Vyhlásené obstarávanie

Prístavba a nadstavba ZŠ Šenkvice


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Šenkvice
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 549 443,35
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214210-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
24. Máj 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
21. Jún 2021
Dátum otvárania ponúk:
21. Jún 2021
Ponuka musí platiť do:
31. Máj 2022
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie ponúk vykoná komisia v súlade s § 52 ZVO on-line formou.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
V súvislosti s pandémiou ochorenia COVID-19 a na to nadväzujúceho vyhlásenia mimoriad. stavu a opatrení týkajúcich sa obmedzenia návštev v budovách sa verejný obstarávateľ rozhodol pre otváranie ponúk využiť funkcionalitu IS EVO on-line sprístupnenie ponúk. Na základe toho systém po otvorení ponúk odošle všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku, notifikáciu a zápisnicu z otvárania ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Prístavba a nadstavba ZŠ Šenkvice

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú stavebné práce na nadstavbe a prístavbe základnej školy v Šenkviciach za účelom rozšírenia jej kapacity, ktoré budú financované zo štrukturálnych fondov - Integrovaného regionálneho operačného programu.. Realizovaná bude nadstavba a prístavba základnej školy sa čiastočne úprava dispozičného riešenia vnútorných priestorov základnej školy. Na základe rozšírenia kapacity školy bude potrebné modernizovať sociálne zariadenia a školskú jedáleň, ktorá by pri súčasnom vybavení kuchynského zariadenia nedokázala zabezpečiť prípravu obedov pre zvýšený počet žiakov. Napojenie prístavby a modernizácia kuchyne si vyžaduje zvýšenie kapacít napojenia na inžinierske siete, ktoré sú spracované v jednotlivých samostatných častiach projektovej dokumentácie.

Doplňujúce informácie

Súťažné podklady sú dostupné v profile verejného obstarávateľa v dokumentoch k zákazke. Verejný obstarávateľ neposkytne súťažné podklady v listinnej podobe. Postup zadávania podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému IS EVO. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému IS EVO sú zverejnené na linke https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html. Uchádzač predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti elektronickým spôsobom prostredníctvom systému IS EVO ako naskenované doklady, alebo môže predložiť vyplnený elektronický formulár Jednotného európskeho dokumentu (ďalej len "JED"), ktorým môže nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti (§ 39 ods. 1 ZVO), alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 ZVO. Verejným obstarávateľom vygenerovaná elektronická verzia formulára JED-u s názvom súboru je súčasťou nahratých súťažných podkladov. Skupina dodávateľov predloží JED alebo čestné vyhlásenie podľa § 114 ods. 1 ZVO s požadovanými informáciami za každého člena skupiny dodávateľov samostatne. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované ako podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (ALFA: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t. j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti, týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu uchádzači kontaktovať helpdesk_evo@uvo.gov.sk. Verejný obstarávateľ zruší vyhlásený postup zadávania zákazky aj v prípade, že bude vystavené negatívne hodnotenie zo strany riadiaceho orgánu (RO) Integrovaného operačného programu (IROP), z ktorého je poskytnutý nenávratný finančný príspevok, alebo ak zo strany RO a kontrolných orgánov IROP nebude odporučené pokračovať vo verejnom obstarávaní. Na zabezpečenie ponuky je vyžadované zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená vo výške 40 000 EUR. Podmienky zloženia zábezpeky ponuky sú uvedené v súťažných podkladoch bod 18. Verejný obstarávateľ sa v súlade s § 112 ods. 6 ZVO rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk (super reverzná súťaž). V zákazke neboli poskytnuté prípravné trhové konzultácie. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie ani obstarávanie inovácií. Verejný obstarávateľ v súlade s odporúčanou metodikou UVO pre Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie uplatňuje vo verejnom obstarávaní sociálny aspekt č. SADO0002 z číselníka aspektov. Linka: https://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/metodika-zadavaniazakaziek/ spolocenskyzodpovedneverejne-obstaravanie-szvo/katalog-aspektov-szvo-637.html