Vyhlásené obstarávanie

Špeciálne prístrojové vybavenie pre potreby projektov OP KŽP


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 071 136,40
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
38000000-5
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
14. Jún 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
20. Júl 2021
Dátum otvárania ponúk:
20. Júl 2021
Ponuka musí platiť do:
31. Máj 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk je pri použití elektronickej aukcie v zmysle § 54 ods. 3 zákona o VO neverejné. Na otváraní ponúk nebude umožnená účasť uchádzačov v súlade s § 54 ods. 3 zákona o VO. Údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje. Zápisnica z otvárania ponúk sa neodosiela.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 40

Výsledky

Špeciálne prístrojové vybavenie pre potreby projektov OP KŽP

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka špeciálneho prístrojového vybavenia pre potreby projektov: - Zabezpečovanie monitorovania environmentálnych záťaží Slovenska - I. časť, ITMS+2014 kód projektu: 310011B426, - Monitoring zosuvných deformácií, ITMS+2014 kód projektu: 310031N710, ktoré sa implementujú na Štátnom geologickom ústave Dionýza Štúra na základe zmlúv o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzatvorených medzi Ministerstvom životného prostredia SR a Štátnym geologickým ústavom Dionýza Štúra z Operačného programu Kvalita životného prostredia. Predmet zákazky pozostáva z dodania prístrojového vybavenia podľa špecifikácie verejného obstarávateľa do priestorov Štátneho geologického ústavu v Bratislave a do vybraných monitorovacích objektov (vrtov), ktoré sa nachádzajú na zosuvných lokalitách v Trenčianskom, Banskobystrickom, Žilinskom, Prešovskom a Košickom kraji podľa požiadaviek uvedených v súťažných podkladoch (najmä v Časti B.1 Opis predmetu zákazky, v Časti B. 2 Spôsob určenia ceny, ako aj v Časti B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky). Presná špecifikácia lokalít (súradnice objektov), na ktoré budú prístroje dodané (inštalované), bude verejným obstarávateľom upresnená v čiastkovej výzve na plnenie/čiastkovej objednávke. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky /podrobné kvalitatívne a kvantitatívne vymedzenie predmetu zákazky/ sa nachádza v Časti B.1 Opis predmetu zákazky a v Časti B. 2 Spôsob určenia ceny súťažných podkladov, vrátane množstiev jednotlivých položiek, ktoré tvoria predmet jednotlivých častí zákazky.. Predmetom zákazky je dodávka špeciálneho prístrojového vybavenia pre potreby projektu "Zabezpečovanie monitorovania environmentálnych záťaží Slovenska - I. časť, ITMS+2014 kód projektu: 310011B426, ktorý sa implementuje na Štátnom geologickom ústave Dionýza Štúra na základe zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzatvorenej medzi Ministerstvom životného prostredia SR a Štátnym geologickým ústavom Dionýza Štúra z Operačného programu Kvalita životného prostredia. Predmet zákazky pozostáva z dodania prístrojového vybavenia podľa špecifikácie verejného obstarávateľa do priestorov Štátneho geologického ústavu v Bratislave. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky /podrobné kvalitatívne a kvantitatívne vymedzenie predmetu zákazky/ sa nachádza v Časti B.1 Opis predmetu zákazky a v Časti B. 2 Spôsob určenia ceny súťažných podkladov, vrátane množstiev jednotlivých položiek, ktoré tvoria predmet jednotlivých častí zákazky. Pre vybrané vybavenie Časti I. zákazky uvedené v Časti B.1 Opis predmetu zákazky a v Časti B. 2 Spôsob určenia ceny súťažných podkladov sa požaduje poskytovanie korekčnej služby pre GNSS zariadenie na presné merania 36 mesiacov odo dňa uvedenia predmetného zariadenia do prevádzky (za tento termín sa považuje protokolárne odovzdanie zariadenia verejnému obstarávateľovi).Predmetom zákazky je dodávka špeciálneho prístrojového vybavenia pre potreby projektu Monitoring zosuvných deformácií, ITMS+2014 kód projektu: 310031N710, ktorý sa implementuje na Štátnom geologickom ústave Dionýza Štúra na základe zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzatvorenej medzi Ministerstvom životného prostredia SR a Štátnym geologickým ústavom Dionýza Štúra z Operačného programu Kvalita životného prostredia. Predmet zákazky pozostáva z dodania prístrojového vybavenia podľa špecifikácie verejného obstarávateľa do priestorov Štátneho geologického ústavu v Bratislave a do vybraných monitorovacích objektov (vrtov), ktoré sa nachádzajú na zosuvných lokalitách v Trenčianskom, Banskobystrickom, Žilinskom, Prešovskom a Košickom kraji podľa požiadaviek uvedených v súťažných podkladoch (najmä v Časti B.1 Opis predmetu zákazky, v Časti B. 2 Spôsob určenia ceny, ako aj v Časti B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky). Presná špecifikácia lokalít (súradnice objektov), na ktoré budú prístroje dodané (inštalované), bude verejným obstarávateľom upresnená v čiastkovej výzve na plnenie/čiastkovej objednávke. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky /podrobné kvalitatívne a kvantitatívne vymedzenie predmetu zákazky/ sa nachádza v Časti B.1 Opis predmetu zákazky a v Časti B. 2 Spôsob určenia ceny súťažných podkladov, vrátane množstiev jednotlivých položiek, ktoré tvoria predmet jednotlivých častí zákazky. Pre vybrané vybavenia Časti II. zákazky uvedené v Časti B.1 Opis predmetu zákazky a v Časti B. 2 Spôsob určenia ceny súťažných podkladov sa požaduje zabezpečenie prenosu údajov (zo senzorov inštalovaných na zosuvných lokalitách do centra monitoringu): od uvedenia zariadenia do prevádzky (za tento termín sa považuje protokolárne odovzdanie zariadenia verejnému obstarávateľovi; zariadenie musí byť v čase odovzdania pripojené do internetovej siete s otestovaným vysielaním) po dobu max. 27 mesiacov, najneskôr do ukončenia platnosti Rámcovej dohody.

Doplňujúce informácie

Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona o VO. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia SP: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu), alebo prostredníctvom elektronického ID; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Záujemcovi budú sprístupnené SP a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so SP určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, SP alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie nebude akceptovaná, ak bude doručená na emailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa resp. iným spôsobom. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa SP z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom, ak má záujem o vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie plnenia podmienok účasti. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v SP neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v SP. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Oznámenia uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v SP. Z uvedeného dôvodu bol v texte Oznámenia uvedený iba komunikačný portál a základné pravidlá vyžiadania podkladov či požiadania o vysvetlenie. Uchádzač vo svojej ponuke predloží splnenie podmienok účasti, čestné vyhlásenia, požiadavky na predmet zákazky bližšie uvedené v SP a iné dokumenty vyžadované v SP. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. ZÁBEZPEKA Na zabezpečenie ponuky sa vyžaduje zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená: Pre Časť I. zákazky vo výške 1.000,- EUR. Pre Časť II. zákazky vo výške 30.000,- EUR. Ďalšie informácie ohľadne zábezpeky sú uvedené v SP. OBHLIADKA MIESTA DODANIA PREDMETU ZÁKAZKY Pre dodanie požadovaného predmetu zákazky nie je potrebné vykonanie obhliadky miesta dodania predmetu zákazky.