Rekonštrukcia atletického štadióna UMB, Tajovského ul. 57, Banská Bystrica
Predmetom zákazky je rekonštrukcia štadióna podľa manuálov Medzinárodnej asociácie atletických federácií IAAF resp. Svetovej atletiky WA (ďalej len WA) v plošných a materiálových parametroch jednotlivých atletických športovísk tak, aby areál mohol výhľadovo dlhodobo slúžiť pre kvalitnú pravidelnú výučbu telovýchovy, tréningy športových oddielov a pre príležitostné súťaže (aj na vysokej výkonnostnej úrovni).. Predmetný športový a atletický areál bol vybudovaný približne v 80 tých rokoch XX. storočia / približne v rokoch 1985 89 / čomu zodpovedá aj jeho stavebno - technické vyhotovenie. Po zhodnotení možno konštatovať, že terajšie zariadenia a športové povrchy areálu v súčasnosti nevyhovujú svojmu účelu technickou kvalitou a sú aj tzv. morálne zastarané natoľko, že nezodpovedajú požadovaným parametrom pre atletické súťaže podľa manuálov medzinárodnej atletickej federácie WA, ani nárokom na vyučovanie telovýchovy na vysokoškolskej úrovni . Zámerom investora je zrekonštruovať areál podľa manuálov medzinárodnej atletickej federácie WA v plošných a materiálových parametroch jednotlivých atletických športovísk tak, aby areál mohol výhľadové dlhodobo slúžiť pre kvalitnú pravidelnú výučbu telovýchovy, tréningy športových oddielov a pre súťaže / aj na medzinárodnej úrovni /. Toto je možné prakticky iba kompletnou rekonštrukciou areálu - s položením nových povrchových vrstiev , príp. aj zmenou polohy a plošných rozmerov športovísk. Podrobnejšie informácie sa nachádzajú vo výkaze výmer, v projektovej dokumentácii a technickej správe.
Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, ktoré na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy je predmetné verejné obstarávanie (ďalej len VO") "žiadne z uvedených". Komunikácia a výmena informácií vo VO sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto VO sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady (ďalej len "SP") budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia SP: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na adresu), alebo prostredníctvom elektronického ID; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Záujemcovi budú sprístupnené súťaž. podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťaž. podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk. Podrobnejšie informácie sa nachádzajú v predmetných SP. Verejný obstarávateľ odporúča hospodárskym subjektom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa a stránku www.ezakazky.sk, na ktorej verejný obstarávateľ bude uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so ZVO. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil v zmysle § 114 ods. 1 zákona. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú uchádzači verejnému obstarávateľovi podľa § 55 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Verejný obstarávateľ obmedzuje v súvislosti s JED informácie požadované na preukázanie splnenia podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (ALFA: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t.j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti, týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Úspešný uchádzač, jeho subdodávatelia a osoby, ktoré majú povinnosť podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, musia byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Úspešný uchádzač je povinný pri podpise zmluvy o dielo predložiť poistnú zmluvu. Zábezpeka sa požaduje vo výške 30 000 Eur. Podrobnejšie informácie sa nachádzajú v SP. Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača zloženie bankovej záruky vo výške 8 % z celkovej ceny za dielo bez DPH. Podrobnejšie informácie sa nachádzajú v návrhu zmluvy o dielo. V prípade záujmu o vykonanie obhliadky miesta realizácie predmetu zákazky, aby si záujemca sám overil a získal potrebné informácie, ktoré budú potrebné na prípravu a spracovanie ponuky, môže vykonať na základe individuálnej dohody. Bližšie informácie sú uvedené v SP.