Vyhlásené obstarávanie

Koncové prvky bezpečnostného systému v objekte Severných hradieb a Žigmundovej brány


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
366 890,81
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
35113300-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
13. Máj 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
17. Jún 2021
Dátum otvárania ponúk:
17. Jún 2021
Ponuka musí platiť do:
31. December 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ neumožňuje osobnú účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Otváranie ponúk je zabezpečené výlučne prostredníctvom využitia funkcionality On-line sprístupnenie ponúk uchádzačom, ktorú umožňuje a poskytuje IS EVO.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 126

Výsledky

Koncové prvky bezpečnostného systému v objekte Severných hradieb a Žigmundovej brány

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka koncových prvkov kamerového sledovacieho systému CCTV v objekte Severných hradieb a v objekte Žigmundovej brány Bratislavského hradu, ich inštalácia a montáž do prevádzkyschopného stavu, ďalej upgrade softwarovej a hardwarovej časti zariadení v centrálnej serverovni. Podrobná špecifikácia je uvedená v dokumentácií k zákazke. Predmetom zákazky je dodávka koncových prvkov kamerového sledovacieho systému CCTV v objekte Severných hradieb a v objekte Žigmundovej brány Bratislavského hradu, ich inštalácia a montáž do prevádzkyschopného stavu, ďalej upgrade softwarovej a hardwarovej časti zariadení v centrálnej serverovni. Podrobná špecifikácia je uvedená v dokumentácií k zákazke

Doplňujúce informácie

1)Verejný obstarávateľ umožňuje obhliadku miesta dodania tovaru a odporúča všetkým záujemcom využiť možnosť obhliadky najmä z dôvodov, že doprava na miesto plnenia je limitovaná rozmermi vjazdových a prechodových brán (Viedenská a Leopoldova brána, západná Víťazná brána Čestného nádvoria) a preto je potrebné týmto obmedzeným podmienkam historických vjazdov do areálu Bratislavského hradu prispôsobiť výber vhodných dopravných prostriedkov na prepravu a dovoz materiálov a tovarov na miesto určenia. Bližšie informácie v podkladoch. 2) Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti: Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní zvážil vhodnosť rozdelenia zákazky na časti, pričom na základe relevantných dôvodov verejný obstarávateľ zákazku na časti nedelí. Rozdelenie zákazky by mohlo predstavovať riziko, že vykonanie zákazky sa stane nadmerne technicky obtiažnym či drahým a potreba koordinácie jednotlivých dodávateľov častí zákazky by mohla predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia zákazky. Dodávku koncových prvkov bezpečnostného systému je nevyhnutné zabezpečiť jedným dodávateľom, ktorý koordinačne a technicky uskutoční celý predmet zákazky aj vzhľadom na miesto plnenia, ktorým je areál Národnej kultúrnej pamiatky Bratislavský hrad a teda povaha miesta plnenia vyžaduje aj špecifické podmienky na dopravu tovaru. Doprava na miesto plnenia je limitovaná rozmermi vjazdových a prechodových brán (Viedenská a Leopoldova brána, západná Víťazná brána Čestného nádvoria) a preto je potrebné týmto obmedzeným podmienkam historických vjazdov do areálu Bratislavského hradu prispôsobiť výber vhodných dopravných prostriedkov na prepravu a dovoz materiálov a tovarov na miesto plnenia. Vzhľadom na povahu a miesto plnenia je nevyhnutné uskutočniť predmet plnenia jedným dodávateľom, ktorý pokryje celý predmet zákazky ako celok, pričom bude verejnému obstarávateľovi zodpovedať za celý rozsah dodávok a s tým súvisiacich záruk a závad. Rozdelenie predmetu zákazky na časti taktiež je vhodné z dôvodu, že dodané zariadenia je potrebné nakonfigurovať a implementovať do jestvujúceho bezpečnostného systému verejného obstarávateľa. V prípade viacerých dodávateľov hrozí vážne riziko znemožnenia samotnej konfigurácie a implementácie zariadení tak z pohľadu technického, ako aj personálneho, nakoľko samotný proces konfigurácie a implementácie zabezpečuje verejný obstarávateľ. 3) Komunikácia sa uskutočňuje elektronickou podobou prostredníctvom systému EVO. Plynutie zákonných lehôt v elektronickej komunikácii je odo dňa odoslania/doručenia správy (doručenie nastáva v okamihu odoslania). 4) Uchádzač predloží ponuku elektronicky prostredníctvom systému EVO. 5) Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok v súlade s ustanovením § 41 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. 6) Uchádzač je povinný preukázať splnenie požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky, t. j. preukázať splnenie požadovanej technickej špecifikácie vrátane požadovaných funkčných, výkonnostných a iných parametrov a požiadaviek, ktoré verejný obstarávateľ určil a požaduje v rozsahu minimálnych, maximálnych alebo presných hodnôt. Za účelom preukázania splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky je uchádzač povinný predložiť elektronicky prostredníctvom IS EVO Prílohu č. 6 Ponúkaná technická špecifikácia vrátane funkčných, výkonnostných a iných parametrov a požiadaviek. 7) Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, tzv. superreverz.