Vyhlásené obstarávanie

Technická podpora prevádzky, údržby a rozvoja Integrovaného informačného systému MH SR


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
5 655 199,37
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72212422-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
31. Máj 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
28. Jún 2021
Dátum otvárania ponúk:
28. Jún 2021
Ponuka musí platiť do:
31. Marec 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ v súlade s § 52 ods. 2 zákona umožňuje účasť na otváraní všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a v čase otvárania budú prihlásení v systéme ERANET.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Výsledky

Technická podpora prevádzky, údržby a rozvoja Integrovaného informačného systému MH SR

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytnutie a zabezpečenie služieb spojených s prevádzkou a údržbou existujúceho integrovaného informačného systému MH SR s cieľom zabezpečiť bezproblémovú prevádzku IIS MH SR, a to prostredníctvom nasledovných Paušálnych a Objednávkových služieb: a) Paušálne služby: i. služba Prevádzková podpora a realizácia servisných zásahov (riešenie incidentov) ii. služba Realizácia pravidelných preventívnych činností (denný monitoring systémov) iii. služba Poskytovanie bezpečnostných certifikátov iv. služba Realizácia malých servisných zásahov podľa požiadaviek v. služba Udržiavanie softvérových licencií vi. služba Údržba hardvérových zariadení b) Objednávkové služby: i. služba Zmenová podpora aplikácií ii. služba Realizácia preventívnych (profylaktika) a servisných zásahov podľa požiadaviek Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je obsiahnutá v Prílohe 1 a 2 súťažných podkladov.. Predmetom zákazky je poskytnutie a zabezpečenie služieb spojených s prevádzkou a údržbou existujúceho integrovaného informačného systému MH SR s cieľom zabezpečiť bezproblémovú prevádzku IIS MH SR, a to prostredníctvom nasledovných Paušálnych a Objednávkových služieb: a) Paušálne služby: i. služba Prevádzková podpora a realizácia servisných zásahov (riešenie incidentov) ii. služba Realizácia pravidelných preventívnych činností (denný monitoring systémov) iii. služba Poskytovanie bezpečnostných certifikátov iv. služba Realizácia malých servisných zásahov podľa požiadaviek v. služba Udržiavanie softvérových licencií vi. služba Údržba hardvérových zariadení b) Objednávkové služby: i. služba Zmenová podpora aplikácií ii. služba Realizácia preventívnych (profylaktika) a servisných zásahov podľa požiadaviek Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je obsiahnutá v Prílohe 1 a 2 súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Na zabezpečenie viazanosti ponuky sa vyžaduje zábezpeka vo výške 100.000,- EUR. Bližšie informácie sú uvedené v bode 11. súťažných podkladov. 2. Predmetné VO nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 3. Verejný obstarávateľ vyhodnotenie ponúk uskutoční v súlade s § 66 ods. 7 druhá veta zákona tak, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky podľa § 53 zákona sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 4. V zmysle § 20 zákona, komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v slovenskom jazyku, prípadne českom jazyku, výhradne elektronicky, a to prostredníctvom elektronického systému ERANET, dostupného na https://mhsr.eranet.sk. 5. Verejný obstarávateľ záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po registrovaní sa do systému. Pri zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov budú títo záujemcovia informovaní. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez registrácie nemá verejný obstarávateľ evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov nebudú informovaní. 6. Uchádzač je oprávnený predložiť ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému ERANET. Registrácia do systému ERANET je bezplatná. Podmienky a pravidlá používania systému ERANET sú uvedené na: https://obstaravanie.eranet.sk v časti Podmienky a manuál. 7. Verejný obstarávateľ týmto informuje, že všetky povinne zverejňované dokumenty vrátane súťažných podkladov a vysvetlení zverejní v súlade s § 64 ods. 4 ZVO v systéme ERANET, priamy link na obstarávanie: https://mhsr.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/4. 8. Všetky ďalšie vzájomné práva a povinnosti ako aj všetky formálne, obsahové podmienky a požiadavky verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch. 9. Uchádzač môže v zmysle § 39 ZVO predbežne nahradiť doklady na preukázanie podmienok účasti jednotným európskym dokumentom, pričom verejný obstarávateľ umožňuje prehlásiť splnenie podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiele IV. časti jednotného európskeho dokumentu. 10. Úspešný uchádzač sa zaväzuje pred podpisom zmluvy verejnému obstarávateľovi predložiť v rámci súčinnosti podľa ustanovenia § 56 ods. 8 zákona nasledovné dokumenty (bod 34.3 súťažných odkladov): - Zoznam všetkých známych subdodávateľov, podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať navrhovaným subdodávateľom, predmety týchto subdodávok a údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresu pobytu, dátum narodenia. Predmetné údaje o týchto subdodávateľoch sa stanú súčasťou zmluvy s úspešným uchádzačom. Pravidlá zmeny subdodávateľov a povinnosť oznámiť zmenu subdodávateľov sú v súlade s § 41 ods. 4 zákona upravené v návrhu zmluvy, - V prípade uchádzača, ktorým je skupina fyzických osôb a/alebo právnických osôb, zmluvu (resp. dokumentáciu), preukazujúcu vytvorenie právnych vzťahov medzi členmi skupiny dodávateľov podľa bodu 16.1 súťažných podkladov. - Potvrdenie spoločností vlastniacich majetkové práva softvérových produktov uvedených v zozname podporovaných licencií, na ktoré verejný obstarávateľ vlastní časovo neobmedzenú nevýhradnú licenciu, že môže poskytovať technickú podporu týmto SW produktom. Uchádzač môže predložiť aj iný dokument, ktorým preukáže, že je autorizovaný poskytovať technickú podporu softvérového produktu. 11. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť toto verejné obstarávanie alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých bolo verejné obstarávanie vyhlásené alebo ak nastane niektorá z okolností uvedených v § 57 zákona o verejnom obstarávaní alebo v prípade, ak ponuka úspešného uchádzača prevýši vyčlenené finančné prostriedky (predpokladanú hodnotu zákazky).