Vyhlásené obstarávanie

Dodanie čipových kariet


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 118 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30237131-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
14. Jún 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
20. Júl 2021
Dátum otvárania ponúk:
20. Júl 2021
Ponuka musí platiť do:
20. Apríl 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváraním ponúk elektronicky prostredníctvom IS EVO sa rozumie ich sprístupnenie obstarávateľovi. Podľa § 52 ods. 2 ZVO sa otvárania ponúk môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Ďalšie informácie o otváraní ponúk sú uvedené v SP.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Áno
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Dodanie čipových kariet

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka 200 000 kusov užívateľsky nových čipových kariet, ktoré budú využívané ako jedinečný identifikátor cestujúceho vo verejnej osobnej doprave a pri realizovaní platobných transakcií jej držiteľov, a to využitím otvorenej platobnej schémy v štandarde EMV, kde systém spracovania platobných transakcií bude realizovaný v súlade so štandardami pre bezpečnosť dát v oblasti platobných služieb definovanými štandardom PCI DSS. Súčasťou predmetu zákazky je zabezpečenie dopravnej (formátovanie a inicializácia pre použitie vo funkčných integrovaných dopravných systémoch verejnej osobnej dopravy SR) a platobnej funkcionality dodávaných čipových kariet v súlade so Zákonom č. 492/2009 Z. z. o platobných službách a poskytnutie bezplatných ACQ služieb. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch (ďalej aj "SP").. Predmetom zákazky je dodávka 200 000 kusov užívateľsky nových čipových kariet, ktoré budú využívané ako jedinečný identifikátor cestujúceho vo verejnej osobnej doprave a pri realizovaní platobných transakcií jej držiteľov, a to využitím otvorenej platobnej schémy v štandarde EMV, kde systém spracovania platobných transakcií bude realizovaný v súlade so štandardami pre bezpečnosť dát v oblasti platobných služieb definovanými štandardom PCI DSS. Súčasťou predmetu zákazky je zabezpečenie dopravnej (formátovanie a inicializácia pre použitie vo funkčných integrovaných dopravných systémoch verejnej osobnej dopravy SR) a platobnej funkcionality dodávaných čipových kariet v súlade so Zákonom č. 492/2009 Z. z. o platobných službách a poskytnutie bezplatných ACQ služieb. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch (ďalej aj "SP").

Doplňujúce informácie

VI.3.1) Verejná súťaž je realizovaná podľa § 91 ZVO v spojení s § 66 ods.7 prvá veta ZVO. Obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 ZVO sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 ZVO. VI.3.2) Obstarávateľ v zákazke uplatňuje plne elektronickú komunikáciu prostredníctvom informačného systému Úradu pre verejné obstarávanie s názvom IS EVO ver. 18.0. Podrobné informácie o IS EVO ver. 18.0 určených pre prácu záujemcu/uchádzača s týmto systémom nájdete na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html v sekcii PRÍRUČKY a v sekcií VIDEONÁVODY. VI.3.3) Uchádzač predkladá ponuku výhradne elektronickej podobe prostredníctvom IS EVO po prihlásení. VI.3.4) Uchádzač môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom v ods. III.1.1) a III.1.3) tohto oznámenia predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom pre verejné obstarávanie (JED). Uchádzač vyplní časti I. až III. JED-u a oddiel: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti časti IV JED-u bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED-u. Predloha JED-u je dostupná v mieste zverejnenia súťažných podkladov. Bližšie informácie sú uvedené v časti A.2 SP. VI.3.5) Ak záujemca použije JED, obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu VO kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED-om. Uchádzač je následne povinný doručiť doklady obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. V prípade, ak uchádzač nepredloží doklady, ktoré boli nahradené JED-om v lehote určenej obstarávateľom, obstarávateľ uchádzača vylúči z verejného obstarávania. VI.3.6) Doručovanie podaní-v IS EVO sa za okamih doručenia považuje odoslanie danej informácie (žiadosti,ponuky, návrhu a iné). Tento údaj je uvedený v dátume podania príslušného dokumentu. Dátum odoslania=dátum doručenia. VI.3.7) Obstarávateľ určil na komunikáciu so záujemcami/uchádzačmi v tejto zákazke slovenský a český jazyk, v ktorom musia byť predložené ponuky, žiadosti o vysvetlenie alebo prípadne uplatnené revízne postup. VI.3.8) Obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Súťažné podklady a prípadné vysvetlenie alebo úprava súťažných podkladov alebo vysvetlenie požiadaviek uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania alebo k prípadne iným doplňujúcim podkladom budú obstarávateľom zverejnené ako elektronické dokumenty v zodpovedajúcej zákazke na linku https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/428688. Časti SP ako aj časti príp. inej poskytnutej sprievodnej dokumentácie, ktoré je potrebné záujemcom vyplniť k predloženiu ponuky, obstarávateľ zverejňuje v súboroch v editovateľných formátoch na linku: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/428688 VI.3.9) Nejedná sa o zelené VO, ani o obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.