Vyhlásené obstarávanie

Servis laboratórneho prístrojového vybavenia a dodávka spotrebného materiálu


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
491 827,86
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
38000000-5
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
24. Máj 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
18. Jún 2021
Dátum otvárania ponúk:
18. Jún 2021
Ponuka musí platiť do:
31. December 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk bude v súlade s ust. § 54 ods. 3 ZVO neverejné.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 30

Výsledky

Servis laboratórneho prístrojového vybavenia a dodávka spotrebného materiálu

Servis laboratórneho prístrojového vybavenia a dodávka spotrebného materiálu

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je servis laboratórneho prístrojového vybavenia a dodávka spotrebného materiálu a poskytnutie s tým súvisiacich služieb (ďalej len predmet zákazky). Predmet zákazky je rozdelený na dve samostatné časti. Podrobný opis jednotlivých položiek tvoriacich jednotlivé časti predmetu zákazky a minimálne požiadavky na funkčné a výkonnostné parametre sú uvedené v Prílohe č. B.1 a B.2 Podrobná špecifikácia predmetu zákazky súťažných podkladov.. Predmetom zákazky sú nasledovné položky: Položka č. 1 Kapiláry ku kapilárnemu reometru - 1 súbor; Položka č. 2 ATR nadstavec s kryštálom z germánia - 1 ks; Položka č. 3 Súbor vstrekolisových foriem - 1 súbor; Položka č. 4 Súbor pre funkčné rozšírenie univerzálneho skúšobného zariadenia - 1 súbor; Položka č. 5 Vysekávacie nože s absorpčnou podložkou k pneumatickej vysekávačke - 1 súbor; Položka č. 6 Spotrebný materiál do metalografického laboratória - 1 súbor; Položka č. 7 Spotrebný materiál pre laboratória FunGlass - 1 súbor; Podrobný opis tejto časti predmetu zákazky a minimálne požiadavky na funkčné a výkonnostné parametre sú uvedené v Prílohe č. B.1 Podrobná špecifikácia predmetu zákazky súťažných podkladovPredmetom zákazky sú nasledovné položky: Položka č. 1 Servis zariadenia DMA TA Instruments Q800 na 4 roky, a rozšírenie prístroja DMA TA Instruments Q800, dodávka náhradných dielov; Položka č. 2 Servis a údržba zariadenia- linka pre povrchovú úpravu plazmou -na 4 roky a dodávka rovinnej a konkávne zakrivenej DCSBD elektródy na laboratórnu linku pre povrchovú úpravu plazmou; Položka č. 3 Servis skenovacieho elektrónového mikroskopu Vega 3 na 4 roky; Položka č. 4 Servis zariadenia AFM MFP 3D Infinity podľa špecifikácie na 4 roky a náhradné hroty do AFM MFP 3D Infinity; Položka č. 5 Servis zariadenia Nanoindentor Hysitron Triboindenter TI-950 na 4 roky a náhradné Hroty do Nanoindentora Hysitron Triboindenter TI-950; Položka č. 6 Servis zariadenia Dilatometer DIL805 TA Instruments na 3 roky a náhradné diely pre Dilatometer DIL805 TA Instruments; Položka č. 7 Servis zariadenia Vysokoteplotný tribometer UMT TriboLAB na 4 roky a vybraný spotrebný materiál. Podrobný opis tejto časti predmetu zákazky a minimálne požiadavky na funkčné a výkonnostné parametre sú uvedené v Prílohe č. B.2 Podrobná špecifikácia predmetu zákazky súťažných podkladov

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami, postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE, tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi, resp. záujemcami, počas celého procesu verejného obstarávania. Komunikácia bude prebiehať v slovenskom jazyku. Ďalšie informácie týkajúce sa spôsobu komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 2. Požiadavky ustanovujúce spôsob predloženia ponúk a ich obsah sú uvedené v Časti A. Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 3. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky - pre Časť I. predmetu zákazky vo výške 7 000,-EUR (slovom: sedemtisíc euro), - pre Časť II. predmetu zákazky vo výške 7 000,-EUR (slovom: sedemtisíceuro), Podrobnosti pre zloženie zábezpeky sú uvedené v Časti A. Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 4. Doplňujúce inmformácie k bodu II.2.3) Miesto vykonania časti I. predmetu zákazky: Položky č. 1 až 5: Fakulta priemyselných technológií v Púchove, TnUAD v Trenčíne, I. Krasku 491/30, 020 01 Púchov; Položka č. 6: Fakulta špeciálnej techniky, TnUAD v Trenčíne Položky č. 7: Centrum pre funkčné a povrchovo funkcionalizované sklá FunGLASS, TnUAD v Trenčíne, Študentská 2, 911 50 Trenčín. 5. Doplňujúce inmformácie k bodu II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému časti I. a II. predmetu zákazky: 5.1 Časť I. predmetu zákazky: zmluva bude uzatvorená do konca realizácie projektu, t. j. do 30.06.2023, pričom 5.1.1 Položky č. 1 až 5 budú dodané do (4) štyroch mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy; 5.1.2 Položka č. 6 bude dodaná do (30) tridsať dní odo dňa účinnosti zmluvy; 5.1.3 Položka č. 7 okrem biomateriálu, a teda podpoložka č. 39 - 109 Prílohy č. B.1 súťažných podkladov, bude dodaná do (4) štyroch mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy a 5.1.4 Biomateriál v rámci Položky č. 7, a teda podpoložka č. 1 - 38 Prílohy č. B.1 súťažných podkladov, bude dodávaný priebežne na základe objednávok podľa potreby Verejného obstarávateľa, pričom lehota dodania objednaného tovaru bude (4) štyri mesiace odo dňa doručenia objednávky úspešnému uchádzačovi. 5.2 Časť II. predmetu zákazky: 5.2.1 Položka č. 1 až 5 a 7: servisné služby budú poskytované počas trvania zmluvy počas (48) štyridsaťosem mesiacov; 5.2.2 Položka č. 6: servisné služby budú poskytované počas trvania zmluvy počas (36) tridsaťšesť mesiacov. Podrobné informácie o podmienkach dodania predmetu zákazky sú uvedené v Časti D. Obchodné podmienky týchto súťažných podkladov. 6. Verejný obstarávateľ v zmysle § 40 ods. 6 písm. g) ZVO vylúči uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 7. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 8. Predmetné verejné obstarávanie nie je vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy zeleným obstarávaním ani obstarávaním inovácií, a nie je ani zamerané na sociálne aspekty.