šíreniu ochorenia Covid a s tým súvisiacich vydaných nariadení funkcionalitu systému EVO, ktorá umožňuje online sprístupnenie ponúk. Z vyššie uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ neumožní fyzickú účasť uchádzačov na otváraní ponúk.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Výsledky

Rekonštrukcia cesty III/1418

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú stavebné práce s názvom " Rekonštrukcia cesty III/1418" a taktiež vyhotovenie projektovej dokumentácie skutočného zrealizovania stavby a porealizačné geodetické zameranie oprávnenou osobou v digitálnej aj papierovej forme. Predmet zákazky je rozdelený na dve časti: časť predmetu zákazky č.1- Rekonštrukcia cesty III/1418 od križovatky s cestou II/506 - Jurová, km 1,970 - 4,200 časť predmetu zákazky č. 2 - Rekonštrukcia cesty III/1418 Dunajská Streda - Kračanská cesta, km 13,150 - 14,505 Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu alebo obidve časti predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ v súlade s § 38 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní (ďalej len "ZVO") požaduje, aby realizáciu pokládky živičných vrstiev, t.j. kompletnú realizáciu všetkých asfaltových vrstiev, vykonal priamo uchádzač a teda uvedené činnosti nesmie zadať subdodávateľom, resp. iným osobám podľa § 34 ods.3 ZVO. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený vo Zväzku 2 súťažných podkladov a v projektovej dokumentácií, ktorá tvorí samostatnú prílohu a je neoddeliteľnou súčasťou súťažných podkladov.. Predmetom časti predmetu zákazky č.1 sú stavebné práce s názvom " Rekonštrukcia cesty III/1418 od križovatky s cestou II/506 - Jurová, km 1,970 - 4,200" a taktiež vyhotovenie projektovej dokumentácie skutočného zrealizovania stavby a porealizačné geodetické zameranie oprávnenou osobou v digitálnej aj papierovej forme. Verejný obstarávateľ v súlade s § 38 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní (ďalej len "ZVO") požaduje, aby realizáciu pokládky živičných vrstiev, t.j. kompletnú realizáciu všetkých asfaltových vrstiev, vykonal priamo uchádzač a teda uvedené činnosti nesmie zadať subdodávateľom, resp. iným osobám podľa § 34 ods.3 ZVO. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený vo Zväzku 2 súťažných podkladov a v projektovej dokumentácií, ktorá tvorí samostatnú prílohu a je neoddeliteľnou súčasťou súťažných podkladov.Predmetom časti predmetu zákazky č.2 sú stavebné práce s názvom " Rekonštrukcia cesty III/1418 Dunajská Streda - Kračanská cesta, km 13,150 - 14,505" a taktiež vyhotovenie projektovej dokumentácie skutočného zrealizovania stavby a porealizačné geodetické zameranie oprávnenou osobou v digitálnej aj papierovej forme. Verejný obstarávateľ v súlade s § 38 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní (ďalej len "ZVO") požaduje, aby realizáciu pokládky živičných vrstiev, t.j. kompletnú realizáciu všetkých asfaltových vrstiev, vykonal priamo uchádzač a teda uvedené činnosti nesmie zadať subdodávateľom, resp. iným osobám podľa § 34 ods.3 ZVO. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený vo Zväzku 2 súťažných podkladov a v projektovej dokumentácií, ktorá tvorí samostatnú prílohu a je neoddeliteľnou súčasťou súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1.) Komunikácia a výmena informácií v procese verejného obstarávania medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje elektronicky prostredníctvom systému EVO ver. 18.0 Úradu pre verejné obstarávanie s využitím jeho funkcionalít. Systém EVO je dostupný na adrese : https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html . 2.) V prípade nejasností alebo potreby objasnenia podmienok uvedených v súťažných podkladoch, vo výzve na predkladanie ponúk, alebo inej sprievodnej dokumentácii k súťažným podkladom, poskytnutej verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, môže záujemca písomne požiadať o ich vysvetlenie priamo cez systém EVO. Verejný obstarávateľ poskytne vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácii k súťažným podkladom všetkým záujemcom prostredníctvom systému EVO v súlade s § 113 ods. 7 ZVO za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred. 3.) Verejný obstarávateľ uplatňuje v predmetnom obstarávaní podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g) ZVO. 4.) Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku na časť predmetu zákazky č.1 vo výške 7 000,00 EUR a pre časť predmetu zákazky č.2 vo výške 4 500 EUR. Bližšie informácie sú uvedené v Článku III súťažných podkladov. 5.) Verejný obstarávateľ v zmysle § 112 ods. 6 ZVO stanovil, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. Verejný obstarávateľ ďalej stanovil, že v zmysle § 55 ods. 1 ZVO splnenie podmienok účasti a vyhodnotenie požiadaviek na predmet zákazky vyhodnotí u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 6.) Doba realizácie časti predmetu zákazkyč.1 bude závisieť od navrhovanej lehoty v ponuke úspešného uchádzača, nie však viac ako 8 týždňov (t.j. 56 dní) odo dňa protokolárneho prevzatia staveniska úspešným uchádzačom. Doba realizácie časti predmetu zákazkyč.2 bude závisieť od navrhovanej lehoty v ponuke úspešného uchádzača, nie však viac ako 6 týždňov (t.j. 42 dní) odo dňa protokolárneho prevzatia staveniska úspešným uchádzačom. 7.) Vysvetlenie k dĺžke trvania zákazky ( bod II.2.7 výzvy) : Verejný obstarávateľ predpokladá dĺžku trvania časti predmetu zákazky č.1 max. 70 dní od predpokladaného termínu nadobudnutia účinnosti zmluvy až po ukončenie plnenia na základe zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania. Pri stanovení trvania zákazky sa počítalo s odovzdaním staveniska najneskôr do 2 týždňov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy (t.j. 14 dní) a dĺžkou trvania stavebných prác max. 8 týždňov (t.j. 56 dní) . Verejný obstarávateľ predpokladá dĺžku trvania časti predmetu zákazky č.2 max. 56 dní od predpokladaného termínu nadobudnutia účinnosti zmluvy až po ukončenie plnenia na základe zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania. Pri stanovení trvania zákazky sa počítalo s odovzdaním staveniska najneskôr do 2 týždňov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy (t.j. 14 dní) a dĺžkou trvania stavebných prác max. 6 týždňov (t.j. 42 dní) .