Predmetom zákazky je poskytnutie služieb poradenstva a prípravy zavedenia implementácie systému ISO v podmienkach Úradu Trenčianskeho samosprávneho kraja a v zariadeniach sociálnych služieb v zriaďovateľskej pôsobnosti Trenčianskeho samosprávneho kraja na projekt s názvom "Lepší Trenčiansky kraj"- implementácia systému ISO .. Predmet zákazky bude pozostávať z poradenstva a prípravy zavedenia ISO 9001 v 24 zariadeniach sociálnych služieb nasledovne: -Spracovanie dokumentácie za aktívnej podpory pracovníkov klienta s prípravou na vykonanie dozorného auditu certifikačnou autoritou integrovaného systému manažérstva podľa uvedenej normy -Vypracovanie dokumentácie a zapracovanie nových požiadaviek podľa predmetných noriem -Konzultácie a usmernenie pre vykonanie interných auditov -Vyškolenie interných audítorov systému manažérstva kvality podľa uvedenej normy . Podrobný opis predmetu zákazky sa nachádza v súťažných podkladoch v časti B.1.1 Opis predmetu zákazky pre časť 1.Predmet zákazky bude pozostávať z implementácie systému ISO 26000:2010 v podmienkach Úradu Trenčianskeho samosprávneho kraja nasledovne: - Spracovanie dokumentácie za aktívnej podpory pracovníkov klienta - Vypracovanie dokumentácie a zapracovanie nových požiadaviek - Konzultácie a usmernenie pre vykonanie interných auditov - Vyškolenie interného audítora podľa uvedenej normy Podrobný opis predmetu zákazky sa nachádza v súťažných podkladoch v časti B.1.2 Opis predmetu zákazky pre časť 2.Predmet zákazky bude pozostávať z implementácie systému ISO 37001:2018 v podmienkach Úradu Trenčianskeho samosprávneho kraja nasledovne: A. Vstupná analýza súčasného stavu protikorupčných opatrení B. Vypracovanie a zavedenie protikorupčných postupov C. Zavedenie riadenia korupčných rizík Podrobný opis predmetu zákazky sa nachádza v súťažných podkladoch v časti B.1.3 Opis predmetu zákazky pre časť 3.Predmet zákazky bude pozostávať z poradenstva a prípravy zavedenia ISO 9001 v podmienkach Úradu Trenčianskeho samosprávneho kraja nasledovne: -Spracovanie dokumentácie za aktívnej podpory pracovníkov klienta s prípravou na vykonanie dozorného auditu -Vypracovanie dokumentácie a zapracovanie nových požiadaviek -Konzultácie a usmernenie pre vykonanie interných auditov -Vyškolenie interných audítorov systému manažérstva kvality . Podrobný opis predmetu zákazky sa nachádza v súťažných podkladoch v časti B.1.4 Opis predmetu zákazky pre časť 4.
Predmetné verejné obstarávanie vzhľadom na podmienky účasti je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty . 1.) Postup zadávania podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/431344. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady, technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Podmienkou pre úspešné predkladanie ponúk je vykonanie validácie hospodárskeho subjektu prostredníctvom doručeného validačného kódu. Všetky potrebné informácie sú dostupné na adrese : https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/videonavody-5f9.html alebo na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené v aktuálnych príručkách na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html a vo video návodoch na https://www.uvo.gov.sk/viac-oisevo/videonavody-5f9.html.Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 2.) Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému verejnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme EVO umiestnenom na webovej stránke https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zákaziek/detail/dokumenty/431344, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 3.) Verejný obstarávateľ bude pri komunikácií postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 4.) Zákazka je rozdelená na štyri časti, pričom je možné predložiť ponuku/ponuky na jednu alebo viac častí.Uchádzač môže predložiť v každej časti iba jednu ponuku na predmet zákazky. Uchádzač nemôže byť v tom istom postupe zadávania zákazky členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku. Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača, ktorý je súčasne členom skupiny dodávateľov. 5.) Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti aj čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. 6.) V procese vyhodnocovania ponúk verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk v súlade s § 112 ods. 6 ZVO (tzv. superreverz). 7.) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak nebudú zodpovedať finančným možnostiam verejného obstarávateľa.