Vyhlásené obstarávanie

Nákup komunálnej techniky 1 – 13 ks podvozkov a 55 ks nadstavieb


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Hlavné mesto SR Bratislava
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 828 970,50
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34140000-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
24. Máj 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
18. Jún 2021
Dátum otvárania ponúk:
18. Jún 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk komisiou bude v zmysle § 52 ods. 2 ZVO verejné. Na otváranie majú prístup uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní osobám, ktoré preukážu, že sú oprávneným zástupcom uchádzača (napr. prostredníctvom plnomocenstva).
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Výsledky

Nákup komunálnej techniky 1 – 13 ks podvozkov a 55 ks nadstavieb

Nákup komunálnej techniky 1 – 13 ks podvozkov a 55 ks nadstavieb

Nákup komunálnej techniky 1 – 13 ks podvozkov a 55 ks nadstavieb

Nákup komunálnej techniky 1 – 13 ks podvozkov a 55 ks nadstavieb

Nákup komunálnej techniky 1 – 13 ks podvozkov a 55 ks nadstavieb

Nákup komunálnej techniky 1 – 13 ks podvozkov a 55 ks nadstavieb

Opis obstarávania

Predmetom tejto zákazky je dodanie 13 ks vozidiel spolu s 55 ks nadstavieb, ktoré budú slúžiť na údržbu ciest na území hlavného mesta SR Bratislavy. Predmetom zákazky sú tri rôzne typy podvozkov vrátane ich úprav a nadstavieb. Súčasťou predmetu zákazky je aj vykonanie všetkých povinných prehliadok v záručnom servise, ako aj čiastočné zabezpečenie dodania služieb pozáručného servisu. S úspešným uchádzačom bude uzavretá rámcová dohoda na 4 roky, počas ktorých si verejný obstarávateľ bude môcť objednávať podvozky a nadstavby. Podrobné informácie o predmete zákazky sa nachádzajú v prílohe č. 1 súťažných podkladov.. Predmetom tejto zákazky je dodanie 13 ks vozidiel spolu s 55 ks nadstavieb, ktoré budú slúžiť na údržbu ciest na území hlavného mesta SR Bratislavy. Predmetom zákazky sú tri rôzne typy podvozkov vrátane ich úprav a nadstavieb. Súčasťou predmetu zákazky je aj vykonanie všetkých povinných prehliadok v záručnom servise, ako aj čiastočné zabezpečenie dodania služieb pozáručného servisu. S úspešným uchádzačom bude uzavretá rámcová dohoda na 4 roky, počas ktorých si verejný obstarávateľ bude môcť objednávať podvozky a nadstavby. Podrobné informácie o predmete zákazky sa nachádzajú v prílohe č. 1 súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky uchádzača zloženie zábezpeky vo výške 50 000 EUR. Bližšie informácie o spôsobe a podmienkach zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.